بازاریابی محتوا

8 ترفند جدید درباره اینستاگرام که تا حالا نمیدانستید(آموزش گام به گام و تصویری)
ترفند های اینستاگرام
 دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰    محیا تربیت نازلو
اینستاگرام یا اینستاگِرَم(instagram)  یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گزاری عکس و ویدیو است. یک رسانه اجتماعی پربازدید که روزانه هزاران نفر از آن استفاده می کنند. همه ما از اینستاگرام استفاده میکنیم و تقریبا می توان گفت که در زمینه قابلیت های مهمش مشکلی نداریم. اما نکات جالب و ترفندهایی وجود دارد تا کنون به آنها توجه نکرده ایم و دانستن این ترفندها می‌توان به فعالیت بهتر و آسانتر در این شبکه اجتماعی کمک کند.
5 نکته طلایی برای عکس های جذاب اینستاگرامی
5 نکته طلایی برای عکس های جذاب اینستاگرامی
 چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰    غزل کاشی
در این مقاله به بخش هایی از عکاسی پرداخته شده است که به شما کمک میکند با مطالعه و تمرین دقیق آنها, بتوانید عکس هایی بگیرید که خاص و متمایز باشند.
٨ مهارت اساسی که هر فریلنسر تولید محتوا باید داشته باشد
مهارت های لازم تولید محتوا که فریلنسرهای موفق دارند
 دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰    مهشید تولایی
یک نویسنده محتوا باید علاوه بر دانستن اصول نگارش و نحوه جستجوی کلمات کلیدی به مهارت های گوناگونی در زمینه های مختلف تسلط داشته باشد. در درجه نخست باید یک پژوهشگر پیگیر و با پشتکار باشد و بتواند دانسته هایش را به گونه ای جذاب در قالب محتوای متنی ارائه کند. در این مقاله به ٨ مورد از این مهارت ها پرداخته شده است.
معرفی یک ابزار رایگان برای تحلیل رفتار مشتری بدون نیاز به برنامه نویسی
گوگل تگ منیجر چیست و چرا باید آن را بیاموزیم
 شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰    مریم هورشناس
گوگل تگ منیجر: ابزار تحلیل رفتار مشتری
  5 روش طلایی برای کسب موفقیت در بازاریابی اینترنتی بین المللی و جهانی
5 روش طلایی برای کسب موفقیت در بازاریابی بین الملل و جهانی
 پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰    بهار توفیقی
بازاریابی بین الملل نیاز به دانش جامعی از روش های ارتباط گیری با بازارهای مختلف جهان دارد که ما در این مقاله قصد داریم شما را با این روش ها آشنا کنیم.
اینسایت اینستاگرام چیست؟ / آموزش کامل تحلیل insight
اینسایت اینستاگرام؛ پشت پرده پیج های پرطرفدار
 پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰    محمدرضا شهبازی
اگر از پیج اینستاگرام برای فروش محصول یا خدماتتان استفاده می کنید و یا اگر اینفلوئنسر هستید، اینسایت اینستاگرام می تواند شما را به مشتریان و مخاطبان تان نزدیک تر کند. تصور کنید اگر با شناخت دقیق رفتار مخاطبان، محتوایی متناسب با سلایق آنها تولید کنید، چقدر می توانید پیج تان را ارتقا دهید. با ما در این مطلب همراه باشید تا با اینسایت اینستاگرام و نحوه آنالیز پیج آشنا شوید.
نکات طلایی تولید محتوا برای افزایش فالوور شبکه‌های اجتماعی
۷ ترفند تولید محتوا برای افزایش فالوور در شبکه‌های اجتماعی
 پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰    فرهاد صدیقی توانا
افزایش فالوئر در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها نکات و ترفندهای زیادی دارد که در این مقاله به مهمترین و موثرترین آنها در بخش تولید محتوا اشاره شده است. این ترفندها می‌توانند تاثیر زیادی در بهبود بازاریابی محتوایی داشته باشند.
نکات داشتن بیزینس پیج موفق در اینستاگرام | دیجیتال مارکتینگ
راهنمای مطلقا ضروری برای داشتن پیج اینستاگرام موفق
 شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰    نرگس ایمانی
با مطالعه این مقاله، صفر تا صد نکات مهمی را که برای داشتن یک بیزینس پیج موفق در اینستاگرام لازم است بدانید را یاد می‌گیرید. تولید محتوا و تبلیغات، دو رکن اساسی در اینستاگرام هستند که به تفصیل به آنها پرداخته شده است.
روش‌های تایپ نیم فاصله در ورد، اکسل و کیبورد موبایل
روش‌های تایپ نیم فاصله در ورد Word و اکسل Excel
 جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰    امیرحسین داداشی
یکی از مشکلات نویسندگان تازه‌کار، در هنگام تایپ مطالب جدید، عدم رعایت نیم‌فاصله‌ها در متن است. در این مقاله خواهید آموخت چگونه با یک ترفند ساده، سریع و آسان تمام نیم‌فاصله‌های یک متن را رعایت کنید.
بازاریابی افیلیت یا AFFILIATE MARKETING چیست؟ | جت
چگونگی کسب درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش
 شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹    حامی غفاری
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های کسب درآمد و بازاریابی در دنیاست که اگر بتوانید به درستی از آن بهره ببرید، می‌توانید درآمد بسیار خوبی را رقم بزنید. در این مطلب بیشتر درباره بازاریابی افیلیت و مزایای آن صحبت می‌کنیم.
اتوماسیون بازاریابی چیست و چرا به آن نیاز دارید؟ | جت
اتوماسیون بازاریابی چیست؟ و چرا مهم است؟
 سه شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۹    نسا زنگی
اتوماسیون بازاریابی به زبان ساده استفاده از پلتفرم‌های ارسال پیام‌های خودکار است. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص راه‌اندازی اتوماسیون بازاریابی مطمئن شوید که وقت کافی و منابع موردنیاز برای استفاده از نرم‌افزارهای این اتوماسیون را دارید.
بازاریابی درونگرا چیست و چه نقشی در دیجیتال مارکتینگ دارد؟
بازاریابی درونگرا چیست
 شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸    حامی غفاری
بازاریابی درونگرا یا ربایشی که به اینباند مارکتینگ (Inbound Marketing) نیز شناخته می‌شود در واقع مجموعه‌ای از فرایندها و ابزارهاست که کنار همدیگر کار می‌کنند تا بتوانید بهتر با مخاطبان ارتباط برقرار کنید، اعتماد آنها را افزایش دهید و در نهایت چیزی که او می‌خواهد برایش فراهم کنید. بخش اعظمی از بازاریابی درونگرا را بازاریابی محتوایی تشکیل می‌دهد.
کامنت مارکتینگ چیست و تکنیک های موفق comment Marketing
کامنت مارکتینگ چیست
 چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸    الهه معتمدی
هر شخصی می‌تواند در یک بلاگ پست کامنت بگذارد، اما این بدین معنی نیست که کامنت مارکتینگ به همین سادگی است. اغلب کاربران کامنت مارکتینگ را یک روش و ابزار لینک‌سازی می‌دانند و عموما به آن به چشم یک ابزار و تاکتیک بازاریابی نگاه نمی‌کنند. در صورتی که کاملا در اشتباه هستند. با اینکه اکثر وبسایت‌ها بخش نظرات خود را باز گذاشته‌اند، اما در این روش نتوانسته‌اند موفق عمل کنند. در این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد این روش بازارایابی صحبت کنیم. پس در ادامه با ما باشید. 
UGC چیست و چرا محتوای تولید شده توسط کاربر ارزشمند است
UGC چیست؟
 جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۸    حامی غفاری
شاید UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر به گوش‌تان خورده باشد، اما نمی‌دانید چه مفهومی دارد و محتوای کاربرساز تا چه اندازه می‌تواند سودآور باشد.
هک رشد چیست؟ چه تأثیری در بازاریابی دارد؟ | جت
هک رشد چیست؟
 چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸    نسا زنگی
اگر دنبال استراتژی‌های ارزان و سریع برای پیشرفت در کسب و کارتان باشید حتما اصطلاح هک رشد را شنیده‌اید. استارتاپ‌ها در مراحل اولیه خود بودجه کمی دارند و باید در مدت‌زمان کوتاهی با همان بودجه محدود، رشد زیادی کنند. هدف از استراتژی‌های هک رشد، جذب حداکثری کاربر یا مشتری با حداقل هزینه ممکن است.
کپشن چیست؟ | چگونه کپشن بنویسیم؟
کپشن چیست؟ راه های نوشتن کپشن جذاب
 چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸    محدثه مرادی
کپشن توضیحات متنی مکملی است که زیر تصاویر و ویدیوهای شما در شبکه‌های اجتماعی اضافه می‌شود تا بتوانید دقیق‌تر منظور خودتان را به مخاطبان برسانید و از جزئیات بیشتری استفاده کنید. در ادامه به شما در مورد نحوه تولید کپشن‌های حرفه‌ای و جذاب می گوییم.

در این بخش از سایت جت، ما در مورد شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام و فیسبوک و لینکدین صحبت می کنیم و همچنین  روش های تولید محتوای مناسب برای شبکه های اجتماعی را نیز بررسی خواهیم کرد.

اگر محتوا پادشاه است بازاریابی یک پادشاه می‌تواند فضای کسب و کار شما را دگرگون کند. جالب است بدانید در گذشته هم از محتوا برای بازاریابی و فروش محصولات مختلف استفاده می‌شد اما بازاریابی محتوا که از زیر شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ به حساب می‌آید، عبارت تازه‌ای‌است.
شاید در گذشته مردم برای خرید یک محصول جدید، انتخاب‌های زیادی نداشتند و یا با پرس و جو و مقایسه‌های شفاهی می‌توانستند محصول موردنظرشان را انتخاب کنند اما حالا می‌توانند با یک سرچ ساده در دنیای گسترده اینترنت اطلاعات زیادی درباره محصولات مختلف به دست بیاورند، از تجربه‌های مشتری‌های دیگر استفاده کنند و برندهای مختلف را با هم مقایسه کنند و در نهایت انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشند. بنابراین ما به عنوان صاحبان کسب و کار باید به سهم خودمان محتوای جذاب و باکیفیت برای مخاطب‌هایمان تولید کنیم. در غیر این صورت اگر شما محصولی در ویترین ندارید نمی‌توانید انتظار داشته باشید که شاهد افزایش فروشتان باشید.
در دنیای امروز حتما برای شما هم پیش آمده که با خواندن مطلبی درباره مشخصات و ویژگی‌های یک محصول ترغیب شده باشید که آن محصول را تهیه کنید. چنین مطلب ترغیب‌کننده‌ای می‌تواند نمونه خوبی از بازایابی محتوا باشد. هم‌چنین وقتی از محتوا حرف می‌زنیم، منظورمان فقط مطلب و نوشته نیست بلکه ویدیوها و پادکست‌ها هم نمونه‌هایی از محتوا هستند که می‌توانند با هدف بازاریابی و فروش تولید شوند.

تکنیک‌های بازاریابی محتوا و تبلیغاتی موثر در این شبکه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم و به شما درباره ترفندها و تکنیک‌های کسب محبوبیت در این شبکه‌ها خواهیم گفت.در این صفحهاز سایت جت شما می توانید  مقالات آموزشی در زمینه فروش محصول که از جنس محتوا می باشد از طریق شبکه های اجتماعی را بخوانید و راه های بازاریابی از طریق این ابزارها را یاد بگیرید.

بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدیوئی یکی از انواع بازاریابی دیجیتال و اینترنتی می‌باشد که با استفاده از محتوای ویدیوئی برای ارتقا یک نام تجاری، محصول و یا هرگونه خدمات استفاده می‌شود؛ به زبان ساده‌تر، بازاریابی ویدیوئی شامل ساخت فیلم‌های کوتاه معمولا زیر ده دقیقه با محتوای معرفی و عرضه محصولات می‌شود.این روز ها حجم بالایی از ترافیک فضای اینترنت را ویدیو ها تشکیل می دهند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.شما می توانید با تولید ویدیوهای جذاب کالا و خدمات خود را به شکل بسیار مناسبی ارائه کنید.

شاید اولین راه ارتباطی مکتوب در میان آدم‌ها استفاده از تصاویر بود. گاهی یک تصویر می‌تواند تمام مفاهیم یک کتاب قطور را به مخاطب منتقل کند و از زیاده‌گویی‌های متنی جلوگیری کند. در واقع وقتی یک متن می‌خوانید فقط چشم‌هایتان درگیر است ولی وقتی یک ویدیو می‌بینید چشم‌ها و گوش‌هایتان هم‌زمان درگیر می‌شود بنابراین میزان تاثیرگذاری ویدیو بسیار بیشتر از متن است و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی مفاهیم بسیاری را به شما منتقل کند.
همان طور که می‌دانید بازاریابی ویدیویی یکی از شاخه‌های بازاریابی اینترنتی است که با استفاده از فیلم و ویدیو به تبلیغ می‌پردازد. یک ویدیوی تبلیغاتی چند دقیقه‌ای می‌تواند به معرفی یک محصول یا کسب و کار بپردازد یا نکاتی درباره طرز استفاده یک محصول ارائه کند و یا مبحثی را آموزش بدهد. در دنیای امروز ویدیوها یک ابزار قوی برای جلب توجه مشتری‌ها به حساب می‌آیند. به همین دلیل، اهمیت و اعتبار ویدیو مارکتینگ روز به روز افزایش پیدا می‌کند و بازاریاب‌ها با استفاده از تبلیغات ویدیویی می‌توانند در هر زمان و مکانی به مخاطب‌های خود دسترسی داشته باشند و برای برند و کسب و کار خودشان بازاریابی کنند.
ویدیو مارکتینگ با هدف جذب مخاطب به ساخت ویدیو برای معرفی محصول یا خدمت می‌پردازد و هم‌چنین یکی از روش‌های بازاریابی به حساب می‌آید که از طریق ویدیو روی تصمیم‌گیری‌های خرید مخاطب اثرگذار است.

بازاریابی ایمیلی

از زمانی که کسب و کارهای اینترنتی رشد و گسترش بیشتری پیدا کردند کمپین های ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یا بازاریابی ایمیلی نیز بیشتر به کار گرفته شدند. البته بازاریابی ایمیلی قبلا هم استفاده می شد اما شاید نمی توانست به اندازه کافی موثر واقع شود. چراکه بیشتر آنها به هدف تبلیغات و با تعداد بالا و حتی بعضا غیرمرتبط با علایق فرد فرستاده می شدند. اما باید بدانید که بازاریابی ایمیلی که یکی از زیرمجموعه های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود اصول، تکنیک ها و ابزارهای خود را دارد که در صورت استفاده مناسب از آن می تواند باعث افزایش مشتریان شما شود. درواقع بازاریابی ایمیلی به ارسال ایمیل جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی گفته می‌شود، این ایمیل‌ها یا محتوای تبلیغاتی دارند یا یک خدمت یا محصول جدید را به کاربر پیشنهاد می دهند یا او را از رویداد یا اتفاقی مرتبط با آن کسب و کار آگاه می کنند یا به او تخفیف های مرتبط با محصولات را پیشنهاد می دهد.

ما در این بخش از سایت جت قصد داریم شما را با ایمیل مارکتینگ به صورت اصولی آشنا کنیم همچنین روش های مختلف بازاریابی ایمیلی نیز در این مقالات بیان می شود. مطالب آموزشی سایت جت را در مورد بازاریابی ایمیل از دست ندهید.

بهینه سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی نرخ تبدیل به انواع روش های شناسایی نیازهای مخاطب و بهبود چیدمان و محتوای سایت از نظر گرافیکی و محتوایی اگفته می شود که در نهایت باعث خواهد گردید نسبت تبدیل کاربران سایت شما به خریداران محصول افزایش پیدا کند.در علم CRO هدف بهبود تعداد خریداران یک محصول به نسبت تعداد بازدیدکنندگان صفحه محصول است. طراحی گرافیک سایت، چیدمان محتوا، رنگبندی بخش های مختلف، سرعت لود صفحات و محتوای صفحات از جمله عواملی هستند که بر روی بهبود نرخ تبدیل تاثیر دارند.