جت
فناوری و تکنولوژی
برنامه نویسی
طراحی سایت
طراحی و گرافیک
هک و امنیت
هوش مصنوعی
شبکه و اینترنت
ارز دیجیتال
معرفی گجت ها
نرم افزار و اپلیکیشن
کسب و کار
بازاریابی
استارتاپ
کارآفرینی
کسب و کار اینترنتی
سرمایه گذاری
کار در منزل
دیجیتال مارکتینگ
آموزش سئو
شبکه های اجتماعی
تولید محتوا
اینفلوئنسر مارکتینگ
آموزش دیجیتال مارکتینگ
اخبار
اخبار تکنولوژی
اخبار کسب و کار
اخبار بازاریابی دیجیتال
دانستنی ها
جت
مقالات
کسب و کار
بازاریابی
دسته بندی مقالات
کسب و کار
کار در منزل
استارتاپ
کارآفرینی
بازاریابی
آموزش تجارت الکترونیک
کسب و کار اینترنتی
رشد و توسعه فردی
سرمایه گذاری
بازاریابی
چطور یک نام دامنه جذاب انتخاب کنیم؟
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸
نسا زنگی
انتخاب نام دامنه مناسب برای کسب و کار اینترنتی شما به اندازه طراحی خود سایت اهمیت دارد. نام دامنه عنصر اصلی سایت به شمار میآید. میتواند به کسب و کار رونق بخشد یا آن را با شکست مواجه کند.
افزایش فروش با بازاریابی آنلاین
یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸
بهاره علی بیگی
اگر شما جزء افرادی هستید که در معرفی و فروش محصول و خدمات خود در دنیای مجازی به مشکل برخورده اید و به دنبال افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر هستید دیجیتال مارکتینگ به شما کمک خواهد کرد تا به هدف خود برسید در این مطلب با ما همراه باشید تا چند تکنیک کاربردی برای این منظور به شما معرفی کنیم.
بازاریابی چریکی چیست؟
جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸
محیا سلمانی رحیمی
اگر به دنبال این هستید تا با روشهای تبلیغاتی ارزان و درعین حال به یاد ماندنی و طنزآمیز در کوچه و خیابان برای کسب و کارتان مشتری پیدا کنید، بازاریابی چریکی برای شماست.
روابط عمومی دیجیتال چیست؟
یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
مهدیه نادعلی
روابط عمومی دیجیتال چیست؟ DPR بر مبنای تکنولوژیهای جدید و شناخت مخاطبان حرکت میکند. برای آشنایی با تعریف، کاربردها و مزایای آن در این مقاله با ما همراه باشید.
آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix چیست و چرا مهم است؟
سه شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
زیبا حیدری
آمیخته بازاریابی یا Marketing Mix ابزار مفید و شناخته شده ای در حوزه بازاریابی است. ابزاری که به شما کمک می کند تا با ترکیب عناصر قابل کنترل در تجارت، کسب و کارتان را بهتر مدیریت کنید. بنابراین اگر قصد دارید جنبه های مختلف کسب و کارتان را بهتر بشناسید، این مقاله جت را از دست ندهید.
مس مارکتینگ یا mass marketing چیست؟
دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
ملیحه
بازاریابی انبوه یا mass marketing چیست؟ چه ویژگیهایی دارد؟ و آیا میتوانیم برای توسعه کسب و کارمان روی این نوع از بازاریابی حساب ویژهای باز کنیم؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با این مقاله از جت همراه باشید.
بازاریابی نیچ مارکتینگ niche marketing چیست؟
شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
ملیحه
نیچ مارکتینگ چیست؟ و چگونه میتواند مثل یک سوخت قوی، موتور کسب و کار ما را روشن کند؟ برای موفقیت در نیچ مارکتینگ باید از چه استراتژیهایی استفاده کنیم؟ اگر دوست دارید به یکی از رازهای کسب و کارهای موفق پی ببرید؛ و کمی بعد شما هم امپراطوری برند خودتان را با نیچ مارکتینگ بنا کنید؛ خواندن این مقاله از جت را از دست ندهید.
قیف فروش یا Sales Funnel چیست؟
چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
زیبا حیدری
در عرصه پیچیده تجارت، روش های بازاریابی مختلفی برای جذب مشتری وجود دارد. یکی از این روش ها، مدل قیف فروش است. فرآیندی که باعث می شود تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان سایتتان به خریدار تبدیل شوند. این مقاله به شما کمک می کند با مفهوم قیف فروش و روش طراحی آن آشنا شوید. مفهومی که به کمک آن می توانید میزان فروشتان را چندین برابر افزایش دهید.
تبلیغ نویسی حرفه ای و تکنیک های copywriting
دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
تبلیغ نویسی یا copywriting مهارتی است که به ما کمک می کند با نوشتن عبارات و جملات مهیج و تشویق کننده مشتری را به انتخاب و خرید محصول یا خدماتی خاص متقاعد کنیم. در این مقاله به معرفی تکنیک های تبلیغ نویسی حرفه ای می پردازیم.
مزیت رقابتی چیست؟ competitive advantage
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
زیبا حیدری
در محیط رقابتی بازار، صاحبان کسبوکار همیشه به دنبال راهی برای متمایز شدن هستند. یکی از مهمترین راههای پیشی گرفتن از رقبا، ایجاد «مزیت رقابتی» است. مفهومی که با ایجاد تمایز در کسبوکارتان، مشتری را به سمت شما جذب میکند. اگر شما هم به دنبال راهی برای متفاوت شدن و جلب مشتری هستید با ادامه این مقاله همراه جت باشید.
هدایای تبلیغاتی خود را چگونه انتخاب کنیم
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
انتخاب هدیه هایی متنوع و با کیفیت و متناسب با اهداف تبلیغاتی شرکت میتواند نشان دهنده جایگاه و قدرت مجموعه بوده و باعث جذب مشتریان و سرمایه به سازمان گردد
6 روش بازارایابی اینترنتی کاربردی و نوین
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
محدثه میرجعفری
بازاریابی اینترنتی امروزه به یکی از پرکاربرد ترین روش های بازاریابی بدل شده است به دلیل افزایش استفاده کنندگان اینترنت این روش بازاریابی اکثرا با موفقیت رو به رو خواهد شد.
بازاریابی چیست؟ بررسی انواع روش های بازاریابی
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
صدیقه حسینی
بازاریابی Marketing راهی است برای جذب مشتری. سایتها برای کسب و کار بیشتر و جذب مخاطبان مختلف از روشهای متفاوتی استفاده میکنند. در این مقاله با ما همراه شوید تا به بررسی بازاریابی، اهداف و انواع روشهای آن بپردازیم.
رضایت مشتری Customer satisfaction چیست ؟
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
زیبا حیدری
در دنیای پررقابت اقتصاد، برای قدم گذاشتن در مسیر موفقیت، اولین و اساسیترین گام، جلب رضایت مشتری است. بدون مشتری و رضایتمندی او، هر تلاشی برای ماندگاری یک برند بیمعنا خواهد بود. زیرا بقای هر تجارتی به رضایت مشتریانش وابسته است. اگر شما هم نگران بقای کسبوکارتان هستید و میخواهید با جلب رضایت مشتری، میزان فروشتان را افزایش دهید، این مقالهی جت را از دست ندهید.
بررسی رابطه افزایش بازدید سایت و افزایش فروش
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
صدیقه حسینی
آیا افزایش بازدید سایت از هر راهی شما باعث بالا رفتن فروش سایت شما نیز خواهد شد؟ در این مقاله به تفضیل به این سوال پاسخ داده شده است
پرسونال برندینگ Personal Branding یا برندسازی شخصی چیست؟
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
زیبا حیدری
برندسازی شخصی که در جهان با عنوان پرسونال برندینگ شناخته میشود، بحث داغ دنیای دیجیتال مارکتینگ است. این اصطلاح کاربردی میگوید افراد و توانمندیهایشان هم بهاندازه محصول نیاز به معرفی و تبلیغ دارند. متخصصان بازار، personal branding را راهی برای متمایز شدن از رقبا میدانند. پس اگر شما هم در تجارت فعالیت دارید و قصد دارید برند شخصی و متمایز خود را بسازید، این مقاله را از دست ندهید.
1
2
3
×