بازاریابی محتوا

بازاریابی افیلیت یا AFFILIATE MARKETING چیست؟ | جت
چگونگی کسب درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش
 شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹    حامی غفاری
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های کسب درآمد و بازاریابی در دنیاست که اگر بتوانید به درستی از آن بهره ببرید، می‌توانید درآمد بسیار خوبی را رقم بزنید. در این مطلب بیشتر درباره بازاریابی افیلیت و مزایای آن صحبت می‌کنیم.
اتوماسیون بازاریابی چیست و چرا به آن نیاز دارید؟ | جت
اتوماسیون بازاریابی چیست؟ و چرا مهم است؟
 سه شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۹    نسا زنگی
اتوماسیون بازاریابی به زبان ساده استفاده از پلتفرم‌های ارسال پیام‌های خودکار است. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص راه‌اندازی اتوماسیون بازاریابی مطمئن شوید که وقت کافی و منابع موردنیاز برای استفاده از نرم‌افزارهای این اتوماسیون را دارید.
بازاریابی درونگرا چیست و چه نقشی در دیجیتال مارکتینگ دارد؟
بازاریابی درونگرا چیست
 شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸    حامی غفاری
بازاریابی درونگرا یا ربایشی که به اینباند مارکتینگ (Inbound Marketing) نیز شناخته می‌شود در واقع مجموعه‌ای از فرایندها و ابزارهاست که کنار همدیگر کار می‌کنند تا بتوانید بهتر با مخاطبان ارتباط برقرار کنید، اعتماد آنها را افزایش دهید و در نهایت چیزی که او می‌خواهد برایش فراهم کنید. بخش اعظمی از بازاریابی درونگرا را بازاریابی محتوایی تشکیل می‌دهد.
کامنت مارکتینگ چیست و تکنیک های موفق comment Marketing
کامنت مارکتینگ چیست
 چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸    الهه معتمدی
هر شخصی می‌تواند در یک بلاگ پست کامنت بگذارد، اما این بدین معنی نیست که کامنت مارکتینگ به همین سادگی است. اغلب کاربران کامنت مارکتینگ را یک روش و ابزار لینک‌سازی می‌دانند و عموما به آن به چشم یک ابزار و تاکتیک بازاریابی نگاه نمی‌کنند. در صورتی که کاملا در اشتباه هستند. با اینکه اکثر وبسایت‌ها بخش نظرات خود را باز گذاشته‌اند، اما در این روش نتوانسته‌اند موفق عمل کنند. در این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد این روش بازارایابی صحبت کنیم. پس در ادامه با ما باشید. 
UGC چیست و چرا محتوای تولید شده توسط کاربر ارزشمند است
UGC چیست؟
 جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۸    حامی غفاری
شاید UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر به گوش‌تان خورده باشد، اما نمی‌دانید چه مفهومی دارد و محتوای کاربرساز تا چه اندازه می‌تواند سودآور باشد.
هک رشد چیست؟ چه تأثیری در بازاریابی دارد؟ | جت
هک رشد چیست؟
 چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
اگر دنبال استراتژی‌های ارزان و سریع برای پیشرفت در کسب و کارتان باشید حتما اصطلاح هک رشد را شنیده‌اید. استارتاپ‌ها در مراحل اولیه خود بودجه کمی دارند و باید در مدت‌زمان کوتاهی با همان بودجه محدود، رشد زیادی کنند. هدف از استراتژی‌های هک رشد، جذب حداکثری کاربر یا مشتری با حداقل هزینه ممکن است.
کپشن چیست؟ | چگونه کپشن بنویسیم؟
کپشن چیست؟ راه های نوشتن کپشن جذاب
 چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸    محدثه مرادی
کپشن توضیحات متنی مکملی است که زیر تصاویر و ویدیوهای شما در شبکه‌های اجتماعی اضافه می‌شود تا بتوانید دقیق‌تر منظور خودتان را به مخاطبان برسانید و از جزئیات بیشتری استفاده کنید. در ادامه به شما در مورد نحوه تولید کپشن‌های حرفه‌ای و جذاب می گوییم.
چگونه یک اینفوگرافیک (infographic) موفق طراحی کنیم؟ | جت
اینفوگرافیک چیست ؟ مراحل طراحی اینفوگرافیک جذاب
 یکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
با تبدیل کردن مطالب هر پست به یک اینفوگرافیک جذاب، علاوه بر اینکه می‌توانید میزان اشتراک‌گذاری آن پست را افزایش داده و از این طریق ترافیک بیشتری جذب کنید، می‌توانید اینفوگرافیک طراحی شده را در شبکه‌های اجتماعی خودتان نیز به اشتراک گذاشته و از این طریق نیز خود را به عنوان یک فرد متخصص معرفی نمایید.
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست؟ | جت
ایمیل مارکتینگ چیست؟
 سه شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸    نسا زنگی
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ نوعی از بازاریابی اینترنتی است که از ارسال ایمیل برای تبلیغ محصولات یا خدمات استفاده می‌کند. با ما همراه باشید.
5 مورد از بهترین نمونه متن های ایمیل مارکتینگ نایک | جت
5 مورد از بهترین نمونه متن‌‌‌‌‌های ایمیل مارکتینگ
 شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸    بهاره صفوی
ایمیل مارکتینگ ارسال محتواهای مختلف به لیستی از مشترکین سایت یا اپلیکیشن است. هدف از این کار، افزایش ترافیک سایت، خرید محصول، خواندن مقاله‌‌‌‌‌های جدید، مشاهده محصولات جدید، استفاده از کد تخفیف و غیره باشد.در این مقاله سعی می‌کنیم با ارائه ایمیل های تبلیغاتی شرکت نایک و تحلیل آنها، از راز و رمز موفقیت آنها آگاه شویم.
پادکست چیست؟ مراحل تولید پادکست چگونه است؟
پادکست چیست
 سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸    حامی غفاری
پادکست چیست؟ پادکست یکی از ابزارهایی است که می‌توان از طریق آن با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرد. فرقی ندارد جزو چه گروهی باشید در هر صورت مخاطبانی دارید که صحبت با آن‌ها می‌تواند به نفع کسب و کار شما باشد.
آموزش تصویری و گام به گام ساخت جیمیل | جت
آموزش گام به گام ساخت جیمیل
 یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸    حامی غفاری
در این مقاله یک آموزش تصویری از ساختن جیمیل Gmail را برای شما تنظیم کردیم که با دنبال کردن آن می توانید در پایان یک جیمیل برای خود بسازید. با ما همراه باشید.
هشتگ چیست و چه کاربردی در شبکه های اجتماعی دارد؟ | جت
هشتگ چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
 یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸    حامی غفاری
این روزها نام و نماد هشتگ کاربرد زیادی پیدا کرده است، از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا دنیای واقعی. اما بهتر است بدانید که هشتگ چیست و چگونه از آن استفاده کنید؟ در ادامه با ما همراه باشید.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟ ابزارهای دیجیتال مارکتینگ | جت
دیجیتال مارکتینگ چیست
 شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸    صبا فضلعلی
دیجیتال مارکتینگ علمی است که به تبلیغ و معرفی یک محصول یا خدمات از طریق اینترنت یا هرگونه وسیله دیجیتال می پردازد. مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست و انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کدامند؟! در ادامه بخوانید.
تقویم محتوایی چیست؟ ایجاد تقویم محتوا در 5 مرحله
تقویم محتوا چیست: تقویم محتوایی قدرتمند در 5 مرحله
 جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸    سمانه قربانی
تولید محتوا منظم بدون تقویم محتوا امکان پذیر نیست! به همین دلیل ما در این مقاله نکات مهمی را را درباره تقویم محتوایی و مدیریت محتوا به شما ارائه می دهیم.
 کاربرد کد UTM در گوگل آنالیتیکس و نحوه تعریف آن | جت
کاربرد پارامترهای UTM در گوگل آنالیتیکس
 چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸    رضا شیرازی
UTM و گوگل آنالیتیکس رفتار مشتریان را در فضای دیجیتال بررسی می کند و نتیجه کمپین های تبلیغاتی را نیز نشان می دهد. هر مدیر کسب و کار و یا مدیر تبلیغاتی می تواند از این قابلیت استفاده کند.

در این بخش از سایت جت، ما در مورد شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام و فیسبوک و لینکدین صحبت می کنیم و همچنین  روش های تولید محتوای مناسب برای شبکه های اجتماعی را نیز بررسی خواهیم کرد.

اگر محتوا پادشاه است بازاریابی یک پادشاه می‌تواند فضای کسب و کار شما را دگرگون کند. جالب است بدانید در گذشته هم از محتوا برای بازاریابی و فروش محصولات مختلف استفاده می‌شد اما بازاریابی محتوا که از زیر شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ به حساب می‌آید، عبارت تازه‌ای‌است.
شاید در گذشته مردم برای خرید یک محصول جدید، انتخاب‌های زیادی نداشتند و یا با پرس و جو و مقایسه‌های شفاهی می‌توانستند محصول موردنظرشان را انتخاب کنند اما حالا می‌توانند با یک سرچ ساده در دنیای گسترده اینترنت اطلاعات زیادی درباره محصولات مختلف به دست بیاورند، از تجربه‌های مشتری‌های دیگر استفاده کنند و برندهای مختلف را با هم مقایسه کنند و در نهایت انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشند. بنابراین ما به عنوان صاحبان کسب و کار باید به سهم خودمان محتوای جذاب و باکیفیت برای مخاطب‌هایمان تولید کنیم. در غیر این صورت اگر شما محصولی در ویترین ندارید نمی‌توانید انتظار داشته باشید که شاهد افزایش فروشتان باشید.
در دنیای امروز حتما برای شما هم پیش آمده که با خواندن مطلبی درباره مشخصات و ویژگی‌های یک محصول ترغیب شده باشید که آن محصول را تهیه کنید. چنین مطلب ترغیب‌کننده‌ای می‌تواند نمونه خوبی از بازایابی محتوا باشد. هم‌چنین وقتی از محتوا حرف می‌زنیم، منظورمان فقط مطلب و نوشته نیست بلکه ویدیوها و پادکست‌ها هم نمونه‌هایی از محتوا هستند که می‌توانند با هدف بازاریابی و فروش تولید شوند.

تکنیک‌های بازاریابی محتوا و تبلیغاتی موثر در این شبکه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم و به شما درباره ترفندها و تکنیک‌های کسب محبوبیت در این شبکه‌ها خواهیم گفت.در این صفحهاز سایت جت شما می توانید  مقالات آموزشی در زمینه فروش محصول که از جنس محتوا می باشد از طریق شبکه های اجتماعی را بخوانید و راه های بازاریابی از طریق این ابزارها را یاد بگیرید.

بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدیوئی یکی از انواع بازاریابی دیجیتال و اینترنتی می‌باشد که با استفاده از محتوای ویدیوئی برای ارتقا یک نام تجاری، محصول و یا هرگونه خدمات استفاده می‌شود؛ به زبان ساده‌تر، بازاریابی ویدیوئی شامل ساخت فیلم‌های کوتاه معمولا زیر ده دقیقه با محتوای معرفی و عرضه محصولات می‌شود.این روز ها حجم بالایی از ترافیک فضای اینترنت را ویدیو ها تشکیل می دهند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.شما می توانید با تولید ویدیوهای جذاب کالا و خدمات خود را به شکل بسیار مناسبی ارائه کنید.

شاید اولین راه ارتباطی مکتوب در میان آدم‌ها استفاده از تصاویر بود. گاهی یک تصویر می‌تواند تمام مفاهیم یک کتاب قطور را به مخاطب منتقل کند و از زیاده‌گویی‌های متنی جلوگیری کند. در واقع وقتی یک متن می‌خوانید فقط چشم‌هایتان درگیر است ولی وقتی یک ویدیو می‌بینید چشم‌ها و گوش‌هایتان هم‌زمان درگیر می‌شود بنابراین میزان تاثیرگذاری ویدیو بسیار بیشتر از متن است و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی مفاهیم بسیاری را به شما منتقل کند.
همان طور که می‌دانید بازاریابی ویدیویی یکی از شاخه‌های بازاریابی اینترنتی است که با استفاده از فیلم و ویدیو به تبلیغ می‌پردازد. یک ویدیوی تبلیغاتی چند دقیقه‌ای می‌تواند به معرفی یک محصول یا کسب و کار بپردازد یا نکاتی درباره طرز استفاده یک محصول ارائه کند و یا مبحثی را آموزش بدهد. در دنیای امروز ویدیوها یک ابزار قوی برای جلب توجه مشتری‌ها به حساب می‌آیند. به همین دلیل، اهمیت و اعتبار ویدیو مارکتینگ روز به روز افزایش پیدا می‌کند و بازاریاب‌ها با استفاده از تبلیغات ویدیویی می‌توانند در هر زمان و مکانی به مخاطب‌های خود دسترسی داشته باشند و برای برند و کسب و کار خودشان بازاریابی کنند.
ویدیو مارکتینگ با هدف جذب مخاطب به ساخت ویدیو برای معرفی محصول یا خدمت می‌پردازد و هم‌چنین یکی از روش‌های بازاریابی به حساب می‌آید که از طریق ویدیو روی تصمیم‌گیری‌های خرید مخاطب اثرگذار است.

بازاریابی ایمیلی

از زمانی که کسب و کارهای اینترنتی رشد و گسترش بیشتری پیدا کردند کمپین های ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یا بازاریابی ایمیلی نیز بیشتر به کار گرفته شدند. البته بازاریابی ایمیلی قبلا هم استفاده می شد اما شاید نمی توانست به اندازه کافی موثر واقع شود. چراکه بیشتر آنها به هدف تبلیغات و با تعداد بالا و حتی بعضا غیرمرتبط با علایق فرد فرستاده می شدند. اما باید بدانید که بازاریابی ایمیلی که یکی از زیرمجموعه های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود اصول، تکنیک ها و ابزارهای خود را دارد که در صورت استفاده مناسب از آن می تواند باعث افزایش مشتریان شما شود. درواقع بازاریابی ایمیلی به ارسال ایمیل جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی گفته می‌شود، این ایمیل‌ها یا محتوای تبلیغاتی دارند یا یک خدمت یا محصول جدید را به کاربر پیشنهاد می دهند یا او را از رویداد یا اتفاقی مرتبط با آن کسب و کار آگاه می کنند یا به او تخفیف های مرتبط با محصولات را پیشنهاد می دهد.

ما در این بخش از سایت جت قصد داریم شما را با ایمیل مارکتینگ به صورت اصولی آشنا کنیم همچنین روش های مختلف بازاریابی ایمیلی نیز در این مقالات بیان می شود. مطالب آموزشی سایت جت را در مورد بازاریابی ایمیل از دست ندهید.

بهینه سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی نرخ تبدیل به انواع روش های شناسایی نیازهای مخاطب و بهبود چیدمان و محتوای سایت از نظر گرافیکی و محتوایی اگفته می شود که در نهایت باعث خواهد گردید نسبت تبدیل کاربران سایت شما به خریداران محصول افزایش پیدا کند.در علم CRO هدف بهبود تعداد خریداران یک محصول به نسبت تعداد بازدیدکنندگان صفحه محصول است. طراحی گرافیک سایت، چیدمان محتوا، رنگبندی بخش های مختلف، سرعت لود صفحات و محتوای صفحات از جمله عواملی هستند که بر روی بهبود نرخ تبدیل تاثیر دارند.