جت

بازاریابی محتوا

هشتگ چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
هشتگ چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
 یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸    حامی غفاری
این روزها نام و نماد هشتگ کاربرد زیادی پیدا کرده است، از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا دنیای واقعی. اما بهتر است بدانید که هشتگ چیست و چگونه از آن استفاده کنید؟ در ادامه با ما همراه باشید.
دیجیتال مارکتینگ چیست
دیجیتال مارکتینگ چیست
 شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸    صبا فضلعلی
دیجیتال مارکتینگ علمی است که به تبلیغ و معرفی یک محصول یا خدمات از طریق اینترنت یا هرگونه وسیله دیجیتال می پردازد. مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست و انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کدامند؟! در ادامه بخوانید.
تقویم محتوا چیست: تقویم محتوایی قدرتمند در 5 مرحله
تقویم محتوا چیست: تقویم محتوایی قدرتمند در 5 مرحله
 جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸    سمانه قربانی
تولید محتوا منظم بدون تقویم محتوا امکان پذیر نیست! به همین دلیل ما در این مقاله نکات مهمی را را درباره تقویم محتوایی و مدیریت محتوا به شما ارائه می دهیم.
 کاربرد پارامترهای UTM در گوگل آنالیتیکس
کاربرد پارامترهای UTM در گوگل آنالیتیکس
 چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸    رضا شیرازی
UTM و گوگل آنالیتیکس رفتار مشتریان را در فضای دیجیتال بررسی می کند و نتیجه کمپین های تبلیغاتی را نیز نشان می دهد. هر مدیر کسب و کار و یا مدیر تبلیغاتی می تواند از این قابلیت استفاده کند.
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
 چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸    زینب میرفیضی
اینفلوئنسر مارکتینگ influencer marketing بازاریابی به کمک افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی است. در این مقاله راهکارهای اجرای یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ موفق و چالش های آن را بررسی خواهیم کرد.
keyword stuffing چیست؟
keyword stuffing چیست؟
 سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸    زیبا حیدری
keyword stuffing یا تکنیک تکرار کلمات کلیدی، روشی قدیمی برای کسب رتبه در صفحه نتایج است. روشی که در حال حاضر با پیشرفت الگوریتم ها کارایی گذشته اش را از دست داده است و در صورت استفاده باعث جریمه شدن سایت از سوی گوگل خواهد شد
تبلیغ نویسی حرفه ای و تکنیک های copywriting
تبلیغ نویسی حرفه ای و تکنیک های copywriting
 دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸  
تبلیغ نویسی یا copywriting مهارتی است که به ما کمک می کند با نوشتن عبارات و جملات مهیج و تشویق کننده مشتری را به انتخاب و خرید محصول یا خدماتی خاص متقاعد کنیم. در این مقاله به معرفی تکنیک های تبلیغ نویسی حرفه ای می پردازیم.
استخدام کارشناس تولید محتوا
استخدام کارشناس تولید محتوا
 شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸    مهدیه نادعلی
تولید محتوای دور کاری برای آرزومندان کار در منزل و نویسندگی دقیقا همان رویای دوست‌داشتنی است که امروز تاین مطلب از سایت جت به تمام جوانبحقق پیدا کرده است. در متن زیر از استخدام کارشناس تولید محتوای دورکاری صحبت می‌کنیم و در تلاش هستیم با کار در منزل اینترنتی تولید محتوا بیشتر و بهتر آشنا شویم.
روش ها و مراحل تبلیغات و بازاریابی در فیسبوک
روش ها و مراحل تبلیغات و بازاریابی در فیسبوک
 شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷  
بازاریابی و تبلیغات در فیسبوک یکی از تاثیرگذارترین روش های جذب مشتری هست که مراحل و تکنیک های خاص خود را دارد که سعی کردیم در این مقاله مفصلا به آن بپردازیم. با ما همراه باشید.
راه های جلوگیری از کلاهبرداری ایمیلی
راه های جلوگیری از کلاهبرداری ایمیلی
 چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷    حسن قلیچ‌خانی
کلاهبرداری ایمیلی یکی از انواع کلاهبرداری اینترنتی است که با ورود اینترنت به زندگی ما روز به روز در حال افزایش است. در این مقاله روش های جلوگیری از کلاهبرداری ایمیلی را باهم بررسی میکنیم.
بازاریابی چیست ؟ بررسی انواع روش های بازاریابی
بازاریابی چیست ؟ بررسی انواع روش های بازاریابی
 چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷    صدیقه
بازاریابی Marketing راهی است برای جذب مشتری. سایت‌ها برای کسب و کار بیشتر و جذب مخاطبان مختلف از روش‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. در این مقاله با ما همراه شوید تا به بررسی بازاریابی، اهداف و انواع روش‌های آن بپر‌دازیم.
نحوه نصب اپلیکیشن اینستاگرام بر روی کامپیوتر و موبایل
نحوه نصب اپلیکیشن اینستاگرام بر روی کامپیوتر و موبایل
 شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷  
اینستاگرام چیست؟ و چه کاربرد‌هایی دارد؟ اصطلاحات رایج در اینستاگرام چیست؟ چگونگی پیدایش و نحوه تاثیر آن در زندگی روزمره.کاربردهای اینستاگرام از دید بازدیدکنندگان و... به همراه لینک نصب اپلیکیشن instagram بر روی اندورید و ویندوز.
بررسی رابطه افزایش بازدید سایت و افزایش فروش
بررسی رابطه افزایش بازدید سایت و افزایش فروش
 شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷    صدیقه
آیا افزایش بازدید سایت از هر راهی شما باعث بالا رفتن فروش سایت شما نیز خواهد شد؟ در این مقاله به تفضیل به این سوال پاسخ داده شده است
معرفی بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ
معرفی بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ
 شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷    صدیقه
بازاریاب‌های حرفه‌ای برای ارسال انبوه ایمیل‌ از بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ که در این مطلب معرفی شده است، استفاده می‌کنند. پیش از راه‌اندازی کمپین ایمیلی‌تان این مطلب را بخوانید و با ابزارهای مفید بازاریابی ایمیلی آشنا شوید.
محتوای ویروسی یا وایرال (viral content) چیست؟
محتوای ویروسی یا وایرال (viral content) چیست؟
 چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷    زینب میرفیضی
هرمحتوایی که جذاب باشد و به مخاطب به اندازه کافی انگیزه برای به اشتراک گذاری بدهد، محتوای ویروسی یا وایرال کانتنت است. روش‌های متعددی برای تولید یک viral content وجود دارد که در این مقاله از سایت جت به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌شود.
آموزش گام به گام ساخت ایمیل در یاهو YAHOO
آموزش گام به گام ساخت ایمیل در یاهو YAHOO
 سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷    حسن قلیچ‌خانی
در این مقاله یک آموزش تصویری از ساختن ایمیل در سایت یاهو (yahoo) را برای شما تنظیم کردیم که با دنبال کردن آن می توانید در پایان یک ایمیل یاهو برای خود بسازید. با ما همراه باشید.

در این بخش از سایت جت، ما در مورد شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام و فیسبوک و لینکدین صحبت می کنیم و همچنین  روش های تولید محتوای مناسب برای شبکه های اجتماعی را نیز بررسی خواهیم کرد.

اگر محتوا پادشاه است بازاریابی یک پادشاه می‌تواند فضای کسب و کار شما را دگرگون کند. جالب است بدانید در گذشته هم از محتوا برای بازاریابی و فروش محصولات مختلف استفاده می‌شد اما بازاریابی محتوا که از زیر شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ به حساب می‌آید، عبارت تازه‌ای‌است.
شاید در گذشته مردم برای خرید یک محصول جدید، انتخاب‌های زیادی نداشتند و یا با پرس و جو و مقایسه‌های شفاهی می‌توانستند محصول موردنظرشان را انتخاب کنند اما حالا می‌توانند با یک سرچ ساده در دنیای گسترده اینترنت اطلاعات زیادی درباره محصولات مختلف به دست بیاورند، از تجربه‌های مشتری‌های دیگر استفاده کنند و برندهای مختلف را با هم مقایسه کنند و در نهایت انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشند. بنابراین ما به عنوان صاحبان کسب و کار باید به سهم خودمان محتوای جذاب و باکیفیت برای مخاطب‌هایمان تولید کنیم. در غیر این صورت اگر شما محصولی در ویترین ندارید نمی‌توانید انتظار داشته باشید که شاهد افزایش فروشتان باشید.
در دنیای امروز حتما برای شما هم پیش آمده که با خواندن مطلبی درباره مشخصات و ویژگی‌های یک محصول ترغیب شده باشید که آن محصول را تهیه کنید. چنین مطلب ترغیب‌کننده‌ای می‌تواند نمونه خوبی از بازایابی محتوا باشد. هم‌چنین وقتی از محتوا حرف می‌زنیم، منظورمان فقط مطلب و نوشته نیست بلکه ویدیوها و پادکست‌ها هم نمونه‌هایی از محتوا هستند که می‌توانند با هدف بازاریابی و فروش تولید شوند.

تکنیک‌های بازاریابی محتوا و تبلیغاتی موثر در این شبکه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم و به شما درباره ترفندها و تکنیک‌های کسب محبوبیت در این شبکه‌ها خواهیم گفت.در این صفحهاز سایت جت شما می توانید  مقالات آموزشی در زمینه فروش محصول که از جنس محتوا می باشد از طریق شبکه های اجتماعی را بخوانید و راه های بازاریابی از طریق این ابزارها را یاد بگیرید.

بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدیوئی یکی از انواع بازاریابی دیجیتال و اینترنتی می‌باشد که با استفاده از محتوای ویدیوئی برای ارتقا یک نام تجاری، محصول و یا هرگونه خدمات استفاده می‌شود؛ به زبان ساده‌تر، بازاریابی ویدیوئی شامل ساخت فیلم‌های کوتاه معمولا زیر ده دقیقه با محتوای معرفی و عرضه محصولات می‌شود.این روز ها حجم بالایی از ترافیک فضای اینترنت را ویدیو ها تشکیل می دهند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.شما می توانید با تولید ویدیوهای جذاب کالا و خدمات خود را به شکل بسیار مناسبی ارائه کنید.

شاید اولین راه ارتباطی مکتوب در میان آدم‌ها استفاده از تصاویر بود. گاهی یک تصویر می‌تواند تمام مفاهیم یک کتاب قطور را به مخاطب منتقل کند و از زیاده‌گویی‌های متنی جلوگیری کند. در واقع وقتی یک متن می‌خوانید فقط چشم‌هایتان درگیر است ولی وقتی یک ویدیو می‌بینید چشم‌ها و گوش‌هایتان هم‌زمان درگیر می‌شود بنابراین میزان تاثیرگذاری ویدیو بسیار بیشتر از متن است و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی مفاهیم بسیاری را به شما منتقل کند.
همان طور که می‌دانید بازاریابی ویدیویی یکی از شاخه‌های بازاریابی اینترنتی است که با استفاده از فیلم و ویدیو به تبلیغ می‌پردازد. یک ویدیوی تبلیغاتی چند دقیقه‌ای می‌تواند به معرفی یک محصول یا کسب و کار بپردازد یا نکاتی درباره طرز استفاده یک محصول ارائه کند و یا مبحثی را آموزش بدهد. در دنیای امروز ویدیوها یک ابزار قوی برای جلب توجه مشتری‌ها به حساب می‌آیند. به همین دلیل، اهمیت و اعتبار ویدیو مارکتینگ روز به روز افزایش پیدا می‌کند و بازاریاب‌ها با استفاده از تبلیغات ویدیویی می‌توانند در هر زمان و مکانی به مخاطب‌های خود دسترسی داشته باشند و برای برند و کسب و کار خودشان بازاریابی کنند.
ویدیو مارکتینگ با هدف جذب مخاطب به ساخت ویدیو برای معرفی محصول یا خدمت می‌پردازد و هم‌چنین یکی از روش‌های بازاریابی به حساب می‌آید که از طریق ویدیو روی تصمیم‌گیری‌های خرید مخاطب اثرگذار است.

بازاریابی ایمیلی

از زمانی که کسب و کارهای اینترنتی رشد و گسترش بیشتری پیدا کردند کمپین های ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یا بازاریابی ایمیلی نیز بیشتر به کار گرفته شدند. البته بازاریابی ایمیلی قبلا هم استفاده می شد اما شاید نمی توانست به اندازه کافی موثر واقع شود. چراکه بیشتر آنها به هدف تبلیغات و با تعداد بالا و حتی بعضا غیرمرتبط با علایق فرد فرستاده می شدند. اما باید بدانید که بازاریابی ایمیلی که یکی از زیرمجموعه های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود اصول، تکنیک ها و ابزارهای خود را دارد که در صورت استفاده مناسب از آن می تواند باعث افزایش مشتریان شما شود. درواقع بازاریابی ایمیلی به ارسال ایمیل جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی گفته می‌شود، این ایمیل‌ها یا محتوای تبلیغاتی دارند یا یک خدمت یا محصول جدید را به کاربر پیشنهاد می دهند یا او را از رویداد یا اتفاقی مرتبط با آن کسب و کار آگاه می کنند یا به او تخفیف های مرتبط با محصولات را پیشنهاد می دهد.

ما در این بخش از سایت جت قصد داریم شما را با ایمیل مارکتینگ به صورت اصولی آشنا کنیم همچنین روش های مختلف بازاریابی ایمیلی نیز در این مقالات بیان می شود. مطالب آموزشی سایت جت را در مورد بازاریابی ایمیل از دست ندهید.

بهینه سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی نرخ تبدیل به انواع روش های شناسایی نیازهای مخاطب و بهبود چیدمان و محتوای سایت از نظر گرافیکی و محتوایی اگفته می شود که در نهایت باعث خواهد گردید نسبت تبدیل کاربران سایت شما به خریداران محصول افزایش پیدا کند.در علم CRO هدف بهبود تعداد خریداران یک محصول به نسبت تعداد بازدیدکنندگان صفحه محصول است. طراحی گرافیک سایت، چیدمان محتوا، رنگبندی بخش های مختلف، سرعت لود صفحات و محتوای صفحات از جمله عواملی هستند که بر روی بهبود نرخ تبدیل تاثیر دارند.