جت

در این بخش از سایت جت، ما در مورد شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام و فیسبوک و لینکدین صحبت می کنیم و همچنین  روش های تولید محتوای مناسب برای شبکه های اجتماعی را نیز بررسی خواهیم کرد.

اگر محتوا پادشاه است بازاریابی یک پادشاه می‌تواند فضای کسب و کار شما را دگرگون کند. جالب است بدانید در گذشته هم از محتوا برای بازاریابی و فروش محصولات مختلف استفاده می‌شد اما بازاریابی محتوا که از زیر شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ به حساب می‌آید، عبارت تازه‌ای‌است.
شاید در گذشته مردم برای خرید یک محصول جدید، انتخاب‌های زیادی نداشتند و یا با پرس و جو و مقایسه‌های شفاهی می‌توانستند محصول موردنظرشان را انتخاب کنند اما حالا می‌توانند با یک سرچ ساده در دنیای گسترده اینترنت اطلاعات زیادی درباره محصولات مختلف به دست بیاورند، از تجربه‌های مشتری‌های دیگر استفاده کنند و برندهای مختلف را با هم مقایسه کنند و در نهایت انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشند. بنابراین ما به عنوان صاحبان کسب و کار باید به سهم خودمان محتوای جذاب و باکیفیت برای مخاطب‌هایمان تولید کنیم. در غیر این صورت اگر شما محصولی در ویترین ندارید نمی‌توانید انتظار داشته باشید که شاهد افزایش فروشتان باشید.
در دنیای امروز حتما برای شما هم پیش آمده که با خواندن مطلبی درباره مشخصات و ویژگی‌های یک محصول ترغیب شده باشید که آن محصول را تهیه کنید. چنین مطلب ترغیب‌کننده‌ای می‌تواند نمونه خوبی از بازایابی محتوا باشد. هم‌چنین وقتی از محتوا حرف می‌زنیم، منظورمان فقط مطلب و نوشته نیست بلکه ویدیوها و پادکست‌ها هم نمونه‌هایی از محتوا هستند که می‌توانند با هدف بازاریابی و فروش تولید شوند.

تکنیک‌های بازاریابی محتوا و تبلیغاتی موثر در این شبکه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم و به شما درباره ترفندها و تکنیک‌های کسب محبوبیت در این شبکه‌ها خواهیم گفت.در این صفحهاز سایت جت شما می توانید  مقالات آموزشی در زمینه فروش محصول که از جنس محتوا می باشد از طریق شبکه های اجتماعی را بخوانید و راه های بازاریابی از طریق این ابزارها را یاد بگیرید.

همراه جت باشید.