بازاریابی محتوا

UGC چیست و چرا محتوای تولید شده توسط کاربر ارزشمند است
UGC چیست؟
 جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۸    حامی غفاری
شاید UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر به گوش‌تان خورده باشد، اما نمی‌دانید چه مفهومی دارد و محتوای کاربرساز تا چه اندازه می‌تواند سودآور باشد.
هک رشد چیست؟ چه تأثیری در بازاریابی دارد؟ | جت
هک رشد چیست؟
 چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
اگر دنبال استراتژی‌های ارزان و سریع برای پیشرفت در کسب و کارتان باشید حتما اصطلاح هک رشد را شنیده‌اید. استارتاپ‌ها در مراحل اولیه خود بودجه کمی دارند و باید در مدت‌زمان کوتاهی با همان بودجه محدود، رشد زیادی کنند. هدف از استراتژی‌های هک رشد، جذب حداکثری کاربر یا مشتری با حداقل هزینه ممکن است.
کپشن چیست؟ | چگونه کپشن بنویسیم؟
کپشن چیست؟ راه های نوشتن کپشن جذاب
 چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸    محدثه مرادی
کپشن توضیحات متنی مکملی است که زیر تصاویر و ویدیوهای شما در شبکه‌های اجتماعی اضافه می‌شود تا بتوانید دقیق‌تر منظور خودتان را به مخاطبان برسانید و از جزئیات بیشتری استفاده کنید. در ادامه به شما در مورد نحوه تولید کپشن‌های حرفه‌ای و جذاب می گوییم.
چگونه یک اینفوگرافیک (infographic) موفق طراحی کنیم؟ | جت
اینفوگرافیک چیست ؟ مراحل طراحی اینفوگرافیک جذاب
 یکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
با تبدیل کردن مطالب هر پست به یک اینفوگرافیک جذاب، علاوه بر اینکه می‌توانید میزان اشتراک‌گذاری آن پست را افزایش داده و از این طریق ترافیک بیشتری جذب کنید، می‌توانید اینفوگرافیک طراحی شده را در شبکه‌های اجتماعی خودتان نیز به اشتراک گذاشته و از این طریق نیز خود را به عنوان یک فرد متخصص معرفی نمایید.
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست؟ | جت
ایمیل مارکتینگ چیست؟
 سه شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸    نسا زنگی
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ نوعی از بازاریابی اینترنتی است که از ارسال ایمیل برای تبلیغ محصولات یا خدمات استفاده می‌کند. با ما همراه باشید.
5 مورد از بهترین نمونه متن های ایمیل مارکتینگ نایک | جت
5 مورد از بهترین نمونه متن‌‌‌‌‌های ایمیل مارکتینگ
 شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸    بهاره صفوی
ایمیل مارکتینگ ارسال محتواهای مختلف به لیستی از مشترکین سایت یا اپلیکیشن است. هدف از این کار، افزایش ترافیک سایت، خرید محصول، خواندن مقاله‌‌‌‌‌های جدید، مشاهده محصولات جدید، استفاده از کد تخفیف و غیره باشد.در این مقاله سعی می‌کنیم با ارائه ایمیل های تبلیغاتی شرکت نایک و تحلیل آنها، از راز و رمز موفقیت آنها آگاه شویم.
پادکست چیست؟ مراحل تولید پادکست چگونه است؟
پادکست چیست
 سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸    حامی غفاری
پادکست چیست؟ پادکست یکی از ابزارهایی است که می‌توان از طریق آن با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرد. فرقی ندارد جزو چه گروهی باشید در هر صورت مخاطبانی دارید که صحبت با آن‌ها می‌تواند به نفع کسب و کار شما باشد.
آموزش تصویری و گام به گام ساخت جیمیل | جت
آموزش گام به گام ساخت جیمیل
 یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸    حامی غفاری
در این مقاله یک آموزش تصویری از ساختن جیمیل Gmail را برای شما تنظیم کردیم که با دنبال کردن آن می توانید در پایان یک جیمیل برای خود بسازید. با ما همراه باشید.
هشتگ چیست و چه کاربردی در شبکه های اجتماعی دارد؟ | جت
هشتگ چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
 یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸    حامی غفاری
این روزها نام و نماد هشتگ کاربرد زیادی پیدا کرده است، از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا دنیای واقعی. اما بهتر است بدانید که هشتگ چیست و چگونه از آن استفاده کنید؟ در ادامه با ما همراه باشید.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟ ابزارهای دیجیتال مارکتینگ | جت
دیجیتال مارکتینگ چیست
 شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸    صبا فضلعلی
دیجیتال مارکتینگ علمی است که به تبلیغ و معرفی یک محصول یا خدمات از طریق اینترنت یا هرگونه وسیله دیجیتال می پردازد. مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست و انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کدامند؟! در ادامه بخوانید.
تقویم محتوایی چیست؟ ایجاد تقویم محتوا در 5 مرحله
تقویم محتوا چیست: تقویم محتوایی قدرتمند در 5 مرحله
 جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸    سمانه قربانی
تولید محتوا منظم بدون تقویم محتوا امکان پذیر نیست! به همین دلیل ما در این مقاله نکات مهمی را را درباره تقویم محتوایی و مدیریت محتوا به شما ارائه می دهیم.
 کاربرد کد UTM در گوگل آنالیتیکس و نحوه تعریف آن | جت
کاربرد پارامترهای UTM در گوگل آنالیتیکس
 چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸    رضا شیرازی
UTM و گوگل آنالیتیکس رفتار مشتریان را در فضای دیجیتال بررسی می کند و نتیجه کمپین های تبلیغاتی را نیز نشان می دهد. هر مدیر کسب و کار و یا مدیر تبلیغاتی می تواند از این قابلیت استفاده کند.
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ اینفلوئنسر کیست؟ | جت
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
 چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸    زینب میرفیضی
اینفلوئنسر مارکتینگ influencer marketing بازاریابی به کمک افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی است. در این مقاله راهکارهای اجرای یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ موفق و چالش های آن را بررسی خواهیم کرد.
keyword stuffing چیست و چرا تاریخ انقضای آن گذشته است؟
keyword stuffing چیست؟
 سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸    زیبا حیدری
keyword stuffing یا تکنیک تکرار کلمات کلیدی، روشی قدیمی برای کسب رتبه در صفحه نتایج است. روشی که در حال حاضر با پیشرفت الگوریتم ها کارایی گذشته اش را از دست داده است و در صورت استفاده باعث جریمه شدن سایت از سوی گوگل خواهد شد
تبلیغ نویسی و تکنیک های حرفه ای برای نوشتن متون تبلیغاتی جذاب | جت
تبلیغ نویسی حرفه ای و تکنیک های copywriting
 دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸  
تبلیغ نویسی یا copywriting مهارتی است که به ما کمک می کند با نوشتن عبارات و جملات مهیج و تشویق کننده مشتری را به انتخاب و خرید محصول یا خدماتی خاص متقاعد کنیم. در این مقاله به معرفی تکنیک های تبلیغ نویسی حرفه ای می پردازیم.
استخدام کارشناس تولید محتوا دورکاری + افزایش درآمد | جت
استخدام کارشناس تولید محتوا
 شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸    مهدیه نادعلی
تولید محتوای دور کاری برای آرزومندان کار در منزل و نویسندگی دقیقا همان رویای دوست‌داشتنی است که امروز تاین مطلب از سایت جت به تمام جوانبحقق پیدا کرده است. در متن زیر از استخدام کارشناس تولید محتوای دورکاری صحبت می‌کنیم و در تلاش هستیم با کار در منزل اینترنتی تولید محتوا بیشتر و بهتر آشنا شویم.