بازاریابی محتوا

تکنیک های بازاریابی و تبلیغات در فیسبوک | جت
روش ها و مراحل تبلیغات و بازاریابی در فیسبوک
 شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷  
بازاریابی و تبلیغات در فیسبوک یکی از تاثیرگذارترین روش های جذب مشتری هست که مراحل و تکنیک های خاص خود را دارد که سعی کردیم در این مقاله مفصلا به آن بپردازیم. با ما همراه باشید.
روش های کلاهبرداری ایمیلی و راه های جلوگیری از  آن | جت
راه های جلوگیری از کلاهبرداری ایمیلی
 چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷    حسن قلیچ‌خانی
کلاهبرداری ایمیلی یکی از انواع کلاهبرداری اینترنتی است که با ورود اینترنت به زندگی ما روز به روز در حال افزایش است. در این مقاله روش های جلوگیری از کلاهبرداری ایمیلی را باهم بررسی میکنیم.
بازاریابی  یا Marketing چیست؟ انواع روش های بازاریابی
بازاریابی چیست ؟ بررسی انواع روش های بازاریابی
 چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
بازاریابی Marketing راهی است برای جذب مشتری. سایت‌ها برای کسب و کار بیشتر و جذب مخاطبان مختلف از روش‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. در این مقاله با ما همراه شوید تا به بررسی بازاریابی، اهداف و انواع روش‌های آن بپر‌دازیم.
اینستاگرام چیست؟ بررسی کامل کاربرد و اصطلاحات اینستاگرام
نحوه نصب اپلیکیشن اینستاگرام بر روی کامپیوتر و موبایل
 شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷  
اینستاگرام چیست؟ و چه کاربرد‌هایی دارد؟ اصطلاحات رایج در اینستاگرام چیست؟ چگونگی پیدایش و نحوه تاثیر آن در زندگی روزمره.کاربردهای اینستاگرام از دید بازدیدکنندگان و... به همراه لینک نصب اپلیکیشن instagram بر روی اندورید و ویندوز.
آیا افزایش بازدید سایت باعث افزایش فروش نیز خواهد؟ | جت
بررسی رابطه افزایش بازدید سایت و افزایش فروش
 شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
آیا افزایش بازدید سایت از هر راهی شما باعث بالا رفتن فروش سایت شما نیز خواهد شد؟ در این مقاله به تفضیل به این سوال پاسخ داده شده است
معرفی ابزارهای ایمیل مارکتینگ | ابزارهای ارسال ایمیل انبوه
معرفی بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ
 شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
بازاریاب‌های حرفه‌ای برای ارسال انبوه ایمیل‌ از بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ که در این مطلب معرفی شده است، استفاده می‌کنند. پیش از راه‌اندازی کمپین ایمیلی‌تان این مطلب را بخوانید و با ابزارهای مفید بازاریابی ایمیلی آشنا شوید.
10 روش برای ایجاد محتوای ویروسی یا viral در شبکه‌های اجتماعی | جت
محتوای ویروسی یا وایرال (viral content) چیست؟
 چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷    زینب میرفیضی
هرمحتوایی که جذاب باشد و به مخاطب به اندازه کافی انگیزه برای به اشتراک گذاری بدهد، محتوای ویروسی یا وایرال کانتنت است. روش‌های متعددی برای تولید یک viral content وجود دارد که در این مقاله از سایت جت به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌شود.
آموزش تصویری و گام به گام ساخت ایمیل در یاهو | جت
آموزش گام به گام ساخت ایمیل در یاهو YAHOO
 سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷    حسن قلیچ‌خانی
در این مقاله یک آموزش تصویری از ساختن ایمیل در سایت یاهو (yahoo) را برای شما تنظیم کردیم که با دنبال کردن آن می توانید در پایان یک ایمیل یاهو برای خود بسازید. با ما همراه باشید.
اهمیت بازاریابی محتوا و تاثیر آن بر رشد کسب و کار
اهمیت بازاریابی محتوا در رشد کسب و کار شما
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
بازاریابی محتوا، روش نوینی است که کسب و کارها میتوانند با تولید محتوای با کیفیت، مشتریان بیشتری را جذب کنند.یادگیری بازاریابی محتوا برای هر کسب و کاری لازم میباشد.
آشنایی با انواع ویدئو مارکتینگ ( معرفی مزایا و معایب )
انواع ویدئو ها در بازاریابی ویدئویی و نحوه انجام تبلیغات ویدئویی
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی، یک ابزارقوی برای جلب توجه مشتری است که دراین مطلب به تعریف، تاریخچه، انواع بازاریابی ویدیویی و همچنین اهمیت ویدیو مارکتینگ میپردازیم.
آموزش تولید محتوا در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام
نحوه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
برای رونق دادن کسب و کارها از طریق شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا در شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام، لینکدین و... نیازمند یک استراتژی تولید محتوا قوی است.
آموزش قدم به قدم کار با لینکدین - نحوه استفاده linkdin | جت
آموزش گام به گام لینکدین به زبان ساده
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    رضا شیرازی
لینکدین یک شبکه اجتماعی تخصصی است که به تازگی در میان کاربرهای ایرانی رواج پیدا کرده است که کار کردن با آن نیازمند راهنمایی است. در این مقاله به آموزش لینکدین به صورت کامل پرداخته شده است.
چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟ | نحوه نوشتن یک رپورتاژ آگهی | جت
چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    صدیقه حسینی
برای این که بدانیم چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم خوب است با تعریف و ساختار رپرتاژ آگهی آشنا شویم و پس از آن از اثرات رپورتاژ آگهی بر سئوی سایت و رونق کسب و کارها بگوییم. پس برای آشنایی با مراحل نوشتن رپورتاژ آگهی در این مطلب با ما همراه باشید.
پرسونای مخاطب چیست؟ | روش‌های تعیین پرسونا
پرسونا چیست؟ چگونه برای انواع مشتری ‌ها پرسونا طراحی کنیم؟
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    زیبا حیدری
تعیین پرسونا یکی از اصلی ترین مراحل در روند بازاریابی است اما پیش از طراحی پرسونا باید به این سوال پاسخ بدهیم که پرسونا چیست؟ و چه طور می‌توانیم پرسونای مشتری‌ و پرسونای مخاطب‌ را طراحی کنیم ؟ برای پاسخ به این سوال ها با جت همراه باشید.
لحن برند چیست؟ چطور لحن برند خود را بشناسیم؟
لحن برند چیست؟ اهمیت Tone of voice در بازاریابی و تولید محتوا
 سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷    زیبا حیدری
در بازاریابی یکی از مهم‌ترین شیوه‌های متمایز شدن از رقبا، پیدا کردن لحن برند است، اما لحن برند چیست؟ لحن برند چه اهمیتی دارد؟ چه‌ طور می‌توان لحن برند کسب و کار خود را پیدا کرد؟ چگونه باید آن را در انواع شبکه‌های اجتماعی و محتواها انعکاس داد؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها، خواندن این مقاله را از دست ندهید.
چگونه یک بازاریابی ویروسی راه‌اندازی کنیم؟ | نمونه‌هایی از بازاریابی ویروسی دیجیتال
بازاریابی ویروسی یا دهان‌به‌دهان چیست؟
 چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷  
بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ یکی از مدل‌های جذاب و مؤثر دیجیتال مارکتینگ است که از طریق بازاریابی دهان‌به‌دهان انجام می‌شود. در این مقاله نمونه‌های موفق بازاریابی ویروسی در ایران موردبررسی قرارگرفته است و هفت گام برای راه‌اندازی کمپین بازاریابی ویروسی دیجیتال معرفی‌شده است.