سیاه شدن صفحه لپ تاپ پس از بالا آمدن ویندوز

اگر با مشکل سیاه شدن صفحه نمایش بعد از روشن شدن لپ تاپ رو به رو شده‌‌اید در این مطلب علت سیاه ماندن صفحه لپ تاپ را بررسی کرده‌ایم و راهکارهایی برای برطرف کردن این مساله پیشنهاد داده‌ایم.
 ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ | ۱۶:۴۲  زمان مطالعه 3 دقیقه امتیاز:
سیاه شدن صفحه لپ تاپ پس از بالا آمدن ویندوز

لپ‌تاپتان را روشن می‌کنید اما همه‌چیز مثل همیشه پیش نمی‌رود، روشن شدن چراغ‌ها و صدای فن لپ‌تاپ نشان می‌دهد که سیستم روشن است اما مانیتور تصویری را نشان نمی‌دهد و صفحه همچنان سیاه مانده! دلیلش چیست؟
اگر از کاربران ویندوز 10 هستید یا به‌ تازگی سیستم خود را به این ویندوز ارتقا داده‌اید به‌ احتمال‌ زیاد شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید. در بسیاری از مواقع این مشکل به‌ راحتی قابل‌ حل است. در این مقاله  از سایت جت، قصد داریم تا با بررسی دلایل به وجود آمدن این مسئله، راهکارهای مختلفی را برای حل آن در اختیار شما قرار دهیم، از راه‌حل‌های کوچک و ساده تا راهکارهای پیچیده و حرفه‌ای‌تر.

راهکارهای رفع مشکل سیاه شدن صفحه لبتاب

باتری را جدا کنید

 این روش را به دو صورت می‌توانید انجام دهید:

  • اگر لپ‌تاپ شما به پریز برق وصل است، ابتدا آن را از برق جدا کنید و بعد باتری را از سیستم خارج کنید، سپس مجدداً باتری را سر جایش قرار بدهید، کابل شارژ را به برق بزنید و سیستم را ریست کنید.
  • اگر راه‌حل اول جواب نداد، این روش را امتحان کنید، بعد از جدا کردن کابل شارژ و باتری از لپ‌تاپ، کلید پاور را به مدت 30 تا 60 ثانیه فشار دهید. سپس کابل را به لپ‌تاپ وصل کرده و آن را روشن کنید. اگر مشکل برطرف شد، بلافاصله بعد از بالا آمدن ویندوز، سیستم را خاموش‌کنید و باتری را سر جایش بگذارید. اگر مشکل تکرار شد، یک خبر بد این است که به‌احتمال‌زیاد عمر مفید باتری‌تان به سر رسیده‌ است.

نکته: در مورد لپ‌تاپ‌هایی که باتری ثابت دارند، ممکن است در قسمت پشتی‌ آن‌ها دکمه Reset تعبیه‌ شده باشد. در صورتی‌ که این کلید وجود نداشت، تنها راه، روشن گذاشتن لپ‌تاپ است تا زمانی که شارژ باتری تمام شود. سپس شارژر را وصل کرده و کلیدهای پاور، Shift و F8 را هم‌ زمان فشار دهید تا سیستم راه‌اندازی و صفحه مانیتور روشن شود.

رفع سیاه شدن لبتاب با در اودرن و نصب مجدد باتری

  • اتصالات خارجی را جدا کنید

 ممکن است زمانی که لوازم جانبی مثل موس، هارد اکسترنال، فلش مموری و... به دستگاه متصل باشد، با روشن کردن سیستم، ویندوز بالا نیاید و مانیتور روشن نشود. در این صورت، اتصالات را خارج و سیستم را ری‌استارت کنید.

  • تنظیمات Projection را بررسی کنید.

معمولاً در زمان استفاده از یک نمایشگر ثانویه مثل ویدیو پروژکتور، تنظیمات Projection کاربرد دارد. حالا ممکن است به هر دلیلی این تنظیمات در سیستم شما تغییر کرده باشد. برای بررسی این موضوع، کلیدهای ویندوز و P (در ویندوز 8 و 10) را فشار دهید تا منوی Projection ظاهر شود، که شامل گزینه‌های Extend ، Duplicate ، PC screen only و Second screen only است. با فشار دادن دکمه P می‌توانید گزینه‌های مختلف را اسکرول و انتخاب کنید. اگر مشکل به وجود آمده مربوط به این تنظیمات باشد، با انتخاب یکی از گزینه‌ها، صفحه‌ نمایش لپ‌تاپ روشن می‌شود.

  • از تلویزیونتان کمک بگیرید.

 لپ‌تاپ را با کابل HDMI به تلویزیون LCD یا LED یا هر مانیتور دیگری وصل کنید. در صورت مشاهده تصویر بر مانیتور خارجی، به‌ احتمال‌ زیاد مشکل از ICD لپ‌تاپ است. اگر تصویر بر روی مانیتور خارجی هم ظاهر نشد، مشکل مربوط به گرافیک لپ‌تاپ است.

  • بایوس سیستم را آپدیت کنید

 ممکن است این مشکل به دلیل قدیمی بودن بایوس (Bios) لپ‌تاپ باشد. بررسی علائم زیر می‌تواند شما را از این بابت مطمئن کند.

  1. درصورتی‌که چراغ پاور روشن می‌شود اما صفحه‌نمایش نه.
  2. مشکل سیاه ماندن صفحه‌نمایش در زمان‌های مختلف و به‌طور نامنظم اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری نصب ویندوز 10

راه‌اندازی سریع را غیرفعال کنید

 گاهی اوقات این مشکل با غیرفعال کردن حالت "Fast startup" برطرف می‌شود. برای انجام این کار، این مسیر را دنبال کنید: ابتدا از Control Panel گزینه Power Options را انتخاب کنید، سپس روی گزینه  “Choose what the power button does”کلیک کرده و بعد از آن گزینه “Change settings that are currently unavailable” را انتخاب کنید و در آخر، تیک گزینه “Turn on fast startup” را بردارید.

بیشتر بخوانید: خاموش کردن گوشی هنگ کرده

درایو کارت گرافیک (Display) را مجدداً نصب کنید

اگر تصمیم گرفتید برای رفع مشکل سیاهی صفحه مانیتور، درایور کارت گرافیک را دوباره نصب کنید، باید سیستم را در حالت ایمن (Safe mode) بوت کنید که بسته به نوع ویندوز، سه حالت کلی برای این امر وجود دارد.

  1. صفحه ورود به ویندوز نمایش داده می‌شود: در این حالت، سیستم را ری‌استارت کرده و کلید Shift را نگه‌داشته و دکمه Start را فشار دهید. سپس گزینه Restart را انتخاب کنید و با طی مسیر Troubleshoot >  Advanced Options > Startup Settings > Restart سیستم را ری‌استارت کرده و F5 را فشار دهید تا سیستم به حالت ایمن وارد شود.
  2. در صفحه ورود به ویندوز چیزی نمایش داده نمی‌شود، اما درایو ریکاوری موجود است: درصورتی‌که قبلاً درایو ریکاوری را ساخته باشید، می‌توانید سیستم را خاموش کرده و به درایو ریکاوری وصل شوید و اینجا هم با طی مسیر Troubleshoot >  Advanced Options > Startup Settings > Restart سیستم ری‌استارت می‌شود. بعدازآن کلید F5 را فشار دهید و گزینه  Safe Mode with Networking را انتخاب کنید.
  3. در صفحه ورود به ویندوز چیزی مشاهده نمی‌شود و درایو ریکاوری هم وجود ندارد: در این حالت تنها راه دسترسی به سیستم، نصب ویندوز 10 است که می‌توانید آن را از سایت اصلی مایکروسافت دانلود و نصب کنید. به خاطر داشته باشید که برای نصب ویندوز 10 باید بوت بایوس را فعال کنید. در صفحه نصب ویندوز گزینه Repair your computer را انتخاب کرده و همچون حالت‌های قبلی از طریق مسیر Troubleshoot >  Advanced Options > Startup Settings > Restart و فشردن کلید F5 گزینه Safe Mode with Networking را انتخاب کنید.

بعد از قرارگیری سیستم در حالت ایمن، عبارت device manager را در جستجوی ویندوز تایب کرده و نزدیک‌ترین گزینه را انتخاب کنید. از قسمت  Display adapters روی گزینه وسط راست کلیک کرده و Properties  را انتخاب کنید و وارد تب Driver شوید. در صورت فعال بودن گزینه Roll Back Driver، روی آن کلیک کرده و یکی از موارد را به‌عنوان دلیل کار خود انتخاب و گزینه Yes را کلیک کنید. به‌این‌ترتیب سیستم شما به درایو نصب‌شده قبلی برمی‌گردد. 

اما اگر گزینه Roll Back Driver فعال نبود، روی دکمه Uninstall بزنید تا درایو به‌کلی حذف شود. اگر با این کار با خطاهایی مثل تغییر رزولوشن مواجه شدید، بهتر است موضوع را با وب‌سایت سازنده درایو مطرح کنید.

جمع‌بندی

اگر پس از روشن کردن لپتاپ یا کامپیوترتان صفحه سیاه بالا آمد این مقاله را حتما بخوانید، درمجموع راهکارهایی که معرفی کردیم به شما کمک می‌کند که یا مشکل سیاه ماندن مانیتور لپ‌تاپتان را برطرف کنید و یا منشا این مشکل را بیابید.

در هر صورت، اگر هیچ‌ یک از روش‌های معرفی‌شده کارساز نبود، این احتمال وجود دارد که به دلیل زیاد باز و بسته کردن لپ‌تاپ، اتصالات سیستم به مانیتور قطع‌شده باشد که در این صورت تنها راه‌حل پیش روی‌تان مراجعه به یک تعمیرکار لپ‌تاپ است.

نویسنده : زیبا حیدری

یک زمانی در دانشگاه، رشته "آلودگی محیط‌زیست" می‌خواندم تا شاید روزی بتوانم برای جهان و محیط‌زیستش کاری کنم اما من از این جهان جدا نبودم، اول باید برای خودم کاری می‌کردم. امروز جور دیگری دغدغه‌های زیستی‌ام را دنبال می‌کنم، با نوشتن! من به کتاب و قلم گره خورده‌ام و نوشتن برایم مثل نفس کشیدن است، همیشه حروف را با دَم فرو می‌برم و با بازدم واژه و جمله‌ها را بیرون می‌دهم. نوشتن در سایت جت یکی از کارها و دغدغه‌های دوست داشتنی من است که امیدوارم خواندنش برای شما هم مفید باشد.

  نظرات کاربران (185 نظر)
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر دهید نظر خود را بنویسید
پاسخ دهید
۴ آذر ۱۴۰۰
ببخشید لپ تاپ من dell هسستشالان صفحه قفل بالا میاد ولی وقتی رمز میزنم صفحه سیاه میشه ولی موس و کیبورد کار میکنه
۷ آذر ۱۴۰۰
با سلام و وقت بخیر ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. پیشنهاد می‌کنیم با روش‌های گفته شده در بالا و یا با درآوردن باتری لپ‌تاپ خود را خاموش و مجدد روشن کنید. در صورتی که این موضوع تکرار شد احتمالا مشکلی نرم افزاری در سیستم عامل لپ‌تاپ شما رخ داده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۸ آبان ۱۴۰۰
با سلام و خسته نباشید لپ تاپ من (lenovo ideapad 320) هست که طی این 4 سالی که داشتم به مشکلی بر نخوردم و کلا راضی بودم بعد یه مدت متوجه شدم لپ تاپ موقع وصل شدن به شارژر موقع ران کردن مرورگر و برنامه ها صفحه سیاه میشه و بعد خارج کردن شارژر این سیاهی برطرف میشه و بعد برطرف شدن سیستم به طور بسیار عجیبی دچار لگ شدید میشه و باعث کارکرد نامنظم برنامه ها میشه!!! می خواستم بدونم ایراد این اختلال چیه؟
۷ آذر ۱۴۰۰
با سلام و وقت بخیر ممنون از اینکه سوال مشکل را با ما درمیان گذاشتید. این ممکن است به دلیل مشکل در آداپتور شارژر باشه و بهتر است زودتر به تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنین که در صورت تایید مشکل باتری و یا برد لپ‌تاپ دچار آسیب نشود. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۴ آبان ۱۴۰۰
سلام لب تاب من Dell است من داشتم ویندوز را از ۷ به ۱۰ به روز رسانی میکردم که صفحه خاموش شد و وقتی روشن میکردم فقط صفحه ی سیا بالا میاد باید چه کار کنم؟
۷ آذر ۱۴۰۰
با سلام و وقت بخیر ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. سیستم شما حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز 10 را داشته است؟ اگر غیر از این است باید وارد بوت لپ‌تاپ شوید و ویندوزی پایین تر که با لپ‌تاپ شما سازگاری داشته باشد نصب کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۹ مهر ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید من لپ تاپم hp هست چند ماهه بود که وسط کار باهاش موس وای میستاد و دیگه کار نمیکرد و ری استارت هم که میکردم صدای اجزای داخلی میومد و led ها روشن می شد ولی چراغ پاور چشمک زن بود صفحه سیاه و وقتی hdmi تلویزیون رو بهش وصل میکردم صفحه تو تلویزیون میومد و چند بار باید خاموش روشن میکردم و باطری رو در می اوردم تا اوکی میشد اما دوباره همین موضوع تکرار میشه تا این که یه روز وسط فیلم زد ری استارت و خاموش شد و هرکاری میکردم خود لپ تاپ روشن می شد ولی ویندوز بالا نمیومد و hdmi رو که وصل میکردم چیزی تو تلویزیون نمیومد میشه لطف کنید و بگید مشکلش چیه
۲۰ مهر ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمالا هارد لپ‌تاپ شما دچار آسیب شده باشد. پیشنهاد می‌کنیم جهت بررسی دقیق‌تر به نمایندگی مجاز تعمیرات لپ‌تاپ خود مراجعه کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۸ شهریور ۱۴۰۰
با عرض سلام وخسته نباشید لپ تاپ من بتازگی دچار یه مشکل شده که حدود یک پنجم صفحه بصورت عمودی در سمت راست مونیتور مشکی است ودر واقع یه جورایی صفحه ویندوز فشرده شده به سمت چپ دفعه اول وقتی سیستم رو ری استارت کردم این مشکل درست شد ولی امروز هر کاری میکنم مشکل برطرف نمیشه لطفا مرا راهنمایی بفرمایید ممنون.با تشکر
۴ مهر ۱۴۰۰
مشکل شما سخت افزاری است و بهتر است به تعمیرگاه لپ تاپ مراجعه نمایید
پاسخ دهید
۱۵ شهریور ۱۴۰۰
سلام امروز صبح از لپ تاپ استفاده کردم کاملا سالم بود بعد شب اومدم استفاده کنم صفحه کاملا سیاه شد بعد لپ تاپ منم ایسوس هست و باتریش توش هست و خیلی دنگ و فنگ داره لطفاً کمکم کنید صفحه سیاه هست ولی موس اش کار میکنه
۴ مهر ۱۴۰۰
از طریق safe mode وارد ویندوز بشین و بررسی کنین که آیا نرم افزار خاصی را نصب کرده اید یا خیر، اگر نه احتمالا با ری استارت کردن لپ تاپ مشکل شما برطرف می شود. بعضی مواقع هم ممکن است دست شما به تنظیمات نمایشگر خورده باشد و خروجی تصویر روی پروژکتور رفته باشد که با کلید های ویندوز می توانید آن را برگردانید
پاسخ دهید
۱ شهریور ۱۴۰۰
سلام من بعد از اینکه ویندوز لپ تاپم لود نیشه صفحه سیاه میشه اما نشانگر ماوس حرکت میکنه باید انقد هاموش روشن کنی تا درست بشه هر روز همینجوریه لطفا کمک کنین
پاسخ دهید
۲۶ مرداد ۱۴۰۰
سلام. لپ تاپ منم همین مشکل سیاه شدن صفحه نمایش رو داشت که یکی از راهکارهایی که گفتین رو انجام دادم و درست شد. خیلی ممنون🌹💛🤗
۱ شهریور ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. خوشحالیم این مطلب برای شما مفید واقع شده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۳ مرداد ۱۴۰۰
سلام لب تب من ایسوس هست مدتیه که سرعتش خیی کند شده و اگر به برق وصل نباشه صفحه مانیتورم خاموش روشن میشه و هی تیک میزنه ویندوزش رو هم جدیدا عوض کردم اما وقتی میخواد روشن بشه اول صفحه ابی میاد خودش ری استارت میشه و بعد روشن میشه ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.
۱ شهریور ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید ممکن است به دلیل وجود مشکلی در سخت افزار سیستم شما رخ داده باشد. پیشنهاد می‌کنیم جهت بررسی بهتر و رفع مشکل به نمایندگی‌های مجاز تعمیرات لپ‌تاپ خود مراجعه کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۱ مرداد ۱۴۰۰
سلام من میخواستم بگم به لب‌تاپ رو به تلویزیون وصل کنم و یه شکلی آمد من اون و صفحه سیاه شد و دکمه ها چراغان روشن هست
۱ شهریور ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. اگر در نمایشگر جانبی یا در سیستم خودتون تصویر را مشاهده میکنید مشکل از تنظیمات نمایش هست و یا LCD لپ‌تاپ شما سوخته است اما اگر در هر دو تصویری نیست ممکن است مشکل از کارت گرافیک سیستمتان باشد. پیشنهاد می‌کنیم جهت بررسی بهتر و رفع مشکل به نمایندگی‌های مجاز تعمیرات لپ‌تاپ خود مراجعه فرمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۷ تیر ۱۴۰۰
سلام.من لپ تاپم دل هستش.روشن بود یهو ی خطایی اومد چن سری پشت هم ریست شد.بعد دیگه صفحه کاملا سیاه شد انگار ک خاموشه بعد یکی دو دقیقه شروع به بوق زدن می‌کنه(سه تا متوالی). مشکلش چیه؟
۲۸ تیر ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید احتمالا به دلیل سوختن یا نیم‌سوز شدن سخت‌افزار لپ‌تاپ‌تان به وجود آمده است. برای بررسی بیشتر و رفع مشکل پیشنهاد می‌کنیم به نمایندگی‌های مجاز تعمیرات لپ‌تاپ خود مراجعه کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۱ تیر ۱۴۰۰
سلام من لب تاپ msiدارم سالم بود البته ویندوزش هی پیام اپیدیت میداد ولی کار میکرد بعد چند روز روشن کردم بالا میاد ولی صفحه به سبزی شدید میخوره ولی قابل تشخیص هست به تلوزیون وصل کردم بدون هیچ مشکلی بود ولی تو صفحه خودش این جوریه چکار کنم به نظرتون
۲۱ تیر ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. ابتدا از سالم بودن LCD لپ‌تاپ خود با اتصال به نمایشگر جانبی اطمینان حاصل کنید. احتمالا بروز مشکلات نرم‌افزاری در سیستم‌عامل شما باعث ایجاد این مشکل شده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۰ تیر ۱۴۰۰
سلام لب تاپ را روشن میکنم صفحه نمایشش با نور خیلی کم بالا میاد,نور چک کردم ولی مشکل حل نشده مشکل چی هست? ممنون
۲۱ تیر ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. ابتدا از سالم بودن LCD لپ‌تاپ خود با اتصال به نمایشگر جانبی اطمینان حاصل کنید و سپس طبق موارد گفته شده در مقاله بالا اقدام کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۰ تیر ۱۴۰۰
سلام. لبتاب من HP هست و صفحش سیاه شده است؛ کارت گرافیک‌هم ندارم و کابل HDMI هم به لبتاب نمیخورد. حالا چیکارکنم؟
۲۱ تیر ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. متوجه این قسمت نشدیم که لپ‌تاپ شما کارت گرافیک ندارد؟ پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی بیشتر به نمایندگی مجاز تعمیرات لپ‌تاپ خود مراجعه کنید. چون ابتدا باید مشخص شود LCD سوخته است یا خیر. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۲ تیر ۱۴۰۰
سلام من مانیتورم سمت چپش سیاهه و سمت راست معمولی مثل همیشه.مانیتور به سیستم دیگه ای وصل کردم مشکلی نداشت. اگه میشه بگین چه مشکلی پیدا کرده. ممنون
۱۳ تیر ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. به نظر می‌رسد LCD لپ‌تاپ شما به مشکل خورده و سوخته باشد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۷ تیر ۱۴۰۰
سلام لبتاب من Asus هست وقتی دکمه روشن میزنم صفحه روشن میشه اما وقتی روی useرو میزنم صفحه سیاه میشه لطفا بگید چیکار کنم
۱۳ تیر ۱۴۰۰
با سلام متوجه منظور شما رو متوجه نمیشم. لطفا جزئیات بیشتری را مطرح بفرمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۶ تیر ۱۴۰۰
سلام ببخشید چجوری از بخشprojectمیشه گزینه های مختلف رو انتخاب کرد توی لپناپ من با دکمهpفقط جابه جا میشه ولی انتخاب نمیکنه چیزی رو
۷ تیر ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. برای تغییر در بین گزینه‌های Project، دکمه با لوگوی ویندوز را به همراه کلید P فشار دهید تا به گزینه بعدی برود. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۹ خرداد ۱۴۰۰
عالی بود . سیستمم درست شد .ممنونم
۱۹ خرداد ۱۴۰۰
با سلام و احترام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. خوشحالیم مطلب ما برای شما مفید بوده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام چندسالی لپ تاپم (لنووG500)ازوقتی موقع روشن کردن صفحش خاکستری میشددست نزدم جایی ام واسه تعمیرش نبردم الان ک دوباره خواستم روشنش کنم دکمه پاورو نگه داشتم فنش چندثانیه صداداد بعدخاموش شد لطفا بگین مشکلش چیه
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. پیشنهاد می‌کنیم سالم بودن LCD خود را با اتصال نمایشگر جانبی مطابق مطلب بالا تست بفرمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
با سلام لب تاب لنوو من هم صفحه ش سیاه شده متاسفانه یکماه قبل لولاش که شکسته بود تعمییر کردم. رم هم ارتقا دادم سیم شارژر هم تعویض کردم. تا یکماه هیچ مشکلی نداشت. امروز صفحه ش سیاه شد. صفحه را البته میبینم نشانگر ماوس مای کامپیوتر همه هست هر برنامه ی بخام میتونم باز کنم فقط صفحه تاریک تر شده و به سختی دیده میشه اول میخام بدونم بنظرتون این ایراد سخت افزاریه یا نرام افزاری? سیم اتصال مانیتور به لبتاب از داخل لولا میگزره آیا میتونه مشکل از این باشه؟
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. پیشنهاد می‌کنیم سالم بودن LCD خود را با اتصال لپ‌تاپ خود به نمایشگر جانبی امتحان کنید. چنانچه تصویر سیستم روی نمایشگر جانبی بدون مشکل بود LCD شما دچار مشکل شده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام امروز داشتم تنظیمات رزولوشن صفحه رو تغییر میدادم ، گزینه extend to ... زدم و صفحه یهو پرید/: با ری استارت هم مشکل حل نشد. لپتاپ لنوو کورای3 ویندوز 7 هستش. اگه میشه کمک کنید چون خیلی حیاتیه
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. با زدن این دکمه تصویر لپ‌تاپ شما به نمایشگر جانبی منتقل شده است. لپ‌تاپ خود را به نمایشگر جانبی متصل کنید و تنظیمات را به حالت اولیه بازگردانید و یا سیستم خود را ری‌استارت کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام من لپ تاپ ایسر دارم نزدیک یک سال هست که ازش استفاده نکردم و بعد یک سال که برداشتمش دیدم موقع بوت شدن صفحه سیاهه و هیچ تصویری نمیاد... ضربه هم نخورده و تو کیفش بوده و الان هم که میخوام روشن کنم نه با باتری و نه با کابل روشن میشه(فن اولش روشن میشه و بعد نیمه خاموش میشه و چراغ پاور روشن می مونه) ممنون از شما توضیحات کاملی دادین ولی چند راه رو انجام دادم ولی تاثیری نداشت به نظرتون عیبش چیه؟ لطفاً کمکم کنین باتشکر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمالا در طول این مدت بخشی از بورد اصلی لپ‌تاپ شما دچار آسیب شده باشد. پیشنهاد می‌شود جهت تعمیر و بررسی دقیق‌تر به نمایندگی‌های مجاز تعمیرات لپ‌تاپ خود مراجعه بفرمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام من یک لپ تاپk550ze, asus دارم که روی آن ویندوز 8 بود,اما وقتی روی آن ویندوز ۱۰ نصب کردم,بعد از نصب آنتی ویروس , صفحه آبی آمد و بعد از یکی دو بار ریست شدن ,ظاهرا شروع به repair کردن ویندوز کردبه مدت طولانی,اما بعد از آخرین ریست شدن,دیگه بوت نمیشه,صفحه کاملا سیاه,ظاهرا فقط فن روشنه,چراغ هارد فقط یکبار روشن و بعد خاموش میشه,وارد بایوس هم نمیشه,هارد را جداگانه به یک سیستم دیگر وصل و درایو ویندوز را فرمت کردم اما همچنان همچنان مشکل وجود دارد,قبل از فرمت هم از طریق کابل htmi به lcd وصل کردم,اما چیزی مشاهده نشد ممنون میشم راهنمایی کنید که مشکل چیه.
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. ویندوز سیستم شما دچار مشکل شده است. در صورت امکان ویندوز خود را بر روی حالت Safe Mode بالا بیاورید تا مشکلات پیش آمده قابل رویت باشد در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنیم به نمایندگی‌های مجاز تعمیرات نرم افزاری مراجعه بفرمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۷ فروردین ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید لب تاب من لنوویه ویندوز ۱۰ روش نصبه یه مدتی هست که اولا بدون بر اینکه به برق وصل باشه اگه کلید روشن رو بزنم فن روشن میشه مدتی روشن شدن لب تاب هست اما صفحه سیاه و بعد از چند ثانیه کلا خاموش میشه اما اگه به برق متصل باشه لب تاب روشن میشه اما چیزی بالا نمیاد و صفحه لب تاب سیاه هست و بعد چند ثانیه خاموش میشه دوباره همین اتفاق و روشن میشه و صفحه سیاه اینقدر تکرار میشه تا صفحه لب تاب هم بالاخره روشن بشه اما الان چند روز هست که هیچ جوره بالا نمیاد..درضمن اگه در این بین که به برق متصل هست و لب تاب داره زور میزنه که روشن بشه صدای سیستم و فن میاد اما صفحه سیاه هست اگر در این بین از برق بکشیم یک صدای بوق به مدت ۲ ثانیه میکشه و سیستم هم خاموش میشه .. میتونین بگین علتش چیه؟؟
۱۷ فروردین ۱۴۰۰
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید سیستم شما زمانی که به باتری متصل است با زمان اتصال مستقیم به برق متفاوت است به این دلیل این است که باتری لپ تاپ شما دچار مشکل شده است. از طرفی سیاه ماندن صفحه لپ‌تاپ شما می‌تواند ناشی از دو موضوع باشد. یکی اینکه LCD سیستم شما سوخته باشد و یا کارت گرافیک شما به مشکل برخورده باشد. می‌توانید این را با نمایشگر جانبی تست کنید اما احتمالا کارت گرافیک شما دچار مشکل شده است و پیشنهاد می‌کنیم برای رفع مشکل و بررسی دقیق‌تر به نمایندگی مجاز تعمیرات لپ تاپ خود مراجعه بفرمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۳ فروردین ۱۴۰۰
سلام، امروز لپتاپم ناگهانی قاطی کرد و خاموش شد وقتی هم روشنش میکنم اول ارم لنوو میاد ولی بعدش یه صفحه‌ی سیاهه با یه فلش.فلش میتونم تکون بدم ولی صفحه همچنان سیاهه.چندبار خاموش روشن هم کردم همینطوری بود. چیکار کنم درست بشه؟
۷ فروردین ۱۴۰۰
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید احتمالا به دلیل بروز مشکل در هارد درایو سیستم شما باشد. برای رفع آن نیاز به بررسی دقیق‌تری هست. موفق باشید.
۷ فروردین ۱۴۰۰
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید احتمالا به دلیل بروز مشکل در هارد درایو و یا کارت گرافیک سیستم شما باشد. برای رفع آن نیاز به بررسی دقیق‌تری هست. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام من لپتابم asus هستش سیستمم همه چی رو بالا میاره ولی وقتی میخواد صفحه‌ای که برنامه ها و اپلیکیشن هارو نشون بده صفحه سیاه میشه ولی علامت موس هم هست
۷ فروردین ۱۴۰۰
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید احتمالا به دلیل بروز مشکل در هارد و یا کارت گرافیک سیستم شما باشد. برای رفع آن نیاز به بررسی دقیق‌تری هست. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید من لپتاپ ایسوس دارم امروز روشن کردم لپتاپ رو بعد همه چی خوب بود دیدم وایفا درست کار نمیکنه خود اون صفحه که به وایفای وصل میشه دوتا از برنامه هام که هیچ مشکلی نداشتن باز نمیشدن خاموش کردم بعد روشن کردم ولی فقط یه نور سیاه میاد و اینکه نشانگر موس کار میکنه ولی هیچی نمیاد
۷ فروردین ۱۴۰۰
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. مشکل پیش آمده موقتی‌ست و با خاموش کردن کامل و مجددا روشن کردن رفع می‌گردد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام من وقتی لپتابم رو روشن میکنم آرم لنوو و آرم ویندوز میاد همه چی تا اینجا طبیعیه ولی یه دفعه یه صفحه سیاه میاد با نمایشگر موس نماد موس درست کار میکنه وقتی موس رو تکون میدم اونم تکون میخوری ولی صفحه همچنان سیاهه و هیچی نمیشه
۲۳ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و احترام این مشکل به دلیل بروز خطا در کانفیگ ویندوزتان رخ می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم ویندوزی را نصب کنید که سازگار با سیستم‌عامل شما باشد تا مشکلی پیش نیاید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۴ اسفند ۱۳۹۹
واقعا عالی بود صفحه لبتاب سیاه شده بود و نمیدونستم چیکار کنم دستتون درد نکنه
۱۶ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. خوشحالیم مطلب ما برای شما مفید بوده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۶ اسفند ۱۳۹۹
با عرض سلام من دیروز کارت شبکه لپ تاپم سوخت و تعویضش کردم و امشب که تحویل گرفتم لپ تاپو یهو وایرلسم از کار افتاد و سیستم شناساییش نکرد و صفحه مانیتورم سیاه میشد بعد دوباره بعد از چند ثانیه می اومد همینطور مدوام
۱۱ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد. احتمالا برد سیستم شما دچار مشکل شده باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی دقیق‌تر به نمایندگی‌های مجاز تعمیرات لپ‌تاپ خود مراجعه کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام من لپ تابم لنوو هست وقتی روشن میکنم آرم لنوو مباد بعد صفحه سیاه میشه بعضی مواقع موس هم هست دکمه پاور که میگیرم درست میشه ولی دوباره دفعه بعد هم که روشن میکنم همینطور میشه مشکلش چیه؟
۱۱ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. لپ‌تاپ شما نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد. پیشنهاد می‌کنیم جهت بررسی دقیق‌تر و رفع مشکل به نمایندگی‌های مجاز تعمیرات لپ‌تاپ خود مراجعه کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام لپتاپ ایسوس a550c دارم.چند صباحی هنگام شروع شدن لپتاپ نه آرم ایسوس نه آرم ویندوز نشون میداد و بعد صفحه سیاه وارد ویندوز میشد.امروز سیستم رو ریستارت کردم اما فقط صفحه سیاه دیده میشه و وارد ویندوز نمیشه.اما لپتاپ رو به مانیتورهای دیگه وصل کردم اونجا تصویر نشون میده و راحت میتونم از سیستم استفاده کنم.میشه لطف کنید مشکل از کجاست؟ممنون
۱۱ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمال دارد کابل اتصال LCD شما به بورد اصلی دچار مشکل شده باشد و یا LCD لپ‌تاپ شما سوخته باشد. برای رفع این مشکل پیشنهاد می‌کنیم به نمایندگی‌های مجاز تعمیرات لپ‌تاپ خود مراجعه کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام . وقت بخیر- من لپتاپم dell4050 هست. ویندوز 10 که نصب میکنم همه چیز خوب هست. برای نصب شدن درایورهای گرافیک اجازه میدم ویندوز آپدیت شه. وقتی اپدیت میشه گرافیک هم نصب شده. حالا موقع روشن کردن اول لوگوی ویندوز میاد بعد یک دقیقه صفحه مشکی میشه و بعد ویندوز میاد بالا و بعد از اون شرایط عدی هست. این تاخیر ایجاد شده در ابتدای راه اندازی ناشی از چی هست؟ ممنونم
۱۱ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و احترام این ممکن است چند دلیل داشته باشد. یکی از دلایل این است که از نسخه معتبری از ویندوز 10 استفاده نمی‌کنید و یا اینکه سیستم شما با این ورژن از ویندوز 10 سازگار نیست. لطفا از سازگار بودن سخت‌افزار لپ‌تاپ خود با این ویندوز اطمینان حاصل کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام ببخشید من لپ تاپم v130 هست باطری پلمه نه خاموش میشه نه روشن چه کار کنم صفحه طوسی اورده وقتی دکمه پاور میزنم میره حالت sleep و بعدش دوباره میزنم همون طوری میشه چجوری ریستارتش کنم
۱۱ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و احترام در این زمان‌ها می‌توانید دکمه پاور را به مدت چند ثانیه نگهدارید تا زمانی که مطمئن شوید لپ‌تاپ شما خاموش شده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام من لب تاپ ایسوس مدلk556u دارم ویندوز ۱۰است بعد سه سال دیشب میخواستم روشن کنم دیدم صفحه ابی امد ویک کادر داشت پر میشود سریع دکمه پاور ده ثانیه گرفتم خاموش کردم بعد روشن کردم لب تاپ روشن میشه فن ها کار میکند اما صفحه مانیتور سیاه است و نه ضربی خورد نه چیز دیگه اینطوری شد لطفا رهنمای کنید ممنون
۱۱ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. صفحه‌ای که می‌فرمایید صفحه آبی ویندوز مرسوم به صفحه مرگ است و یا ویندوز شما در حال به‌روزرسانی بوده است؟‌ مشکل شما به دلیل بروز مشکل در سیستم عامل لپ‌تاپ پیش آمده است، پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی بهتر به نمایندگی‌های مجاز تعمیرات لپ‌تاپ خود مراجعه کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۳۰ دی ۱۳۹۹
سلام وقتتون بخیر من لبتاب دل دارم زمانیکه میخوام یک کلیپ یا یک فیلم باز کنم برای یکی دو ثانیه صفحه سیاه میشه باز فیلم پخش میشه و باز دوباره صفحه سیاه میشه ولی زمانیکه فیلم یا کلیپی باز نکنم اصلا این اتفاق نمیفته میشه بگید مشکل از چیه و چیکار باید بکنم
۱۱ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و احترام این اتفاق به دلیل پایین بودن سرعت پردازش کارت گرافیک شماست. با ارتقا سیستم این مشکل برطرف خواهد شد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۷ دی ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر. لپ تاپ دل وسترو 1520 دارم، وقتی روشن میکنم گاهی اوقات بالا میاد و بعد صفحه سیاه میشه و الان چند روزی هست کاملا سیاه هست و حتی صفحه ورود پسورد هم نشون نمیده، از طریق safe mode براحتی بالا میاد و مشکلی نداره. چندبار ویندوز عوض کردم ولی بیفایده بوده، تمام راه حل های پیشنهادی سایت شما و دیگر سایتهارو چک کردم، دستور dxdiag هم اجرا کردم ولی مشکلی پیدا نکرد. لطفا راهنمایی بفرمایید. اگر نیاز به تعمیر هست جایی معتبر معرفی کنید. ممنون از شما.
۲۰ دی ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید ممکن است به دلیل بروز مشکل در سخت افزار و یا کارت گرافیک سیستم شما به وجود آمده باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی دقیق‌تر به نمایندگی‌های مجاز تعمرات لپ‌تاپ خود مراجعه نمایید. موفق باشید.
۵ اسفند ۱۳۹۹
منم لپ تاپم همین مدله و همین مشکل رو دارم. روشن ک میکنم باید یه ربع دست بهش نزنم وگرنه صفحه سیاه میاد. ولی خب همیشه ک نمیشه این کار رو کرد.
پاسخ دهید
۱۳ دی ۱۳۹۹
با سلام و تشکر از مقاله خوبتون ، ممنون میشم راهنمایی کنید، لب تاپ من مشکل بالا اومدن با صفحه سیاه داشت بردم تعمیر گاه خوب شد برای یک ماه ولی باز الان چند روز یکبار صفحه سیاه بالا میاد ، دیروز هم برای اولین بار وقتی بالا اومد تصویر با رزلوشن مینیمم بالا اومد که ری استارت کردم درست شد.
۱۴ دی ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. لطفا سالم بودن LCD لپ تاپ خود را طبق روش گفته شده در مطلب بالا با نمایشگر جانبی تست نمایید تا ببینید مشکل از LCD لپ تاپ‌تان است و یا از کارت گرافیک آن و سپس با توجه به آن اقدامات لازم را انجام دهید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۰ دی ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر. ببخشید من لپ تاپ سونی دارم. بعد از اینکه دو تا برنامه ی سنگین افترافکت و پریمیر رو اجرا کردم، لپ تاپم هنگ کرد. بعد از اون لپ تاپم برای روشن شدن کند شد. الان وقتی دفعه اول روشن میکنم صفحه سیاه میمونخ(دکمه پاور و فن روشنه)، باید حتما یه بار دیگه پاور رو نگه دارم تا خاموش بشه و مجدد روشنش کنم. میشه لطفا راهنماییم کنید؟نمیدونم اشکال از کجاست
۱۴ دی ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. شما می‌توانید سخت افزار لپ تاپ خود را با حداقل سیستم مورد نیاز این دو برنامه مقایسه کنید و در صورتی که از حداقل سیستم پایین‌تر است نسبت به حذف این برنامه‌ها اقدام کنید و یا لپ تاپ خود را در صورت لزوم ارتقا دهید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۷ دی ۱۳۹۹
سلام من یک لپتاپ ایسوس n550 دارم چند وقته برای اینکه صفحه لپتاپ روشن بمونه باید توی بازترین حالت قرار بگیره و بیشتر مواقع اگه روی صفحه پس زمینه سفیدی بیاد صفحه خاموش میشه مجبور میشم با دکمه های میانبر صفحه رو روشن کنم میخواستم بپرسم مشکل چیه
۸ دی ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمالا مشکل شما از کابل اتصال LCD به بورد لپ تاپ ایجاد شده باشد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۵ دی ۱۳۹۹
سلام من اومدم لپ تاپمو روشن کنم همه چیز کار میکرد ولی نور صفحه به شدت کم بود بعد اصلا هم ربطی به کم یا زیاد بودن نور نبود چیکارش کنم ؟
۶ دی ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمالا LCD شما دچار مشکل شده است. این موضوع را مطابق روش گفته شده در مطلب بالا با استفاده از نمایشگر جانبی تست کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱ دی ۱۳۹۹
سلام من یه لپ تاپ ایسر دارم که از امروز صبح وقتی روشنش کردم حتی صدای بالا اومدن ولکام ویندوز. رو هم میشنیدم ولی صفحه کامل سیاه میمونه انگار خاموشه. چند بار خاموش روشن کردم سیستم رو درست شد و هیچ مشکلی نداشت ویندوز. وقتی سیستم رو خاموش کردم شب خواستم روشن کنم دوباره همونطوری شد. نمیدونم چیکار کنم واقعا مشکلش چی میتونه باشه؟
۳ دی ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمالا LCD شما دچار مشکل شده است و یا کابل اتصال آن مشکل دارد. این موضوع را با نمایشگر جانبی می‌توانید تست کنید تا از سالم و یا مشکل‌دار بودن LCD لپ تاپ خود اطمینان حاصل کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۵ آذر ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر. من یه لپ تاپ ایسوز اینتل corei7 دارم. دو روز پیش اخرین نسخه ویندوز 10 رو نصب کرد. حین دانلود به مشکل خوردم و دانلود منیجر رو غیرفعال کردم که یه پیغام داد که idm می خواد کامپیوتر رو ریبوت کنه, چون یه ری فایل باز بود کنسل کردم و فایلا رو بستم و بعد لپ تاپو ریستارت کردم اما بعد روشن شدن صفحه مشکی میاد و هیچ کاری نمیشه کرد. لطفا راهنمایی بکنید که مشکل لپ تاپ چیه و باید چیکار کنم. پ.ن: باطری لپ تاپ قابل جدا شدن نیست
۲۹ آذر ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمالا فایل‌های سیستمی لپ تاپ شما دچار مشکل شده اند. شما می‌توانید اگر پشتیبان گیری منم داشتید می‌توانید سیستم خود را به آخرین نسخه پشتیبان Restore کنید و یا با قرار دادن نسخه مناسب ویندوز خود را Repair کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۱ آذر ۱۳۹۹
سلام من یه لپ تاپ لنوو دارم وقتی روشن میکنم صفحه نمایش سیاهه اوایل وقتی باتری و در میاوردم درست میشد ولی الان دیگه اونم جواب نمیده وقتی چرا قوه میگیری رو صفحه میشه صفحه رو دید باتشکر
۲۲ آذر ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که فرمودید احتمالا به دلیل بروز مشکل سخت افزاری روی برد شماست. این موضوع را می‌توانید با نمایشگر جانبی تست کنید و در صورت صحت این موضوع به نمایندگی‌های مجاز تعمیرات لپ تاپ خود مراجعه کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۹ آذر ۱۳۹۹
سلام من داخل لپ تاپم Del +ctrl + Alt زدم و processes رو انتخاب کردم و windows explores رو end task زدم و لپ تاپم کلا سیاه شد و من اشتباهی پنجره رو بستم و الان هیچچچچ کاری نمیتونم بکنم لطفا کمک کنید . و اینکه شما در مطالب بالا نوشته بودید چند تا گزینه رو بزنیم ولی هیچ چیزی روی لپ تاپ من نیس . کلا سیاهه (چراغ کنار دکمه ی آفش روشن هست و صدای فنش هم میاد )
۲۲ آذر ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. برای حل این مشکل می‌توانید Del +ctrl + Alt را مجددا بزنید و وارد تسک منیجر شوید و بعد از گزینه فایل، بر روی Run کلیک کنید و explorer.exe را تایپ کنید.یک راه دیگر استفاده از کلید میانبر ویندوز + R است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۶ آذر ۱۳۹۹
سلام من لپتاپم مدل لنوو z500 هست خیلی هنگ میکرد و منم ی بار با دکمه پاور خاموشش کردم بعدش که روشن کردم ارور diagnosing your pc یا preparing disk errors اومد و دیگر به صفحه ابی start up نرفت و این مراحل همش تکرار میشه و حتی به اون صفحه ابی نمیره که reset کنم لپ تاپ رو لطفا کمکم کنید ...ممنون
۲۲ آذر ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید احتمالا به دلیل بروز مشکل در سیستم عامل ویندوز رخ داده است. لطفا ویندوز خود را در حالت Safe Mode بالا بیاورید و ببینید که در این حالت می‌آید؟ موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۳ آذر ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر. لپ تاپ من لنوو هست تازگیا روش ویندوز 10 نصب کردم به فاصله یک روز بعد از نصب دو یا سه بار ازش استفاده کردم و درواقع لپ تاپ رو روشن کردم الان بعد از اینکه پاور رو میزنم مارک Lenovo میاد ولی بعد وارد ی صفحه سیاه میشه که گوشه بالا ی خط فاصله چشمک زن داره باتری هم قابل جدا کردن نیست ولی دکمه ریستارت داره این روشهایی که گفتین امتحان کردم ولی ن می تونم وارد بوت بشم و ن میتونم وارد safe mode بشم لطفا بهم کمک کنیم تشکر
۲۲ آذر ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. ویندوز شما دچار مشکل شده است و به اصطلاح پریده است. نیاز است شما اقدام به Repair و یا تعویض ویندوز کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۲ آذر ۱۳۹۹
سلام .لپ تاپ من مارک hpاست که روشن بود بعد یه هشدار اومد و صفحه سیاه شد بعد از طریق دکمه پاور خاموشش کردم و بعد روشنش این دفعه بازم صفحه سیاه بود و فلش موس میومد .مشکلش چیه؟
۲۲ آذر ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. لطفا سالم بودن LCD سیستم خود را با روش‌های گفته شده در بالا و به کمک نمایشگر جانبی تست کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۵ آذر ۱۳۹۹
با عرض سلام وقت بخیر لپ تاب من مارک dell هستداشتم کار میکردم باهاش که به یک باره صفحه مانیتور سیاه شدو شروع کرد به آلارم زدن از طریق دکمه پاور خاموشش کردم و سیم شارژر رو ازش جدا کردم ومجددا روشنش کردم دیگه آلارم نمیزد اما امیروز صبح که روشنش کردم صفحه به صورت پیکسلی شدو بعد سیاه شد و شروع کرد به آلارم زدن . اشکال چی میتونه باشه؟
۹ آذر ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید احتمالا به دلیل بروز مشکل سخت افزاری در کارت گرافیک شما اتفاق افتاده است. پیشنهاد می‌کنیم که برای بررسی دقیق‌تر و رفع مشکل خود به نمایندگی‌های مجاز تعمیرات لپ‌تاپ خود مراجعه کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۷ آبان ۱۳۹۹
سلام ببخشید من مشکل کم بودن نور لپتاپ داشتم و خواستم که driver رو اپدیت کنم ولی یدفعه لپتاپ هنگ کرد و منم خاموش کردم و بعد از ان دوباره لپتاپ را روشن کردم ولی صفحه سیاه میاد و گاهی اوقات گزینه هایی مثل startup میاد میشه لطفا کمکم کنید
۳ آذر ۱۳۹۹
با سلام و احترام موردی که می‌فرمایید به دلیل آپدیت ناقص شدن درایور گرافیک سیستم است. این موضوع نیاز به بررسی بیشتر و هم چنین مراجعه به کارشناسان در این موضوع دارد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۷ آبان ۱۳۹۹
با سلام میخواستم بگم که وقتی لپ تابو روشن میکنم بالا میاد و وارد صفحه اصلی هم میشه ولی اونجا یک دفعه سیاه میشه باز دوباره صفحه اصلی میاد باز سیاه میشه باز دوباره میاد ... همینطور هی پیش میاد متوقف هم نمیشه بنظر شما مشکل از کجاس؟از ویندوزه ؟ لطفاً زود تر پاسخ دهید
۳ آذر ۱۳۹۹
با سلام و احترام بله ویندوز شما دچار مشکل شده است. شما می‌توانید ویندوز خود را Repair و یا تعویض کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۶ آبان ۱۳۹۹
سلام مانیتور لپ تاپم وقتی که روشنش میکنم کاملا سیاه نیس اما دورش مشکی تره و وسطش تار دقیقا مثل تلویزیون های قدیمی که اینطوری بودن باید چیکار کنم؟
۳ آذر ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممکن است مانیتور شما دچار مشکل شده باشد و یا کارت گرافیک سیستم شما آسیب دیده باشد. این موضوع را می‌توانید با یک نمایشگر جانبی تست بفرمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۹ آبان ۱۳۹۹
سلام من نور صفحه لپتاب رو کم کردم اما یهو صفحه کامل سیاه شد الان صفحه بالا اومدن ویندوز میاد ولی لوک اسکرین بالا نمیاد چیکار کنممم؟؟؟؟
۱۹ آبان ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. نور صفحه لپ‌تاپ حتی در پایین‌ترین نقطه نیز به گونه‌ای است که شما صفحه را به طور خیلی تاریک ببینید و بعد از آن وارد ویندوز شده و یا با کلیدهای میانبر صفحه کلید نور صفحه نمایش خود را بیشتر کنید. اما اگر هیج تصویری مشاهده نمی‌کنید پیشنهاد می‌کنیم سیستم خود را به نمایشگر جانبی متصل کنید و اگر در نمایشگر جانبی تصویری مشاهده کردید LCD لپ‌تاپ شما دچار مشکل شده است و در صورتی که در نمایشگر جانبی نیز تصویری نبود احتمالا کارت گرافیک سیستم شما دچار مشکل شده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۵ آبان ۱۳۹۹
سلام بسیار سپاسگزارم. با روش اول مسئلم حل شد.ممنون
۱۷ آبان ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنونیم از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۴ آبان ۱۳۹۹
سلام .لپتاپم صفحه اش سیاه میشه و تا وقتی شارژر رو وصل نکنم صفحه روشن نمیشه.دلیلش چی میتونه باشه؟
۱۷ آبان ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنونیم از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. اگر مشکل شما تنها در زمانی که سیستم با باتری کار می‌کند می‌افتد و زمانی که آن را با کابل به برق وصل می‌کنید مشکلی ندارد، باتری سیستم شما دچار مشکل شده است و بایستی تعویض گردد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۶ آبان ۱۳۹۹
واااای واقعا مرسی کاری که گفتید رو انجام دادم اول تغییری نکرد بعد یه دفعه درست شد واقعا ممنون
۶ آبان ۱۳۹۹
با سلام خوشحالیم از اینکه توانستیم به حل مشکل شما کمک کنیم. موفق باشید.
پاسخ دهید
۴ آبان ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر لپ تاپ من با زدن دکمه پاور صفحه نمایشش روشن نمیشه اما به تلویزیون وصل میکنم تصویر میاد .درایور گرافیک هم دوباره نصب کردم .توی آفتاب نگاه کردم به صفحه دیدم تصویر روی صفحه هستش اما بسیار بسیار تاریک هستش نور صفحه هم تا آخر زیاد کردم لطفاً بفرمایید چ کنم
۵ آبان ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. به احتمال خیلی زیاد LCD لپ‌تاپ شما سوخته باشد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۳ آبان ۱۳۹۹
من حافظه ی c درایوم پر بود میخواستم خالیش کنم یه پیام اومد که درایور شناسایی نشد. لطفا ری استارت کنید. منم کردم ولی بعدش تا ویندوز لود میشه صفحه سیاه میشه. چیکار کنم که بدون فرمت کردن بتونم فقط کامپیوترم رو روشن کنم؟ خیلی راه هارو امتحان کردم ولی نشد. خواهشا راهنماییم کنید.
۳ آبان ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که بیان کردید ممکن است به دلیل حذف یکی از فایل‌های سیستمی باشد به همین دلیل پیشنهاد می‌شود اگر ورژنی از قبل از این تغییر دارید و امکان Restore به آن تاریخ را دارید از این گزینه استفاده کنید و یا ویندوز خود را Repair کنید و یا موقتا بر روی درایو C بدون فرمت کردن ویندوز نصب کنید و پس از بالا آمدن ویندوز اطلاعات مورد نیاز خود را بردارید و سپس ویندوز با فرمت درایو C نصب کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۹ مهر ۱۳۹۹
عالی بود سپاسگزارم
۳۰ مهر ۱۳۹۹
با سلام ممنونیم از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید خوشحالیم که از نظر شما محتوای خوبی بوده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۷ مهر ۱۳۹۹
سلام امروز لپ تاپ را که روشن کردم صفحه نمایشگر کلا سیاهه و هیچ اتفاقی نمی افته چراغهای capslookو num بصورت چشمک زن هست لطفا راهنمایی کنید
۳۰ مهر ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. لطفا باتری لپ‌تاپ خود را جدا کنید و سیستم خود را مجددا روشن نمایید و تصویر را بر روی نمایشگر جانبی نیز بررسی نمایید و در صورتی که بر روی نمایشگر جانبی نیز تصویری مشاهده نکردید ممکن است کارت گرافیک سیستم شما دچار مشکل شده باشد و در این صورت بهتر است به نمایندگی مجاز تعمیرات لپ‌تاپ خود مراجعه کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۷ مهر ۱۳۹۹
سلام. وقت بخیر. لپتاپ من با کابل به تلویزیون وصل بود. یهو تصویر هنگ کرد و بعد سیاه شد. لپتاپ رو خاموش کردم. ولی وقتی روشن کردم بازم صفحه سیاهه. به تی وی وصل کردم .رو صفخه تلویزیون هم سیاهه. مشکل از چیه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
۲۷ مهر ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنونیم از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. لطفا باتری لپ‌تاپ خود را خارج کنمجددا امتحان گمید و در صورتی که باتری لپ‌تاپ شما جدا نمی‌شود، آن را روشن بگذارید تا شارژش تمام شود و سپس آن را مجدد روشن کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۲ مهر ۱۳۹۹
واقعا که، صفحه سیستم سیاهه هیچی دیده نمیشه می‌نویسید از مسیر فلان به فلانجا بروید؟ سرکاریم دیگه
۲۳ مهر ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. در این مقاله سعی کرده‌ایم که اکثر حالات مختلف این موضوع را بررسی کنیم. همانطور هم که در متن مقاله اشاره شد، ممکن است فقط تنظیمات لپ‌تاپ شما تغییر کرده باشد و موارد گفته شده که از مسیر فلان به فلانجا بروید را می‌توانید با استفاده از نمایشگر جانبی در صورت وجود تصویر انجام دهید. در صورتی هم که در نمایشگر جانبی و هم در لپ‌تاپ تصویری مشاهده نمی‌کنید می‌توانید جزئیات بیشتری در اختیار ما قرار دهید تا شما را در این خصوص راهنمایی کنیم. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۶ مهر ۱۳۹۹
سلام ببخشید من لپ تاپمو روشن کردم دیدم انگار ی سایه قهوه ای بالای لپ تاپ میفته نیمه پایین لپ تاپم کاملا روشنه چن ثانیه دوباره خودش خوب میشه و این چن بار تکرار شد ی ری استارت زدم خوب شد بنظرتون مشکلش از کجاس ؟چرا این اتفاق واسش افتاد؟
۱۹ مهر ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری موقتی و یا تغییر توسط برنامه های جانبی رخ داده باشد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۵ مهر ۱۳۹۹
سلام وقتی وارد کروم میشم صفحه سیاه میشه
۱۶ مهر ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید ممکن است به علت بروز مشکل نرم افزاری در سیستم شما رخ داده باشد. اگر این اتفاق تنها در زمان باز کردن کروم رخ می‌دهد، پیشنهاد می‌کنیم مرورگر کرومی که در حال حاضر روی سیستم خود دارید را Uninstall کنید و آخرین نسخه از مرورگر کروم را دانلود و نصب نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۳۰ شهریور ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید چند روزی میشه که لپ تاپ رو روشن میکنم تصویر صفحه مشکی یا به رنگ های دیگه تبدیل میشه قبلا که اینجوری میشد به حالت عادی بر میگشت ولی الان صفحه سیاه میشه و دیگه روشن نمیشه به نظر شما مشکل چیه؟
۳۱ شهریور ۱۳۹۹
با سلام و احترام موردی که می فرمایید به احتمال زیاد مربوط به خراب شدن LCD و یا کارت گرافیک سیستم شماست. برای مطمئن شدن از این مساله، می‌توانید آن را با نمایشگر جانبی تست کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۶ شهریور ۱۳۹۹
سلام, من لپتاپ رو ری استارت کردم ولی بعد از اینکه نوشت restartingصفحه سیاه شد در حالیکه چراغ های پایینش روشن بود همچنین چراغ موس هم روشن شد.یک بار خاموشش کردم و دوباره روشنش کردم ولی هنوز هم صفحه سیاه بود.
۲۹ شهریور ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. مواردی که در اینجا گفته شده را انجام دادید؟ تصویر را با مانیتور جانبی نیز تست کردید؟ موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۸ شهریور ۱۳۹۹
دیروز لپ تاپم اب ریخت سریع باتریشو دراوردم سشوار گرفتم خشکش کردم ولی وقتی روشنش کردم هنه چی کار میکرد فن چراغ ها فقط رو صفحه سیاه موند به نظرتون مشکلش چیه
۱۹ شهریور ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. بهتر هست صبر کنید تا سیستم کاملا خشک شود و تا دو سه روز روشن نکنید. ممکن است کارت گرافیک شما یا قسمتی از مادربورد سوخته باشد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۷ شهریور ۱۳۹۹
با سلام و تشکر ویندوز که بالا میاد صفحه نمایش مرتب قطع میشه دوباره نشون میده،ویندوز رو عوض کردم درست نشد.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
۱۸ شهریور ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. مشکل شما مربوط به سخت افزار است. احتمالا هارد سیستم شما دچار مشکل شده باشد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۴ شهریور ۱۳۹۹
سلام لب تاب مدل asus x541u دارم بعضی موقع ها وقتی یه برنامه رو باز میکنم صفحه سیاه میشه بعضی موقع ها بعد از استارت ویندوز تایم مشخصی نداره رندوم همینجوری سیاه میشه صفحه ولی هنوز ویندوز بازه و وقتی win + R رو میزنم صدای بوق ویندوز میاد ولی صفحه همچنان سیاه میمونه و باید ریستارتش کنم
۱۵ شهریور ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمالا مشکل شما نرم افزاری است. می‌توانید ویندوز خود را به آخرین ورژن به روز رسانی کنید. روش بهتر هم این است که ویندوز خود را عوض کنید تا مشکل حل شود. موفق باشید.
پاسخ دهید
۷ شهریور ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید چند روز پیش وقتی لپ تاپ را روشن کردم مانیتور سیاه شده بود و تصویر اون به سختی دیده می شد انگار مثل این بود که نور صفحه در پایین ترین حالت ممکنه و دکمه افزایش و کاهش نور صفحه هم کار نمی کرد دلیلش چی می تونه باشه البته نا گفته نماند که قبل از این اتفاق با تکان دادن مانیتور تغییراتی در نور صفحه ایجاد می شد
۱۵ شهریور ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمالا LCD لپ‌تاپ شما سوخته است و به همین دلیل تصویری مشاهده نمی‌کنید. این مساله را می‌توانید با اتصال لپ‌تاپ خود به نمایشگر جانبی تست کنید. موفق باشید.
۲۳ شهریور ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید چند روز پیش مشکل خودم را با شما در میان گذاشتم و شما احتمال دادید که Lcd سوخته است اما ی سوال خدمتتون دارم با وجود اینکه تصویر در مانیتور دیده می شود( فقط نور آن بشدت کم است و افزایش نمی یابد) احتمال دارد که بازهمLcd سوخته باشد؟؟ ممنون از سایت خوبتون
پاسخ دهید
۵ شهریور ۱۳۹۹
با سلام من یک لبتاپ ایسوس دارم چند وقت هست وقتی با افیس کار مکینم و دقیقا وقتی برای اسکرول از تاچ پد استفاده میکنم صفحه سیاه میشه و دوباره با لمس تاچ پد روشن میشه .با موس هیچ مشکلی وجود نداره و وی ادوب ریدر هم این مشکل نیس .میتونین راهنماییم کنین ؟ممنون
۱۵ شهریور ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید نیاز به بررسی بیشتری دارد. این مورد فقط در آفیس می افتد؟ آیا در این زمان خطایی از سمت ویندوز دریافت می‌شود؟ موفق باشید.
پاسخ دهید
۳ شهریور ۱۳۹۹
سلام، مشکل صفحه سیاه دارم، این مشکل در زمان های متفاوت رخ می دهد. بعضی وقت ها بعد از بالا آمدن ویندوز، چند دقیقه کار یا شاید بعد از چند ساعت کار تمام کارهایی که در بالا گفتید انجام دادم، چند بار ویندوز دوباره نصب کردم بدون هیچ برنامه ای و حتی ویندوز رو هم آپدیت کردم ولی نشد. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
۴ شهریور ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما در میان گذاشتید. مشکل شما سخت افزاری است و باید بورد سیستم تان مورد بررسی قرار گیرد. لطفا به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید لب تاب من سونیه وقتی روشن میکنم صفحش سیاه میشه خیلی تاریکه صفحش ولی وقتی ب تلویزیون وصل میکنم رو اون بالا میاد گاهی وقتا هم خود ب خود درست میشه ولی هنوز این مشکله هستش ...
۲۹ مرداد ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می‌فرمایید ممکن است یکی از این دو دلیل را داشته باشد. LCD شما سوخته است و یا کابل آن شل شده است و قطعی دارد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام و خسته نباشید مدتی بود که بعد از بستن لپ تاپ و باز کردنش صفحه نمایشگر روشن نمی شد و دوباره باید میبستم و باز میکردم تا روشن بشه این اتفاق شاید در هر سه روز یکبار اتفاق می افتاد ولی حالا تقریبا هر بار که میبندم و باز میکنم صفحه نمایشگر روشن نمیشه لطفا راهنمایی کنید .ممنون hp windows 10
۱۹ مرداد ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممکنون از این که مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. ممکن است مشکل شما به دلیل شل بودن کابل اتصال LCD به برد اصلی باشد. بهتر است برای بررسی به نمایندگی ای مجاز تعمیرات لپ تاپ خود مراجعه نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام من لپ تاپ ایسوس n550jk دارم که صفحه نمایشش بعد از اینکه یه کم باهاش کارمیکنم سیاه میشه . قبلن وقتی این مشکل پیش میومد لپ تاپ خاموش میکردم بعد سه چهار ساعت دوباره روشن میکردم مشکل حل میشد و تا چند ساعت باهاش کار میکردم ولی الان بعد اینکه روشن میکنم و ویندوز بالا میاد بعد دو سه دقیقه صفحه سیاه میشه . بنظرتون مشکلش چیه؟
۱۹ مرداد ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. ممکن است مشکل از فن CPU و یا کارت گرافیک شما بوده باشد و الان مشکل بیشتری پیش آمده باشد. توصیه می‌کنیم حتما به نمایندگی‌های مجاز در این زمینه مراجعه نمایید تا سیستم شما از نزدیک بررسی گردد. با تشکر
پاسخ دهید
۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام من لپ تابم سونیه یکی دو ماه پیش شارژرش خراب شده بود و روشن نمیشد و شارژ نمیشد عوضش کردیم درست شد حدودا ۵ سال هم هست دارمش انروز هم یک بار روشنش کردم وقتی مارم تموم شد خانوش ک کردم یکی دو ساعت بعد ک دوباره روشنش کردم وقتی ویندوز میخاد بالا بیاد زیرش مینویسه اماده سازی برای تعمیر و لود میشه حدودا پنج دیقه بعد صفحه اب تاب سیاه میشه ...اما اون فلشی ک لب تاب داره رو میبینم و حرکت میکنه فقط اب تاب کاملا سیاهه....باتری. رو جدا کردم و راه های مختلفو امتحان کردم میشه بگید مشکل از کجاشه؟؟؟میشه بدون اینکه ببرم بیرون خودم درستش کنم؟؟خیلی لازمش دارم....لطفا بگید
۱۹ مرداد ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. مشکل شما احتمالا به دلیل خراب شدن برخی فایل های ویندوزی باشد. می‌توانید ویندوزتان را ریکاوری و یا ریستور کنید تا مشکلتان حل شود. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام لپ تاب لنوو z510 دارم در حین کار کردن صفحه مات شد یک مقدار خیلی خیلی کم جزییات معلوم ولی انگار اصلا نور پشت ال سی دی نیست به تلویزیون که وصل میکنم صفحه رو میاره بالا رو تلویزیون مشکل کجاست
۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمالا LCD لپ تاپ شما سوخته است و به همین دلیل تصویری را نشان نمی‌دهد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۶ مرداد ۱۳۹۹
سلام لپ تاپ من مارک Hp هست لمسیه . بعضی وقتا که در حال انجام برنامه هست صفحه سیاه میشه . اصلا خاموش نمیشه مثلا پخش فیلم تو پس زمینه هست و صفحه سیاهه بعدش چند بار دکمه خاموش و روشن میزنم صفحه بالا میاد این اتفاق روزی یکی دو بار تکرار میشه علت چیه میشه توضیح بدید ممنون.
۶ مرداد ۱۳۹۹
با سلام با توجه به مواردی که مطرح کردید، مشکل شما مربوط به ویندوزتان است و به دلیل وجود خطاهای نرم افزاری این اتفاق افتاده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام و خسته نباشین. من لپ تاب probook4530 hP دارم . وقتی روشنش میکنم دقیقا توی اخرین مرحله رسیدن به ویندوز سیاه میشه. گاهی مجبور میش 10 بار ریستارتش کنم تا یه بار ویندوزش بالا بیاد. ضمنا مطمینا لبتاپ روشنه. ممنون میشم بفرمایین به نظرتون مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری و از کدوم قسمتش؟؟؟
۶ مرداد ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خودتون رو با ما در میان گذاشتید. مواردی که می فرمایید می‌تواند دلایلی زیادی داشته باشد. اما به احتمال زیاد سخت افزار سیستم شما دچار مشکل شده است و بهتر است به نمایندگی های مجاز تعمیرات لپ تاپ خود مراجعه نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید من لبتاب لنوو تازه خریدم ویندوزش 10 روزای اول خوب بود بعد اینک ب اینترنت متصل شدم مثل اینکه اپدیت خودکار ویندوز روشن بوده و دانلود شده بعد ک لبتاب رو خاموش کردم دوباره روشن کردم اپدیت شده احتمالا . و الان بیشتر اوقات وقتی لبتاب رو روی حالت sleep یا shut down خاموش میکنم بعد از روشن کردن مارک لنوو رو نشون میده بعد ک میخاد ویندوز رو بالا بیاره صفحه شطرنجی سفید یا سیاه میشه ولی علامت موس روی صفحه معلوم میشه بعد که لبتاب رو با دکمه پاور خاموش میکنم میاد بالا و تا هروقت ک بخام کار میکنه . حتی لبتاب رو restart بکنم این مشکل پیش نمیاد .مشکل از چیه ممنون میشم کمکم کنین
۵ مرداد ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. این ورژنی که برای شما آپدیت شده دارای مشکل بوده و به همین دلیل این اتفاق می افتد. برای رفع این مشکل باید ویندوز خود را مجددا آپدیت نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۹ تیر ۱۳۹۹
سلام ویتدوز لپ تاپم بالا میاد اما بعد از بیست سی دقیقه مانیتور سیاه میشه ولی سیستم هنوز روشنه. بعد از راه اتدازی مجدد باز هم همین مشکل رو داره.. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
۲۹ تیر ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می فرمایید احتمالا به دلیل بروز مشکل در کارت گرافیک سیستم شما و یا CPU ست. لازم است جهت بررسی های بیشتر به نمایندگی مجاز تعمیرات لپ تاپ خود مراجعه نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۸ تیر ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید واقعا این مطلب نجاتم داد و بسیار کار آمد بود دمتون گرم
۲۸ تیر ۱۳۹۹
با سلام خوشحالیم براتون مفید بوده. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۳ تیر ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید...چن روز قبل لبتابم از دست خواهرزادم 3سالشه افتاد زمین صفحش از یه طرف سیاه شد اولش کم بود الان سیاهی صفحش هی داره زیاد میشه..توروخدا راهنمایی کنید چیکار کنم درست میشه؟؟؟ بعد اینکه خیلی زود داغ میکنه لبتابم مشکلش چیه؟؟
۲۴ تیر ۱۳۹۹
با سلام مشکلی که فرمودید به دلیل سوختن ال سی دی لپ تاپ‌تان می‌تواند باشد. پیشنهاد میکنیم هر چه زودتر به نمایندگی های مجاز تعمیرات لپ تاپ مراجعه نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۲ تیر ۱۳۹۹
سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب مفیدتان.من یک لپتاپ لنوو مدل l440رو دارم.و تازه خریدم و استوک هستش،موقع کشیدن کابل شارژ از لپتاپ صفحه یکم تاریک و بعد یه لحظه سیاه و سفید میشه .میخواستم ببینم مشکل از باتری یا گرافیک؟گرافیکشم ایتل و رم ۸و ویندوز ۱۰و i5
۱۴ تیر ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. این مساله ممکن است به دلیل وجود مشکلی در کارت گرافیک شما باشد. بهتر است جهت بررسی دقیق تر و قبل از بدتر شدن به نمایندگی های مجاز تعمیرات لپ تاپ خود مراجعه نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۰ تیر ۱۳۹۹
سلام لب تاب من اچ پی هستش صفحش شکسته و من با کابل ب تلوزیون متصل میکردم چند روز پیش اومدم ک صدای لب تاب ب تلوزیون رو درس کنم ولی الان صفحه تلوزیون کلا سیاه شده و اشاره گر موس معلوم میشه ولی صفحه کاملا سیاه من چی کار کنم. راهنمایی کنید
۱۱ تیر ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمالا تنظیمات نمایشگر را تغییر داده اید و به میزان حداقل رسانده اید. آیا تصویر را به هیچ عنوان مشاهده نمی نمایید و یا به صورت خیلی کم‌نور است؟ موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۳ خرداد ۱۳۹۹
باسلام، من لب تاپ دل استودیو ۱۵۵۸دارم، دیروز حین دیدن فیلم دی وی دی کمک آموزشی، خواستم یک قسمتی رو دوباره مرور و نت برداری کنم، به همین جهت نشانگر زمان نمایش رو کمی عقب بردم ولی فیلم کمک آموزشی با مکث و هنگ دیگه کار نکرد، خواستم دی وی دی رو از دی وی دی رام ایجکت کنم ولی توام با سر وصدای داخل رام، ایجکت نشد. و ناچار لب تاپ رو شات داون کردم ولی با راه اندازی مجدد، علیرغم صدای فن و روشن بودن صفحه کلید، صفحه مانیتور لبتاپ کاملا" سیاه هست حتی لوگوی ابتدای بوت شدن dell نیز اصلا" دیده نمی شود. کارهای رو گفتین همه رو انجام دادم ولی صفحه سیاه کما کان هست و هیچی دیده نمیشود، لطفا" راهنمایی بفرمائید.
۲۴ خرداد ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمالا برد لپ تاپ شما دچار مشکل شده باشد. برای بررسی دقیق‌تر به نمایندگی های مجاز تعمیرات لپ تاپ مراجعه نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خیلی ممنون عالی بود مطلبتون لپ تابم درست شد بازم خیلی خیلی ممنون
۱۳ خرداد ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتیم. خوشحالیم که مطلب ما به شما در حل مشکلتان کمک کرده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۹ خرداد ۱۳۹۹
با سلام لپ تاپ من مدل اچ پی هست چند روزه وقتی روشنش میکنم صحفه قفل رو نشون میده ولی بعد که رمز میزنم صفحه مشکی میشه ولی حرکت موس هم معلومه ممنون میشم راهنمایی کنید
۱۰ خرداد ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما در میان گذاشتید. مشکل از ورژن ویندوز شماست. می توانید آن را به روزرسانی کنید و یا بعد از بکاپ گرفتن از اطلاعات ویندوز خود را عوض کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام خدمت شما و عرض خسته نباشید بابت سایت پر بار و عالیتون دستگاه asus v500دارم که بعد از نصب ویندوز 10 هنگامیکه ریست میشود روی صفحه سیاه گیر میکنه و فقط باید دکمه ی پاور رو نگه داری تا خاموش بشه و بعد دوباره با زدن دکمه پاور همه چیز اوکی هست در ضمن چراغ هارد هم تو ابن حالت خاموشه
۱۰ خرداد ۱۳۹۹
با سلام ابتدا از سازگار بودن سیستم خود با ویندوز 10 اطمینان حاصل کنید. مشکل دیگر می تواند به دلیل ورژن ویندوزی که نصب کردید باشد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۸ خرداد ۱۳۹۹
راه اندازی سریع را غیر فعال کنید... واقعا عالی بود.....چون دیگه اصلا روشن نمیشه! !!!!!
۱۰ خرداد ۱۳۹۹
با سلام لطفا مشکل خود را واضح‌تر بیان کنید تا بتوان بیشتر موردی که می فرمایید را بررسی کرد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام، من لپ تاپم تازه تعمیر شده. شب قبل اوکی بود تا اینکه صفحه شروع به خاموش روشن های سریع کرد، بعد مثل وقتی که سیگنال ضعیفه نصف صفحه قطع میشد بعد کامل قطع میشد و بعد از چند دقیقه هیچ تصویری نمایش نداد. مانیتور روشنه چون صفحه مشکیه مشکی نیست ولی تصویر ندارم، با کابل hdmi یک مانیتور دیگه بهش وصل کردم بدون مشکل نمایش میده ولی مانیتور خودم روشن و مشکی مونده. مشکل چیه؟
۱۰ خرداد ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. با توجه به موارد مطرح شده احتمال دارد LCD شما دچار مشکل شده باشد و یا کابل اتصال بورد و LDC قطعی داشته باشد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام لپتاب من ايسر هست گهگاهي گوشه سمت راست پايين تيره تر ميشه و با رفتن سيستم ب حالت اسليپ و برگشتن درس ميشه لطفا راهنمايي كنيد
۱۰ خرداد ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. ممکن است این مشکل از ویندوز باشد. شما می‌توانید برای اطمینان از اینکه مشکل از ویندوز است و یا LDC سیستم شما دچار خرابی شده است، از نمایشگر جانبی کمک بگیرید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام لپ تاپ من مارکش دل . داشتم فیلم آموزشی نگاه میکردم که یه دفعه صفحه سیاه شد الان هرکاری میکنم روشن میشه فن زیرشم روشنه ولی صفحه سیاس کارایی که گفتین رو کردم ولی جواب نداد ممنون میشم کمک کنید
۶ خرداد ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما در میان گذاشتید. احتمالا بورد شما دچار مشکل شده باشد و یا یکی از IC های بورد سوخته باشد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
سلام روزتون به خیر لب تاب من لنونو e540 هستش وقتی لب تاب رو روشن می کنم لب تاب روشن میشه اما صفحه سیاه می مونه البته این مشکل فقط توی ران کردن لب تاب و به صورت random و اون هم در زمانی که فاصله اخرین بار استفاده از سیستم (که به صورت صحیح و درست بالا امده)تا ران کردن مجدد سه الی چهار ساعتی گذشته باشه اتفاق می افته بایوس لب تاب رو چک کردم اخرین ورژن موجود برای مدل لب تابم بود تعمیر گاه هم بردم از روی مادربرد بایوس زدن اما باز هم درست نشد البته این نکته رو هم بگم که وقتی صفحه سیاه میشه چندین بار با وجود و بدون وجود باتری و شارژر مجدد لب تاب رو روشن می کنم(اتصال لب تاب رو به مدت 10 دقیقه کامل از برق و باطری جدا می کنم ) که مشکل حل میشه نکته قابل ذکر دیگه اینکه وقتی اتصال باطری ساعت لب تاب رو قطع می کنم این مشکل خیلی خیلی کم اتفاق می افته ممنون میشم راهنماییم کنید
۳ خرداد ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما در میان گذاشتید. با توجه به مواردی که مطرح کردید احتمالا باتری لپ تاپ شما دچار مشکل شده است. موفق باشید.
۱۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام ممنون از پاسخ تون اما این مشکل(سیاه شدن صفحه لب تاب در زمان ران شدن) با شارژ و بدون باتری هم برای من اتفاق می افته و به نوعی فرضیه خرابی باتری رو رد میکنه ممنون با توجه به این موضوع و مشکلاتی که در پیام قبل ذکر کرده بودم راهنماییم کنید
۲۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام منم همین مشکلو دارم.بعد از اینکه ده دقیقه از برق کشیدم و باتری دراوردم.بعد چیکار کنم؟
پاسخ دهید
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
با سلام خیلی ممنون از مطالب مفید شما من امروز بعد از گذشت چند سال از زمانی که لپ تابم را خریدم ( سال ۸۹) با این مشکل روبرو شدم لپ تابم روشن بود و مشغول کار کردن بودم یه کاری پیش اومد گذاشتم روی حالت هایبرنیت برگشتم صفحه سیاه شد و هیچ چیزی مشخص نبود جهت اطلاع لپ تابم باطری نداره ویندوز هم خیلی وقته تعویض نکردم ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید با تشکر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. این مورد نیاز به بررسی بیشتر دارد. آیا فن لپ تاپ کار می کند؟ با نمایشگر جانبی تست کرده اید؟ لطفا جهت بررسی بیشتر توضیحات دقیق تری ارائه دهید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
سلام.خسته نباشین.لپ تاپ من ایسوس هست.هر از چندگاهی ک روشنش میکنم بعد اینکه ایسوس نمایش داده میشه صفحه مشکی میشه و سمت چپ مانیتور بالاش،ی خط کوچیک سفید چشمک میزنه. مجبکر میشم با دکمه پاور خاموش روشن کنم. مشکل کجاست؟!
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما در میان گذاشتید. مشکل شما احتمالا به هارد لپ تاپ شما مربوط می‌شود. برای بررسی دقیق‌تر به مراکز معتبر تعمیر لپ تاپ مراجعه نمایید. با تشکر
پاسخ دهید
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
سلام جواب مشکل بنده در هیچ سایت ایرانی پیدا نشد ولی در سایتهای خارجی پیداش کردم. راه اصلی تنظیم نور صفحه نمایش از طریق تنظیمات بایاس لپ تاپه . بازدن شارژر نور صفحه لپ تاپم کم می شد .همه ی راه هایی که گفتید رو انجام دادم .نشد که نشد. ولی توی تنظیماتBIOS تنظیم کردم عالی شد . لطفا به سایتتون اضافه کنید. شاید مشکلی از بنده خدایی حل بشه .تشک
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه راه حل جدیدی را با ما در میان گذاشتید. بله حتما راه حل شما نیز در متن قرار داده می‌شود. با تشکر
پاسخ دهید
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
سلام لب تاب من اچ پی هستش و چند وقتی هستش که وقتی روشنش میکنم بعد ازمدتی روشن شدن نور صفحه خود خود میره علتش چی میتونه باشه آیا ال سی دی مشکل داره ممنون میشم راهنمایی کنید
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما در میان گذاشتید. موردی که می فرمایید نیاز به بررسی بیشتری دارد. لطفا بفرمایید منظور شما از رفتن نور صفحه چیست؟ یعنی صفحه سیاه می شود و تصویر برنمی گردد و یا دچار پرش می شود؟ لطفا راه حل های ذکر شده در مقاله بالا را نیز انجام دهید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
باسلام خسته نباشيد. من يه چندروزه ويندوزم رو از ٨ به ١٠ ارتقاء دادم اما نميدونم چراسيستمم رو وقتى روشن ميكنم به مدت زيادى صفحه اش سياه ميشه وياگاها آبى ميشه بعد تازه ويندوز مياد بالا اما به كندى كار ميكنه و حدود ٥ دقيقه طول ميكشه كه اصلا رمزش رو بزنم كه شروع به كار كنه در كل سرعتش فوق العاده كند شده اصلا افتضاحه. مشكل ازچى ميتونه باشه ؟؟ممكنه ويندوز ١٠ به سيستمم نخوره ياحتى مشكل از كارت گرافيك و ياقطعات سخت افزارى باشه؟؟ممنون ميشم كمكم كنيد.
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
با سلام لطفا اطلاعات سیستم خود را با حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوزی که نصب کردید مطابقت دهید. به احتمال خیلی زیاد ویندوز 10 برای سیستم شما سنگین است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
سلام 🙁داشتم تنظيمات صفحه نمايش لپتابم رو درست ميكردم كه نميدونم رو چي زدم كه يهو صفحه ام شروع كرد به خاموش و روشن شدن و منم با دكمه پاور خاموش روشن كردم حالا يه ثانيه هم درست نميشه صفحه كه بشه رمزم رو بزنم وارد بشم چيكارش شده ميشه درستش كرد ؟
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما در میان گذاشتید. نیاز به بررسی دقیق تر این مورد می باشد. آیا تصویر صفحه نمایش شما به کلی نمی آید و یا فقط صفحه ورود رمز نمی آید؟ آیا می توانید وارد تنظیمات بایوس سیستم خود شوید یا خیر؟ چون ممکن است سیستم شما به حالت Sleep رفته باشد و در این صورت با فشردن دکمه Ctrl+Alt+Delete می توانید سیستم خود را راه اندازی مجدد نمایید. موفق باشید.
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
سلام ممنون از پيگيريتون ؟ صفحه ابتدا بالا امدن ويندوز رو نشون ميده لپتاب اما بعد كه صفحه ورود رمز مياد شروع ميكنه خاموش و روشن شدن در هرثانيه كه نميشه نه رمز بزنيد نه هيچ دكمه ديگر يا اينكه بشه وارد تنظيمات شد هم نميشه ؟؟؟؟
پاسخ دهید
۲۷ فروردین ۱۳۹۹
سلام تشکر ازسایت و مدیران محترم ...یک سوال داشتم اینه یک سیستم دارم هر روز دریک ساعت خاصی هنگ میکند میتونیین راه حل بهم بدین متشکر اگر هزینه هم داشته باشه تقدیم میکنم ..اگر ممکنه تماس بگیرین متشکرم
۳۰ فروردین ۱۳۹۹
با سلام این مورد ممکن است به برنامه های در حال اجرا در آن زمان بستگی داشته باشد. لطفا بررسی نمایید زمان بندی ای برای اون ساعت برای اجرا شدن برنامه خاصی دارید یا خیر. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۵ فروردین ۱۳۹۹
با سلام. لب تاپ من hp هست. چند وقت بود که هنگام ديدن فيلم يا اجراى برنامه سنگين خاموش مى شد. الان موقع بالا آمدن ويندوز سيستم صفحه کلا سياه هست و چيزى ديده نميشه. ولى ويندوز بالا مياد و حتى ميشه رمز ورود هم بزنم و وارد شوم. ولى صفحه سياهه. علت چيه. حتى خواستم با کابل hdmiبه تلويزيون وصلش کنم ولى چون کيبردم خرابه واز کيبرد خارجى استفاده مى کنم دکمه fnنداره و کلىد ترکيبى هم ميزنم اتفاقى رخ نمى دهد. لطفا راهنمايى کنىد. ضمنا مى تونه براى خطاى بايوس باشه؟
۲۶ فروردین ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما در میان گذاشتید. با توجه به مواردی که فرمودید احتمالا مشکل از کارت گرافیک شماست و نیاز به تعویض دارد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۴ فروردین ۱۳۹۹
عالی بود ممنون
۲۵ فروردین ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۴ فروردین ۱۳۹۹
ممنونم که راه حل رو ثبت کردین مشکلم حل شد
۲۴ فروردین ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۹ فروردین ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر لبتاپ من مدل (دل) است وقتی پسر همکارم داشت تنظیمات صفحه دستاپ را دست کاری میکرد متاسفانه یک دفعه صفحه مانیتور شروع به پرش کرد یعنی شبیه فلشر خاموش روشن میشود لطفا راهنمایی بفرمایید وارد کدام تنظیمات بشوم تا به حالت اول برگردد.ببخشید خیلی عامیانه موضوع را مطرح کردم باتشکر از راهنمایی شما
۲۰ فروردین ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما در میان گذاشتید. برای درست کردن این مساله وارد قسمت تنظیمات نمابشگر و نور صفحه لپ تاپ خود شوید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۸ فروردین ۱۳۹۹
لبتاب من لنوو مدل ۳۳۰ هست و تازه خریدم در بدو روشن کردن صفحه سیاه هست و فقط دکمه پاور روشن هست و از این حالت تغییر نمیکنه ۱ ماه قبل همین طوری شد گارانتی داشت بردم شرکت، توی چند ثانیه درستش کرد و گفت مشکل از بوت هست از اون موقع داشتم کار میکردم که دوباره همینطوری شد. لطف میکنی بگی کار کنم؟
۱۸ فروردین ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. ممکن است لپ تاپ شما مجددا دچار مشکل بوت شده باشد و یا مشکل سخت افزاری داشته باشد. بهتر است قبل از انجام هر کاری به نمایندگی ارجاع داده شود و از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۶ فروردین ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید من لپتاپ دل دارم که قدیمیه.به تازگی ویندوزش رو عوض کردم و از ۷ به ۱۰ ارتقا دادم الان دو سه روزه تا روشنش می کنم صفحه کلا سیاه میشه بعد چندبار خاموش و روشن کردن لپ تاپ بازم هم صفحه سیاه میشه ممنون میشم کمکم کنین
۱۶ فروردین ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. این مشکل ممکن است به دلیل نامناسب بودن سخت افزار سیستم شما با ویندوز 10 باشد. لطفا اطلاعات سخت افزاری خود را با حداقل نیاز های ویندوزتان تطبیق دهید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۵ فروردین ۱۳۹۹
ببخشید ممکنه همه اینارو امتحان کرده وجواب نداده باشه ال سی دی نسوخته باشه و فقط تعمیر بخواد؟
۱۶ فروردین ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. بله این احتمال نیز وجود دارد اما سوختن ال سی دی رایج تر است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۴ فروردین ۱۳۹۹
سلام لپ تاپ ایسوس هست من موقع روشن کردن اول کار صفحه سیاه کار میاره ولی در حالیکه فن کار میکنه اول فک کردم شاید مشکل صفحه نمایش باشه ولی با کابل وصل کردم به تلویزیون چیزی نیاورد قبلا پنج دقیقه صبر میکردم میاورد بالا ویندوز ولی الان اصن نمیاره یک ساعت صفحه سیاه میمونه بدون اینکه اتفاقی بیفته...ممنون میشم کمک کنید
۱۶ فروردین ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. از آنجایی که در نمایشگر جانبی نیز این اتفاق افتاده است، احتمالا کارت گرافیک سیستم شما دچار مشکل شده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۳ فروردین ۱۳۹۹
با درود، لب تاب Lenovo e550 دارم ، مدتی هست وقتی لب تاب روشن می کنم صفحه نمایش بسیار کم نور و به سختی قابل مشاهده است، ولی وقتی لب تاب با کابل HDMI به مانیتور دیگری وصل می کنم هیچ مشکلی نداره و صفحه کاملا روشن و واضح هست. دلیلش چی می تونه باشه؟!
۱۶ فروردین ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمالا ال سی دی لپ تاپ شما دچار مشکل شده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۲ فروردین ۱۳۹۹
با سلام،لپ تاپ من ایسر اسپایر هست تا دیشب کاملا سالم بود ، دیشب به حالت هایبرنیت رفت از صبح پاور که میزنم صفحه سیاه میاد و فنش هم چند ثانیه ای روشن هست ولی بعد خاموش میشه ولی سیستم بالا نمیاد، هر کاری کردم به بوت ستاپ هم نتونستم برم چند بار هم باتری ریست کردم و با روش گفته شده روشن کردم ولی همچنان صفحه سیاه میاد، لطفا راهنمایی بفرمایید. سپاس
۱۶ فروردین ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید.لپ تاپ خود را از برق بکشید و باتری آن را نیز خارج کنید. در این حالت دکمه پاور لپ تاپتان را بزنید و بعد باتری را مجددا سر جایش قرار دهید و سیستمتان را روشن کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۲ فروردین ۱۳۹۹
با سلام و ارض ادب و احترام مشکل من این است که وقتی یک تصویر ضمینه رو برای لپ تاپم انتخاب می کنم می یوفته رویش ولی بعد از چند دقیقه تصویر زمینه ام سیاه میشه ضمنا در سمت راست لپ تاپم بالای نوار یک نوشته ای هست اونم این هستش که windows7 build7601 this copy of windows not genuine لطفا کمک کنید
۱۶ فروردین ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. مشکل ویندوز شما می باشد که رجیستر نشده است. لطفا از ورژن های معتبر تر استفاده کنید و ویندوز خود را تعویض نمایید و یا اینکه ویندوز خود را رجیستر نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۲ فروردین ۱۳۹۹
سلام..خسته نباشید...لب تاب سونی داریم صفحه ش سیاه میشه ...با فشار دادن دکمه دیسپلی صفحه روشن میشه....با زدن بیش از 50 بار دکمه دیسپلی صفحه درست کار میکنه.........به نظرم مشکل از پورت های تغذیه برق باشه...ممنون میشم راهنمایی بفرمایید...
۱۶ فروردین ۱۳۹۹
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. بله امکان دارد باتری لپ تاپ شما دچار مشکل شده باشد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۹ فروردین ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید برای سیاه شدن صفحه مانیتور من همه مراحل بالا رو امتحان کردم ولی بعد از 12 ساعت با همونجوری میشه هی صفحه سیاه میشه . اولین کار بایوس رو ابدیت کردم دیدم باز نشد دومین ابدیت کردن کارت گرافیک و..... سومین غیر فعال کردن گزینه ی باتری چهارمین هم با کابل به تلویزیون وصل کردم بعضی موقعه ها صفحه مانیتور اوکی هستش و زیادی موقعه ها که نمیاد بالا با چند بار خاموش و روشن کردن میاد بالا یه بار امروز بالا نیامد زدم به تلویزیون تو تلویزیون درحالی که صفحه مانیتور سیاه بود اومد ویندوزمم تازه عوض کردم گفتم شاید از ویندوزه هستش ممنون میشم اگه راهنماییم کنین
۹ فروردین ۱۳۹۹
با سلام ممنون از این که مشکل خود را با ما در میان گذاشتید. اگر سیستم شما بر روی نمایشگر جانبی به خوبی و بدون مشکل کار می کند و فقط بر روی خود لپ تاپ صفحه سیاه می شود، مشکل از LCD شما می باشد. ممکن است کابل اتصال برد اصلی به LCD دچار مشکل شده باشد و یا خود LCD نقص فنی پیدا کرده باشد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲ فروردین ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر، لپ تاپ من سونی وایو هست. یک بار اون رو به تلویزیون وصل کردم، در خال اتصال نور مونیتور لپ تاپ کم شد و پس از قطع اتصال از تلویزیون هم در همون حالت موند و دیگه نور مانیتور تغییری نمی کنه و بیشتر نمیشه. راههای مختلف رو برای افزایش تور مونیتور لپ تاپ انجام دادم ولی جواب نداد. لطفاً راهنمایی کنید چکار میتونم بکنم؟
۵ فروردین ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. میزان کم شدن نور لپ تاپ شما نمی تواند در اثر اتصال به نمایشگر جانبی باشد و حتما دلیل دیگری دارد. برای بررسی بیشتر نیاز به اطلاعات بیشتری است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲ فروردین ۱۳۹۹
سلام و خسته نباشید وقتتون بخیر شرمنده من لبتاب ایسوس n550jv دارم مشکلش اینکه وقتی روشن میکنم دیر روشن میشه یه 20تا 25 ثانیه طول میکشه قبلا درست بود رمش رو ارتقا دادم و یه هارد اس اس دی هم گذاشتم روش گفتم سرعتش بره بالا وقتی روشنه سرعت رندرش عالی و حرف نداره ولی فقط همین که دیر بالا میاد میخواستم مشکلشو بدونم در ضمن وقتی بردم ارتقا دادم از اون موقعه اینجوری شده بازم ازتون ممنونم
۵ فروردین ۱۳۹۹
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما در میان گذاشتید. مشکل مطرح شده از سمت شما ممکن است به دلیل استفاده از همین رم دوم باشد. برای بوت شدن اولیه سیستم اطلاعات به رم جانبی شما منتقل می شود تا در زمان استفاده از ویندوز سرعت بالاتری داشته باشید و همین امر بالا آمدن اولیه ویندوز را کند می کند. این مشکل خاصی نیست و نیازی نیست نگران چیزی باشید. موفق باشید.
۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
من نمی دونم چه کار کنم لپتاپ من لنوو است و صفحه سیاه ولی دکمه ها روشن 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
پاسخ دهید
۲۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام وقت بخير لپ تاپ من ايسر هست الان اومدم روشن كنم بعد از اينكه پسورد رو زدم يه صفحه سياه بالا اومد ك فقط موس حركت ميكنه چندبار هم ري استارت كردم اما بازم همون صفحه سياه بالا اومد باطري رو هم جدت كردم و مستقيم ب شارژر وصل كردم و مجدد ري استارت كردم اما نتيجه نداشت لطف ميكنيد راهنمايي كنيد
۲۷ اسفند ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما در میان گذاشتید. با توجه به موارد گفته شده سیستم عامل ویندوز شما دچار مشکل شده است. شما میتوانید سیستم خود را در حالت Safe Mode بالا بیاورید و یا ویندوز خود را عوض کنید. با تشکر
پاسخ دهید
۲۵ اسفند ۱۳۹۸
لپ تپ من lenovo tmهستش صفحه شو من اشتباهن به تلوزیون وصل کردم و متاسفانه الان وقتی روشن میکنم صفحه سیاه رو نشون میده ولی دستگاه کار میکنه باید چیکار کنم ک این مشکل رفع بشه
۲۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. لپ تاپ خود را به نمایشگر جانبی مانند تلویزیون مجددا وصل نمایید. با زدن دکمه Fn+F10 شما می توانید گزینه های مختلف نمایش را مشاهده نمایید. گزینه نمایش بر روی لپ تاپ را انتخاب نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر و خسته نباشید.لپتاپ من باطریش خراب شده واز برق استفاده میکنم که جدیدا دچار مشکل شده.وقتی سیم رو به لبتاب وصل میکنم صفحه بالا نمیاد ولی فن با شدت بالا کار میکنه و چراغ caps lock چشمک میزنه. و چراغ های بالایی روشن هستن.ضمنا دو هفته بعد این اتفاق مجدد کابل رو به لبتاب وصل کردم روشن شد و کار کرد.ولی متاسفانه فرداش روشن کردم روشن شد ولی دوباره خاموش شد ومثل دوهفته پیش.ممنون میشم راهنماییم کنین.سپاس فراوان
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما در میان گذاشتید. ممکن است این مورد به دلیل بروز مشکل در سخت افزار و برد سیستم تان پیش آمده باشد. نیاز است تا در اسرع وقت لپ تاپ خود را به نمایندگی های مجاز ببرید تا کارشناسان بررسی کنند. با تشکر
پاسخ دهید
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
برای من علاوه بر این مشکل، گاهی هم صفحه حین کار به کل سیاه میشه و وقتی برمیگرده روی پایین ترین حالت رزولوشن هست. نمی دونم مشکل از هارد هست یا کارت گرافیک. کاش جواب بدین تا بدونم چه کنم چون این وسیله کارم هست و اگر از دست بره شغلم رو از دست میدم
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما در میان گذاشتید. این مساله را با نمایشگر جانبی نیز تست نماییدو مورد مطرح شده نیاز به بررسی بیشتر دارد و باید موارد دیگری نیز مورد بررسی قرار گیرد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام.لپ تاپ من asus مدل n55sf هست.مدتي هست كه صفحه پس از مدتي كار كردن لحظه اي سياه ميشود و گوشه سمت چپ نوار نازك سبز رنگي مياد و صفحه كامل سياه مي ماند و وقتي قسمت پايين كيبر سمت چپ كه درگاه hdmiهست را فشار وارد ميكنم تصوير برميگردد و درست ميشود.به نظر شما مشكل چيست؟ويندوز رو هم عوض كردم باز هم مشكل ادامه داره
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما در میان گذاشتید. مشکل شما ممکن است به دلیل شل شدن کابل اتصال LCD لپ تاپ باشد. اگر نمایشگر جانبی متصل کردید و تصویر بدون مشکل بود مشکل از کابل می باشد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام ممنون از توضیحاتتون. مشکلی که من دارم اینه که در حین کار صفحه مشکی میشه و بعد بلافاصله روشن میشه و این چند باره که همینجوری داره اتفاق میفته! تروخدا ممنون میشم اگه کمکم کنید =(((((
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. مشکل شما ممکن است به دلیل خرابی هارد سیستم تان باشد. البته این مساله نیاز به بررسی بیشتر دارد. شما می توانید برای حل مشکل خود با نمایندگی های مجاز تماس گرفته و از نظر کارشناسان استفاده نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۶ اسفند ۱۳۹۸
خداي دمت گرم خانوم واقعا فكر كردم ٣٠٠ ٤٠٠ تومان افتادم ولي با راه نماي شما خودم دورست تش كردم بازم ممنونم و اميدوارم موفق باشيد
۱۷ اسفند ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. خوشحالیم که مطلب ما برای شما مفید و کاربردی بوده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام.من یه لپتاپ gl702 دارم led شکسته الان با hdmi وصله برای انجام بعضی از بازی ها باید گرافیکشو آپدیت کنم که میام گرافیکو آپدیت کنم صفحه سیاه میشه بعد لپتاپو خاموش می کنم بعد روشن می کنم تصویر میاد بعد اون لودینگ بعد دوباره سیاه میشه از وقتی میرم تو سیف مود درایور led ای که با hdmi وصل کردم نشناخته و نمیشه از اونجا هم نصبش کرد چیکار باید بکنم
۱۷ اسفند ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما در میان گذاشتید. موردی که شما می فرمایید ممکن است به دلیل خرابی کارت گرافیک شما باشد و یا آپدیت مناسبی برای کارت گرافیک شما نیامده باشد. بهتر است برای بررسی دقیق تر موضوع به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام‌؛خسته نباشید. من دیروز داشتم فیلم میدیدم که داداشم اومد یه فلش سوخته رو به لب تاپم وصل کرد وقتی کارش تموم شد برگشتم روی صفحه نمایش فیلم تا ادامه فیلم و ببینم که یکهو صحفه لبتاپم سیاه شد. منم خاموش و روشن کردم ولی صحفه اش بر نگشت یا کارایی که گفتین مثلا باتری و جدا کنم .... یا به صحفه رو به تلویزیون وصل کنم .. انجام دادم انگار نه انگار.
۱۱ اسفند ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می فرمایید ممکن است به دلیل سوختن مدار داخلی و برد لپ تاپ تان باشد. برای بررسی دقیق تر پیشنهاد می شود که به نمایندگی های مجاز تعمیرات مراجعه نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام و خسته نباشید...من سال پیش همین مشکل برام ب وجود اومد و اخر سر مشکل فلت لپتاپم بود و عوضش کردم ولی امسالم همین مشکل به وجود اومده با اینکه نه ضربه ای خرده و نه لپتاپ زیاد بازو بسته میشه ...یعنی ممکنه بازم از فلت باشه؟لپتاپم ایسوس n550jxهستش...البته یه ماه پیش همینطور شد و باز خوب شد ولی از دیروز دوباره تصویر میپره...اگه از فلته چرا اینقد زود میسوزه؟
۳۰ بهمن ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما در میان گذاشتید. اگر صفحه مانیتور شما پرش دارد به احتمال زیاد مشکل از همان فلت می باشد. فلت های لپ تاپ حساس هستند و در اثر برخورد و یا ضربه های کوچک نیز ممکن است آسیب ببینند. برای بررسی بهتر و دقیق تر می توانید به نمایندگی های مجاز تعمیرات مراجعه نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام خانوم عزیز. ممنونم از توضیحات تون. ببخشید شما در جواب کامنتم فرمودید: حتمالا ویندوز شما دچار مشکل شده است. شما می توانید از سیستم خود بکاپ بگیرید و بعد ویندوز آن را ریکاوری کنید و یا اگر بکاپی از ویندوز دارید آن ورژن را برگردانید. من واقعا اینا رو نمیدونم. براتون ممکن هست که سایتی معرفی کنید یا خودتون مرحله به مرحله توضیح بدید که چطور میشه اینکارو انجام داد. خواهش میکنم کمکم کنید. میترسم ویندوززم دیگه بالا نیاد! خیلی از توجه تون متشکرم.
۲۷ بهمن ۱۳۹۸
با سلام ممنون از نظرات مثبت شما. پیشنهاد می کنم از تمامی اطلاعات خود بکاپ بگیرید به این صورت که تمامی اطلاعات خود را در هارد داخلی سیستم و در درایوهای دیگر به غیر از درایو C ذخیره کنید و یا اطلاعات خود را در هارد جانبی بریزید. بعد از آن ویندوز خود را عوض کنید. این کار ساده است و شما با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید انواع روش های نصب ویندوز را مشاهده نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام من لپتاپم dell vostro 3550 i3 هس.ویندوز ۱۰نصب کردم چندبارتا درایورگرافیک رو اپدیت میکنم و نصب میشه صفحه اش سیاه میشه دلیلش چیه؟ تاوقتی درایورش رو اپدیت نکنم هیچی نمیشه
۲۶ بهمن ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما درمیان گذاشتید. موردی که می فرمایید ممکن است به دلیل باگ داشتن آپدیت های اخیر درایور ها بر روی ویندوز 10 باشد که بیشتر برای لپ تاپ های قدیمی این اتفاق می افتد و صفحه سیاه نمی شود و نور آن به کمترین حد ممکن در می آید. شما می توانید تا رفع این باگ ها صبر نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۲ بهمن ۱۳۹۸
سلام. وقت شما بخیر خانوم عزیز. ممکنه ازتون خواهش کنم، بهم کمک کنید؟ من لپ تاپ مو سال 96 خریدم. ویندوز 10 هم روش نصبه. با امروز 3 روزه که وقتی سیستم رو روشن میکنم، و میخاد بالا بیاد، صفحه کلا سیاهه! و حدود 2 الی 3 دقیقه کلا سیاهه بعد صفحه اصلی میاد. سیستم من باتریش نصب خودشه. و مرحله اول رو انجام دادم ولی جواب نداد. تو رو خدا بهم کمک کنید. از شما خیلی متشکرم.
۲۳ بهمن ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمالا ویندوز شما دچار مشکل شده است. شما می توانید از سیستم خود بکاپ بگیرید و بعد ویندوز آن را ریکاوری کنید و یا اگر بکاپی از ویندوز دارید آن ورژن را برگردانید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۴ بهمن ۱۳۹۸
سلام هر زمان که لب تاب رو shut down میکنم بعد از بالا اومدن صفحه سیاه میشه بعد با دکمه پاور خاموش و روشن میکنم سرعت سیستم به شدت افت پبدا میکنه و تصویر بالا میاد ایا نظری در این رابطه دارین؟
۱۶ بهمن ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. مشکل شما نیاز به بررسی بیشتر دارد. این اتفاق از چه زمانی رخ داده است؟ آیا لپ تاپ شما ضربه خورده است؟ بهتر است به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید تا بررسی دقیق تری شود. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام و خسته نباشید. منم همین مشکلو قبلا داشتم و دوباره برام پیش اومده. خاموش کردم و صبح بعد روشن کردم صفحه سیاه، کلید capslock تمام وقت و با فاصله یک ثانیه روشن میشه و فن هم بعد ده ثانیه شروع به کار میکنه. مشکل از ال سی دی نیست مطمئنم. نمیدونم مثله دفعه قبل چیپستم سوخته یا رم. چون وقتی بدون رم هم سیستم و بالا میایم همینطور میشه. کار خاصی از دستم برمیاد؟
۱۲ بهمن ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما در میان گذاشتید. مشکل شما نیاز به بررسی بیشتری دارد که علت به وجود آمدن این مشکل چیست. با توجه به اینکه این اتفاق قبلا هم رخ داده است، پیشنهاد می شود به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید تا توسط کارشناسان به طور دقیق تر بررسی گردد. با تشکر
پاسخ دهید
۲ بهمن ۱۳۹۸
سلام مرسی از همه توضیحاتتون. مشکلی که برام پیش اومده اینه که درایور گرافیکم نصب نمیشد تا اینکه گفتند توی بایوس باید تنطیماتش رو تغییر بدی. یعنی گرافیک دوم فعال کنی. اینکارو نمیدونم درست انجام دادم یا نه ولی بعد اینکه ی گزینه مربوط به گرافیک میشد رو تغییر دادم بایوس سیستم رو ریست کرد و دیگه صفحه بالا نیومد و صفحه سیاه شد و یک خط فاصله گوشه بالا شما چپ ظاهر شد. هر دکمه ای رو هم زدم هیچکار نکرد لطفا کمکم کنید
۶ بهمن ۱۳۹۸
با سلام و احترام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. اطلاعات دقیق تری نیاز است تا مشکل شما بررسی شود. تغییراتی که در بایوس دادید دقیقا چه فیلدهایی بودند؟ آیا بایوس سیستم نیز دیگر بالا نمی آید؟ صدای اضافه ای از لپ تاپ شنیده نمی شود؟ شما همچنین می توانید برای رفع مشکل خود به نمایندگی های مجاز تعمیرات کامپیوتر مراجعه نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۹ دی ۱۳۹۸
سلام و وقت بخیر من یک لپ تاپ asus rog g531 رو با گرافیک ۱۶۶۰ خریدم روزهای اول وفتی روی حالت اسلیپ میرفت دیگه برنمیگشت، تا مجبور میشدم خاموشش کنم، چند روز بعد یک پیغام نصب یا نمیدونم آپدیت گرافیک بهم نشون داد و بعدش این نشکل برطرف شد ولی...مشکلی که الان هست اینه که وقتی لپ تاپم رو روشن میکنم و ویندوز بالا میاد، به مدت فقط یک ثانیه صفحه کاملا سیاه میشه و دوباره برمیگرده میترسم مشکلی باشه که بعد بدتر بشه...تا گارانتیش هنوز فرصت داره بهم بگین که باید پیگیری کنم با مشکل خاصی نیست؟
۳۰ دی ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما در میان گذاشتید. مشکل شما نیاز به بررسی دقیق تر دارد. لذا با شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی خود تماس بگیرید و مشکل را از سمت کارشناسان متخصص پیگیری نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۷ دی ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید . من لب تاب ایسوس دارم از وقتی کارت گرافیکش رو اپدیت کردم وقتی کابل شارژر رو از لب تاب جدا میکنم صفحه سیاه میشه ولی لب تاب روشنه ؟ مشکل از چیه
۲۸ دی ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. اگر در زمانی که لپ تاپ به برق متصل است سیستم شما مشکلی ندارد و تنها زمان قطع شدن از برق این اتفاق می افتد به احتمال زیاد باتری لپ تاپ شما مشکل پیدا کرده است و این اتفاق بر اثر خرابی باتری رخ داده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر وقتی دکمه پاور لپ تاپ را میزنم چراغ پاور و فن روشن میشن ولی تا موقع بوت شدن(نمایش برند لپ تاپ) زمان زیادی طول میکشه بعضی وقتا بیش از 5 دقیقه. برای آپدیت بایوس هم اقدام کردم ولی وقتی از ویندوز خارج میشه پشت بوت شدن گیر میفته و آپدیت کامل نمیشه.بایوس را ریست فکتوری کردم بازم هم مشکل پابرجاست. aser travelmate p253 سپاسگذارم
۲۵ دی ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با در میان گذاشتید. ممکن است برای بایوس شما آپدیتی نیامده باشد. برای حل مشکلتان می توانید در سایت اصلی لپ تاپ خود بایوس به روز سیستمتان را دانلود کنید و از طریق فایل اقدام به آپدیت نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۲ دی ۱۳۹۸
سلام من یه لپ تاپ ایسوس مدل n55jk دارم که بعضی وقتها وقتی برنامه یا مرورگری رو باز میکنم صفحه مانیتو سیاه میشه و باید سیستم رو خاموش و روشن کنم تا تصویر برگرده ویندوز رو هم عوض کردم ولی حل نشد البته این مشکل همیشگی نیست و بعضی از روزها بدون مشکل کار میکنه . لطفا راهنمایی کنید.
۲۳ دی ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه سوال خود را با ما در میون گذاشتید. شما می توانید برای بررسی دقیق تر و پی بردن به مشکل لپ تاپ خود، آن را به یک نمایشگر جانبی متصل کنید. اگر در نمایشگر جانبی تصویر درست بود، مشکل از LDC شماست و در صورتی که در نمایشگر جانبی نیز تصویری مشاهده نکردید کارت گرافیک لپ تاپ شما دارای مشکل شده است. با تشکر
۲۵ دی ۱۳۹۸
سلام یه با وقتی صفحه خاموش شد با کابل به یه مانیتور وصل شدم تصویر داشت البته من توجه کردم زمانی که به کابل شارژر وصله مشکلی نداره ممکنه از باطری باشه ممنون که جواب میدین
پاسخ دهید
۱۷ دی ۱۳۹۸
من یه لب تاب لنوو دارم وقتی روشنش میکنم صدای فن میاد کلیدها روشن میشه حتی اسم لنوو هم خیلی خیلی تاریک به صورتی که من به زور تونستم تشخیص بدم عکس اون آدمک هم به همون صورت تاریک معلومه اما بعد از اون دیگه هیچی همه ی موارد کلیدها رو امتحان کردم اما هیچی سیاهه اول فک کردم روشنایی کمه اما نه
۱۷ دی ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. لطفا سیستم خود را به نمایشگر جانبی متصل کنید. اگر در نمایشگر دوم تصویر می آمد مشکل از LCD لپ تاپ شماست و LCD شما سوخته است. در غیر این صورت، اگر در نمایشگر دوم نیز تصویر وچود نداشت کارت گرافیک سیستم شما دچار مشکل شده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۴ دی ۱۳۹۸
سلام من لپ تاپم ایسوس مدلn43 هست تازگی یک مشکلی داره ،وقتی روشنش میکنم بعد از چند دقیقه صفحه لپ تاپ سیاه میشه و یک خط قرمز هم عمودی کنار صفحه ظاهر میشه و دوباره درست میشه و باز دوباره همین اتفاق میفته.در ضمن گاهی هم وقتی برنامه پی دی اف یا صفحه اینترنتی اپرا یا کروم باز میکنم هم این اتفاق میفته؟بنظرتون مشکلش از چیه با تشکر
۱۴ دی ۱۳۹۸
با سلام و احترام ممنون از اینکه سوال خود را با ما در میان گذاشتید. کارت گرافیک شما مشکل پیدا کرده است و یا LCD لپ تاپ شما دچار مشکل شده است. برای بررسی دقیق تر این مساله بهتر است با نمایشگر جانبی نیز این مورد را تست نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۳ دی ۱۳۹۸
سلام. من صفحه لپ تاپم شکست بردم تعویض کردمش موقعی که لپ تاپ روشن میکنم تصویر دارم تا زمانی که وارد ویندوز میشم صفحه سیاه میشه کامل یعنی کارت گرافیکم که فعال میشه.من دیگه تصویر ندارم و با مانیتور بهش وصل میکنم و کارمو انجام میدم. تا حالا انواع ویندوزها رو نصب کردم ولی جواب نگرفتم. ولی لینوکس و نصب میکنم هم صفحه لپ‌تاپ هم مانیتور تصویر دارم. ممنون میشم مشکلمو حل کنید
۱۴ دی ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. سیاه شدن صفحه لپ تاپ به سیتم عامل بستگی ندارد و موردی که میفرمایید نیاز به بررسی دقیق تر دارد. می توانید برای بررسی دقیق تر این مساله با کارشناسان در این زمینه در ارتباط باشید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۶ دی ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید لپ تاپ من روشن میشود تا مرحله بالا امدن ویندوز هم پیش میرود اما یکهو صفحه آن سیاه میشود و دیگر نمیشود کاری انجام‌داد و بعضی اوقات صدای بوق میدهد مشکل از کجاست؟
۷ دی ۱۳۹۸
با سلام ممنون ار اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمالا سخت افزار سیستم شما دچار خرابی شده است و یا گرد و خاک و پرز عملکرد فن سیستم را دچار اختلال کرده است. اما در هر دو صورت نیاز به بررسی دقیق تر دارد. لذا برای درست شدن آن می توانید به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید. با تشکر
پاسخ دهید
۲۹ آذر ۱۳۹۸
با سلام ببخشید من یک لپتاپ hp 6735s دارم. بعد از روشن کردن کامپیوتر مطمئن هستم که صفحه روشن است و کار میکنه ولی بالا نمیاره (چون مشکلاتی که شما گفتید صفحه سیاه است و بالا نمیاد)چیکار کنم تا مشکل حل بشه با تشکر
۳۰ آذر ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. طبق روش های ذکر شده در مقاله ابتدا اگر بر روی نمایشگر جانبی تصویر را مشاهده می کنید مشکل از LCD شماست و اگر بر روی نمایشگر جانبی هم تصویری نباشد احتمالا کارت گرافیک سیستم شما دچار مشکل شده است و نیاز است آن را به نمایندگی های مجاز برای بررسی و تعمیر ببرید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۸ آذر ۱۳۹۸
سلام ببخشید من هنوز این کار را انجام ندادم ولی امروز انجامش میدم اما یه سوال من لپ تاپ را بدون باتری استفاده میکنم تا هرچقدر بخواهم روشن و سیاه نمیشه اما با باتری نیم ساعت یهساعت روشن بعد صفحه سیاه میشه نمیتونه مشکل از باتری باشه
۳۰ آذر ۱۳۹۸
با سلام ممنون از این که نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. این موردی که می فرمایید تنها در زمانی که از باتری استفاده می کنید این مشکل رخ می دهد، احتمال مشکل از سمت باتری شما بسیار زیاد می شود و ابتدا از سالم بودن باتری خود اطمینان حاصل کنید و بعد مطابق با روش های پیشنهادی در مقاله مشکل لپ تاپ خود را پیدا و حل کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۶ آذر ۱۳۹۸
سلام ممنون از مطالب هاتون خیلی مفید بودن من هنوز امتحان نکردم متوجه نشدم کامل می خواستم بپرسم من یه لب تاب lenovo E50 دارم و الان دو سه روز هستش روشن می کنم و میام باهاش کار کنم صفحه سیاه میشه و هیچ اتفاق دیگه ای نمیفته چراغ power روشن اما صفحه سیاه و هیچ کاری نمیشه انجام داد و باید حتما با دست خاموش روشن کنم تا دوباره مانیتور معلوم بشه بعد این کار دوباره صفحه سیاه میشه میشه راهنماییم کنید که چطور این مشکل را درست کنم
۲۷ آذر ۱۳۹۸
با سلام و احترام ممنون از این که نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. این مورد شما ممکن است به دلیل مشکل در کارت گرافیک شما و یا LCD تون باشه. لطفا سیستم خودتون رو به یک نمایشگر جانبی متصل کنید و زمانی که دیدید صفحه لپ تاپتون سیاه شده اگر بر روی نمایشگر چانبی هم سیاه شد مشکل از کارت گرافیکتون هست و اگر فقط LCD شما سیاه باقی ماند، کارت گرافیک شما مشکلی ندارد و LCD شما دچار مشکل شده است. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۴ آذر ۱۳۹۸
با سلام من امرزو با سات شما اشنا شدم ممنون از مطالب خوبتون . من یه سورفیس پرو x2 دارم که عالی بود متاسفانه امروز که روشنش کردم فقط یه صفحه سیاد میاد با نشانگر موس و هرچی هم منتظر موندم هیچ اتفاقی نیفتاد . ضمن اینکه ریست دستی و تسک منیجر هم اصلا انجام نشد . یعنی کلا هیچ اتفاقی نیفتاد فقط همون صفحه سیاه . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
۲۵ آذر ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با ما در میان گذاشتید. ممکن است سیستم عامل شما دچار مشکل شده باشد. نصب برنامه جدید و یا ویروسی شدن آن نیز می تواند منجر به این اتفاق شود. پیشنهاد می شود برای بررسی دقیق تر به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۳ آذر ۱۳۹۸
با سلام میخواستم بگم ویندوز بنده 8.1 هست و دو روز پیش اونو آپدیت کردم که از دیروز وقتی روشن میکنم دستگاه رو همون اول کار صفحه سیاه میاد با یک خط تیره در گوشه سمت چپ تصویر و دیگه جلوتر نمیره و بعد از تقریبا دو سه دقیقه فن با صدای بلند شروع میکنه کار کردن و چند دقیقه بعد هم خودش خاموش میکنه من روش جدا کردن باتری رو انجام دادم ولی درست نشده ممنون میشم کمکم کنید.با تشکر
۲۳ آذر ۱۳۹۸
با سلام و احترام ممکن است فایل های ویندوز شما به درستی نصب نشده باشند. سیستم خود را در حالت safe mode بالا بیاورید و مشکل را بررسی کنید در صورت رفع نشدن مشکل ویندوز خود را Restore کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۱ آذر ۱۳۹۸
من این مشکل را در لپ تاپ گیمینگ gl503vm با گرافیک 1060 از همان روزهای اول دارم گاهی در حالت استند بای صفحه روشن نمی شه و با بستن در لپ تاپ و دوباره روشن کردنش مشکل حل می شود و گاهی از همان ابتدای روشن کردن که مجبور می شم دوباره از دکمه پاور خاموش و دوباره روشن کنم که مشکل حل می شود. بعضی اوقات هم موقع روشن کردن لپ تاپ روی منوی rog گیر می کنه و ویندوز بالا نمیاد که با خاموش روشن کردن ویندوز بالا میاد. بایوس را آپدیت کردم ولی مشکلات همچنان پابرجاست.
۲۳ آذر ۱۳۹۸
با سلام ممنون از این که مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. این مشکل می تواند به دلیل بروز مشکل در ویندوز، هارد و یا کارت گرافیک سیستم شما باشد. پیشنهاد می کنیم ابتدا از اطلاعات خود بکاپ بگیرید و ویندوز سیستم خود را تعویض نمایید و اگر مشکل حل نشد سالم بودن هارد سیستمتان را بررسی کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۶ آذر ۱۳۹۸
سلام و روز بخیر لپ تاپ من اچ پی کورآی 7 باطری داخل با ویندوز 10 دارم. برای اینکه بتونم به تلوزیون متصلش کنم از رابط وی جی ای به اچ دی ام ای استفاده کردم که رابط را به تلوزیون و کابل وی جی ای را به رابط و سر دیگر آن را به لپ تاپ زدم. تنظیمات لپ تاپ روی second screen only ست کردم اما به محض اتصال کابل صفحه لپ تاپ سیاه میشه و از طرفی روی تلوزیون هم غیرفعال است و قابلیت نمایش ندارد. ممنون میشم کمکم کنید
۱۶ آذر ۱۳۹۸
با سلام کاربر گرامی زمانی که شما تنظیمات نمایش را بر روی گزینه second screen only قرار می دهید به این معناست که فقط در نمایشگر جانبی نمایش داده شود و برای همین هم صفحه لپ تاپ شما سیاه می شود. اما در مورد سیاه شدن صفحه نمایشگر جانبی نیز می تواند چند علت داشته باشد مانند خراب بودن نمایشگر، درست کار نکردن رابط و یا کابل ها. پیشنهاد میکنیم تنظیمات نمایشگر را بر روی هر دو نمایشگر قرار دهید و از سالم بودن اتصالات و کابل ها اطمینان حاصل کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۷ آذر ۱۳۹۸
سلام و عرض ادب لپ تاپ ایسر نسل 5 کور آی3 باطری داخلی دارم کیبوردشو با اسپری کف تمیز کردم و وقتی روشن کردم ویندوز بالا اومد و داشت کار میکرد یکدفعه ریستارت کرد و گزینه رپیرر اینا آورد... بعد اون دیگه کیبود کار نمیکنه و وقتی صفحه اش بستن یه ذره باز میکنی خود به خود روشن میشه ولی وقتی صفحه رو کامل بازم میکنی لپ تاپ ارم ایسر رو میاره بعد خاموش میشه. وقتی یه ذره صفحشو باز میکنم و با کابل vga وصل کردم مانیتور دیگه. صفحه رو میاره ولی کیبورد خودش کار نمیکنه و حتی ویندوز میاد بالا و میشه کار کرد لطف میکنید بفرمایید مشکل از چیشه؟ یکی گفت از نوسانات برقشه
۹ آذر ۱۳۹۸
با سلام. ممنون از اینکه مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. با توجه به توضیحات داده شده احتمالا کابل اتصال کیبورد به مانیتور شما اتصالی کرده است. بهتر است سیستم خود را به نمایندگی های مجاز ببرید تا برد دستگاهتان را بررسی نمایند. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۶ آبان ۱۳۹۸
سلام لپ تاپ من پاور و فن اش روشن هست ولی صفحه تاریکه از باتری هم استفاده نمی کردم بعد رفتم تمیزش کردم گرد و خاک گرفتم دیدم روشن شد ولی حدود نیم ساعت برا کاری رفتم دوباره همون شکلی شد دیگه هر چی خاموش روشن کردم صفحه سیاهه و نمایشی نداره.من مطمئن شدم که ال سی دی سالمه و اون یکبار که صفحه روشن شد متوجه شدم سیستم داره کار میکنه و مشکلی نداره ولی همین که یه چند دقیقه ای کار نکردم و رفتم بیرون دیدم تکرار شد و دیگه صفحه روشن نمیشه با وجود اینکه سیستم روشنه چرا؟؟؟؟
۱۸ آبان ۱۳۹۸
با سلام ممنون از این که نظر خودتون رو با ما در میون گذاشتید. شما چجوری از سالم بودن ال سی دی خودتون مطمئن شدید؟ برای اطمینان از این مساله باید سیستم خودتون رو به یک نماشگر جانبی مثل تلویزیون وصل کنید و در صورتی که در آن نمایشگر جانبی تصویر مشاهده کردید نشان دهنده مشکل داشتن ای سی دی شما می باشد و در صورتی که مطمئن شدید ال سی دی شما مشکلی ندارد ممکن است مشکل ایجاد شده به دلیل سوختن کارت گرافیک شما باشد. در صورت حل نشدن مشکل بهتر است به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید تا بهتر شما را راهنمایی کنند. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۵ آبان ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید.ممنون از اطلاعات مفیدتون.لبتاپ من به صفحش ضربه خورد بردمش تعمیرکردن صفحش رو. ولی اطلاعاتاش بالا نمیاد وقتی روشن میکنیم تق تق صدا میده ک کل صفحه انگلیسی میاد بالا اصلا باز نمیشه که وارد سیستم بشم.میگن هارد پرید؟ میشه اطلاعاتشو برگردوند خیلی مهمن.راهنماییم میکنیم.ممنون از شما.
۱۸ آبان ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید. به احتمال خیلی زیاد همون هاردتون دچار مشکل سخت افزاری شده. هارد رو از لپ تاپتون جدا کنید و اون رو داخل باکس هارد اکسترنال قرار بدین و به عنوان هارد جانبی به یک سیستم وصل کنید و اطلاعاتتون رو از روش بردارید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۳ آبان ۱۳۹۸
شما چرا انقدر خوبید؟ انقدر ماهید؟ از همه سایت ها بهتر و کامل تر توضیح دادید. راه حل هاتون کاملا کاربردی هستن. من قبلا لینک رفع سیاهی صفحه لپ تاپ ایسوس رو دیده بودم که مشکلم با فشردن دکمه پاور حل شد خواستم پیام بذارم تشکر کنم دیدم جایی نیست. امروز این لینک رو دیدم و واقعا ازتون ممنونم بابت راهکارهای عالی
۱۳ آبان ۱۳۹۸
با سلام و احترام ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما درمیون گذاشتید و خیلی خوشحالیم که مطالب ما برای کاربرانمان مفید و کاربردی بوده است. از نظرات مثبت شما سپاسگزاریم. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۲ آبان ۱۳۹۸
سلام خوبید 1-ببخشید سیستم لپ تاپ بعد از چندبار فشار دادن پاور روشن میشود یعنی اول روشن میشود ولی فقط مارک لپ تاپ نمایان است و همینجور ثابت می مونه تاچندبار که با پاور روشن و خاموش کردم ویندوز بالا می آید 2- بعضی از اعداد صفحه کیبورد در سمت راست(کیبورد حسابداری) کار نمیکند
۱۳ آبان ۱۳۹۸
با سلام ممنون از این که مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید. اگر لپ تاپ شما دچار ضرب دیدگی و یا آب خوردگی نشده باشد و از سالم بودن باتری خود اطمینان دارید این مشکل به احتمال خیلی زیاد از ویندوز شماست و می توانید با ریکاوری ویندوز و یا تغییر ویندوز این مشکل را حل نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۰ آبان ۱۳۹۸
سلام.ببخشید وقتی من میخوام که صفحه لپ تاپم رو ببندم تا خاموش بشه وقتی صفحه به زاویه کمتر از ۴۵ درجه میرسه یهو تو یه لحظه صفحه سیاه و سفید میشه.لطفا راهنماییم کنید.
۱۱ آبان ۱۳۹۸
با سلام خوشحالیم از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. احتمال دارد کارت گرافیک شما و یا کابل اتصال بورد سیستم به نمایشگر یا LED دچار مشکل شده باشد. این اتفاق اکثرا در اثر مشکل سخت افزاری رخ می دهد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۸ آبان ۱۳۹۸
سلام مجدد و با تشکر از پاسخگویی سریع مدیر محترم. قابل عرض است که کارت گرافیک تست شده و مشکلی ندارد چون پس از روشن شدن صفحه بعد از چند بار خاموش روشن کردن بازی های گرافیک بالا را بر روی آن اجرا نمودم و مشکلی نداشت، حتی گفته بودید گرافیک را از نو نصب کنم که این کار انجام شد، بهتر است بگویم که کامل ویندوز را از 7 به 10 تغییر دادم ولی تغییری در روند روشن نشدن صفحه ایجاد نشد و کماکان باید چند بار روشن خاموش کنم تا تصویر بیاید.
۱۱ آبان ۱۳۹۸
با سلام این مشکل اکثرا در اثر اتصال نمایشگر به برد اصلی به وجود می آید. اما اگر شما به اتصالات سیستم خود مطمئن هستید، می توانید مشکل دار بودن هاردتان را هم تست بفرمایید. پیشنهاد میکنیم هارد خود را Defragment کنید و یا از سیستم خود بکاپ بگیرید و ویندوز آن را ریکاوری بفرمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۶ آبان ۱۳۹۸
با سلام، لپ تاپ من وقتی روشنش می کنم صفحه سیاه میشه ولی فن کار میکنه و چراغ پاور هم روشنه، بایوس آپدیت کردم حل نشد. در ضمن باتریش قابل جدا دن نیست. هر بار که روشن می کنم مجبورم چند بار روشن خاموش کنم تا درست بشه و تصویر بیاد. راهی به نطرتون می رسه چون مشکل از مانیتور و اتصالاتش نیس چون بعد چند بار روشن خاموش کردن تصویر میاد. مشکل از دستگاهای متصلم نیس چون امتحان کردم و همه رو جدا کردم ولی تاثیری نداشته. از باتری هم نیس چون باتری فول فول میشه و یه روزم جواب میده. لطفا کمکم کنید. با تشکر فراوان
۸ آبان ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه مشکل خود را با درمیان گذاشتید. ممکن است کارت گرافیک سیستم شما دچار مشکل شده باشد و به همین دلیل تصویری نمایش داده نمی شود. بهتر است با یک نمایشگر جانبی هم تست بفرمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۳ آبان ۱۳۹۸
همون راه حل اول کمکم کرد باید ازتون تشکر کنم
۴ آبان ۱۳۹۸
با سلام خوشحالیم از اینکه این مطلب به حل مشکل شما کمک کرده است. ممنونیم از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۳ آبان ۱۳۹۸
سلام و خسته نباشید من یه لپتاپ قدیمی دارم که چند تا فیلم برای دانلود گذاشته بودم وقتی برگشتم دیدم لپتاپ به تنظیمات bios رفته و قسمت exit رو انتخاب کردم و گفت میخوای تنظیمات ذخیره بشه و من بدون هیچ دستکاری yes زدم از اون موقع صفحه تاریک شده و فقط صدای فن میاد، باطری رو هم جدا کردم درست نشد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
۴ آبان ۱۳۹۸
با سلام احتمالا تنظیمات نمایشگر شما به هم خورده است. برای رفع این مشکل می توانید سیستم خود را به یک نمایشگر جانبی مانند تلویزیون متصل کنید و وارد تنظیمات Bios سیستم خود شوید و تنظیمات نمایشگر را مجددا تنظیم نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱ آبان ۱۳۹۸
با سلام ، لب تاب من اچ پی هستش دو ماهه خریدم . مشکلم‌اینه که زمانی که دارم باش کار میکنم یهو قاطی میکنه کار نمیکنه و بعده یه تایم یکی دو دیقه ای سیاه میشه و دیگه نمیشه ازش استفاده کرد . تنها راهش گرفتن دکمه ی پاور هستش . دو بار هم بردمش نشون دادم گفتن مشکلی نداره باز میام‌خونه همون اتفاق میوفته . میخواستم‌بدونم‌مشکل از کجاست ؟
۱ آبان ۱۳۹۸
با سلام ممنون از اینکه سوال خودتون رو با ما در میون گذاشتید. این مشکل ممکن است از خراب بودن هارد دیسک سیستم شما ناشی بشه اما نیاز به بررسی بیشتر داره و بهتر هست به نمایندگی تعمیرات لپ تاپتون مراجعه کنید و مشکلتون رو به طور دقیق با اونها در میون بذارید. موفق باشید.
۲۰ آذر ۱۳۹۸
سلام من هم مشکل شمارو با لپ تاپhpخودم دارم آیا شما راه حلی پیدا کردید؟ ممنون میشم اگر راه حلی پیدا کردید به من هم اطلاع بدید سپاس
پاسخ دهید
۲۹ مهر ۱۳۹۸
با سلام و احترام من یه رم 1گیگ با یه 2گیگ خریدم و میخواستم کیسمو که قبلا کلا 2گیگ رم داشت ارتقا بدم ولی موقعی که نصب کردم و راه اندازی کردم ویندوز7 تا صفحه starting windows بالا میومد ولی بعدش فقط نشانگر موس بود با یه صفحه مشکی و خواستم که ویندوز7 عوض کنم حالت بوت گذاشتم رو cd/dvd و دوباره ریستارت کردم که ویندوز 8 نصب کنم ولی بازم همون صفحه مشکی میاد chkdsk انجام دادم ولی درست نشد تست هم ازش گرفتم بازم درست نشد رو حالت safe modam تغیری ایجاد نمیشه repair هم انجام نمیشه واقعا نمیدونم دیگه چی کار کنم
۲۹ مهر ۱۳۹۸
با سلام ممکن است سی دی ویندوزی که دارید دچار مشکل باشد و سیستم نتواند به درستی از روی آنها فایل ها را بخواند. بهتر است با ویندوز دیگری امتحان کنید و اگر مشکل حل نشد به افراد متخصص و نمایندگی های تعمیرات مراجعه کنید. ممنون از اینکه نظر خود را با ما درمیان گذاشتید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۹ مهر ۱۳۹۸
سلام . خواستم لپ تاپم رو خاموش کنم همزمان دکمه Escرو هم زدم الان صفحه م سیاه شده .فقط اشاره گر ماووس هستش.خاموش روشن هم‌کردم صفحه قفل رو هم کامل میاره فقط میره رو دسکتاپ اینجوره .باید پایان نامه م رو تموم کنم برای هفته بعد .لطفا راهنمایی کنید.
۲۰ مهر ۱۳۹۸
با سلام احتمالا تنظیمات نمایشگر خود را تغییر داده اید و به حالتی که بر روی صفحه نمایشگر جانبی فقط نمایش دهد تغییر داده اید. می توانید آن را به تلویزیون وصل کنید و تنظیماتش را به وضعیت اولیه بازگردانید و یا از کلیدهای میانبر برای این کار استفاده نمایید. موفق باشید.
۶ آبان ۱۳۹۸
سلام من لپتاپم لنوو flex 2 هستش و صفحش شکسته و الان فقط با تلویزیون کار میکنه امروز داشتم یه پاورپوینت درست میکردم که یهو وقتی پخشش کردم صفحه کلا سیاه شد و فقط نشانگر موس مونده روشن خاموشم کردم . باتریشم قابل در اوردن نیس . چیکار کنم؟
پاسخ دهید
۱۷ مهر ۱۳۹۸
من یه لب تاب اچ پی دارم چند ساله کار کرده...باطری ش هم دیگه بدرد نمیخوره ...چند روز ه مدام روشن میکنم...صقحه تاریک میشه.برای مثال صدای آهنگ پخش میشه ولی صفحه تاریک هستش. خیلی خیلی دقت کنی میتونیذاون ته مها آیکون های دس تاب رو ببینی.
۲۰ مهر ۱۳۹۸
با سلام ممنون از این که نظر خود را با ما در میان گذاشتید. لپ تاپ خودتان را به نمایشگر جانبی مانند تلویزیون وصل کنید و اگر تصویر به درستی و بدون مشکل در آن نمایش داده شد به احتمال خیلی زیاد ال سی دی شما دچار مشکل شده است و بهتر است با یک نفر متخصص در زمنیه تعمیر لپ تاپ مشورت نمایید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۷ مهر ۱۳۹۸
عاااالی بووود مرسییییییی داشتم سکته میکردم از ترس
پاسخ دهید
۳ مهر ۱۳۹۸
سلام من لپ تاپم را پارتیشن بندی کردم با نرم افزار بعد ک میخواست ری استارت بشه صفحه اول ک میاد از اون جلوتر نمیره و اگ صفحه رو لمس کنم دوباره میاد رو همون صفحه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
۳ مهر ۱۳۹۸
با سلام با چه برنامه ای و به چه صورتی پارتیشن بندی را انجام داده اید؟ ممکن است به فایل های ویندوز آسیب رسیده باشد و به همین دلیل ویندوز دچار مشکل شده است در این حالت نیاز به نصب مجدد ویندوز است. البته قبل از نصب مجدد ویندوز از طریق Safe Mode و بوت سیستم از این مساله اطمینان حاصل کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۶ شهریور ۱۳۹۸
ممنون بابت سایت خوبتون من موقع روشن شدن صفحه لپ تاپم روی صفحه گیر کرده و چراغ مانیتورش هم روشن بود و فن همینطور داشت کار میکرد من با استفاده از سایت خوبتون این مشکل را حل کردم با تشکر.
۲۷ شهریور ۱۳۹۸
با سلام با تشکر از نظر خوب شما، خوشحالیم از این که به حل شدن مشکلتان کمک کرده‌ایم. موفق باشید.
پاسخ دهید
۲۲ شهریور ۱۳۹۸
من یک لپ تاپ x550l ایسوس دارم . وقتی روشنش میکنم لوگوی ایسوس میاد بعدشم صفحه استارت آپ میاد ولی وقتی باید دسکتاپ بالا بیاد صفحه سیاه میشه وصدای ارور میده . چراغ پاور و ... هم روشنه . وقتی اینطوری میشه با دکمه پاور خاموشش میکنم و دوباره روشن میکنم مشکل حل میشه . بنظرتون اشکالش چی میتونه باشه ؟
۲۳ شهریور ۱۳۹۸
با سلام باید موارد بیشتری بررسی شود. به عنوان مثال آیا این اتفاق همیشه می افتد؟ اگر لپ تاپ شما به نمایشگر جانبی دیگری نیز متصل باشد آیا تصویری نشان می دهد؟ و ... خوشحال می شویم پاسخ موارد گفته شده را بفرمایید تا بیشتر بتوانیم به شما کمک کنیم. با تشکر و موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۴ شهریور ۱۳۹۸
سلام خسته نباشی من لبتاب ایسوس دارم و مشکلم اینه وقتی که لب تاب رو تازه روشن میکن و میخوام برنامه ای رو باز کنم صفحه میپره معمولا این مشکل با باز کردن فایر فاکس و this pcبشتره و بعد ازچند بار باز وبسته کرد لبتاب و قرار دادن صفحه در زاویه خاص دیگه تصویر نمیپره از طرفی اگه تو فیلم فلش زده بشه (کسانی از عکس برداری با فلش)صفحه میپره با کابل هم به مانیتور خارجی متصلش کردم در این صورت صحفه نمایش داده میشه و نمیپره در صورتی که مانیتور خود لب تاب سیاه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
۱۶ شهریور ۱۳۹۸
با سلام این که باباز کردن برنامه های مختلف، سیستم شما دچار مشکل می شود احتمالا کارت گرافیک شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر و بررسی دارد. قسمتی که فرمودید لپ تاپ را در زاویه خاصی قرار می دهید و تصویر دیگر نمی پرد را متوجه نشدم. از طرفی چون در صفحه نمایشگر دوم مشکلی مشاهده نمی کنید مشکل از کارت گرافیک نیست و LCD شما دچار مشکل شده است. باید موارد بیشتری بررسی و تست شود تا به قطعیت به مشکل آن پی برد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۴ شهریور ۱۳۹۸
سلام.بنده یه لپ تاپ که نزدیک 4 ماه دستم بوده و کوچکترین ایرادی نداشته امروز صبح خواستم روشن کنم کلا صفحه لپ تاپ سیاه بود و بالا نمیومد و بنده هر کاری کردم از بابت هارد و رم و باطری و شارژر مربوط به هیچ کدام از موارد نبود و لپ تاپ رو بردم برای تعمیر و گفتند که باید باز بشه. احتمالش است از چیپ گرافیک باشه ؟ ممنون میشم برای پاسخگویتون.
۱۶ شهریور ۱۳۹۸
با سلام آیا تصویر بر روی نمایشگر جانبی هم نمایش داده نمیشد؟ چون اگر بر روی نمایشگر جانبی تصویر بدون مشکل باشد مشکل از خود LCD می باشد و اگر بر روی نمایشگر دوم هم تصویری نمایش داده نشد مشکل از کارت گرافیک هست. بله ممکن است چیپ گرافیک مشکل داشته باشد. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۰ شهریور ۱۳۹۸
با سلام من ی لپ تاپ لنوو v310 دارم ک با زدن دکمه nova وانتخاب baios setup یا boot option لپ تاپ صفحه اش مشکی میمونه ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر از سایت خوبتون
۱۰ شهریور ۱۳۹۸
با سلام لب تاپتون رو به مانیتور جانبی متصل کردید؟ آیا تصویر روی اون نمایش داده میشه یا داخل نمایشگر دیگر هم صفحه سیاه می شود؟ موفق باشید.
پاسخ دهید
۹ شهریور ۱۳۹۸
با سلام مجدد. من لپتابمو واسه تعمیر بردم و همونطور که شما فرمودین مشکل از کارت گرافیکش بود. گفتن که چیپ کارت سوخته. قیمت دادن 380.به نظرتون منطقیه؟ خود لپتابم الان به نظرتون اون قیمت میارزه اصلا؟ 😊
۹ شهریور ۱۳۹۸
با سلام خوشحالیم از اینکه این مقاله به کارتون اومد. با توجه به اینکه قیمت ها به صورت روزانه در حال تغییر است، ما نمی تونیم در مورد منطقی بودن قیمت گفته شده نظر بدهیم. موفق باشید.
۹ شهریور ۱۳۹۸
ممنونم از سایت خوب و پاسخگویی سریعتون. شما هم موفق باشید
پاسخ دهید
۵ شهریور ۱۳۹۸
سلام. لپتاب من ایسر. امروز خاموشش کردم. اما الان که اومدم باهاش کار کنم صفحه مونیتور تاریکه. چراغ پاور روشن میشه. فن هم کار می کنه. اما صفحه کاملا سیاهه. بنظرتون مشکل چیه؟ تقریبا یک سالی هم میشه که ویندوز 8 روش نصبه.
۶ شهریور ۱۳۹۸
با سلام با کابل HDMI به مانیتور جانبی دیگه‌ای مثل تلویزیون وصل کنید ببینید تصویر رو نشون میده یا خیر. اگه چیزی نشون نداد مشکل از کارت گرافیکتون هست و اگر روی مانیتور جانبی تصویر رو دیدید و مشکلی نداشت LCD دچار مشکل شده. موفق باشید.
پاسخ دهید
۳ شهریور ۱۳۹۸
سلام من لب تابم را که روشن کردم یه صفحه ابی که ری استارت زده نوشته بود بالا امد چند بارم روشن و خاموش کردن درست نشد فقط یه صفحه ابی میاد بعدش هم یه صفحه سیاه . چیکار باید کنم ؟!
۴ شهریور ۱۳۹۸
با سلام و احترام احتمالا ویندوز شما دچار مشکل شده. روی حالت safe mode بیاریدش بالا و اگه درست نشه نیاز به repair ویندوز دارید. اگر ویندوزتون اورجینال نیست و کرک شده است می توانید ویندوز خود را عوض نمایید. با تشکر
پاسخ دهید
۲۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام لب تاب خواهر من Asus هست و وقتی می خواستم از روش یه چیزی واسه ی خودم بریزم یهو قاطی کرد و وقتی خاموش روشنش کردم رمز رو میزدم وارد که میشدم سیاه بود تا 3 بار اینکارد کردم ولی درست نمی شد دکمه ی پاور هم30 ثانیه گرفتم ولی درست نشد...چیکار باید کنم؟
۲۶ مرداد ۱۳۹۸
با سلام و احترام باتری لب تاپ رو هم جدا کردید؟ با کابل HDMI هم اونو به یک نماشگر دیگه وصل کنید و ببینید که داخل نمایشگر جانبی تصویر را نمایش می دهد یا خیر. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
با عرض سلام و خسته نباشید... درباره ی سیاه شدن صفحه ، بنده رو مانیتور دیگه تست کردم و نتیجه رو مانیتور دیگه تصویر بود اما رو مانیتور من نه و طبق گفته شما از ICD لب تاپ هست و این اتفاق اکثرا زمانی ک یه برنامه سنگین رو باز میکنم میوفته . از طرفی باتری لب تاپ من چراغش چشمک میزنه و من بر اساس راهنمایی های سایت های دیگه متوجه شدم عمرش تموم شده...( به طوری ک battery health 17.4% است) حالا خواهش من از شما اینه ک منو راهنمایی کنین باتری جدید بگیرم مشکل برطرف میشه یا خیر و باید هزینه تعمیر ICD هم بدم. ممنون میشم اگه راهنمایی کنین... :) این اتفاق از زمانی افتاد ک شارژر لب تاپم قطعی داشت و هی سیستم سرش خاموش میشد کم کم سیاه شد صفه و الان با اینکه شارژر تعمیر شده مشکل مونده گاره... :( دلیل کامنت گذاشتنم زیر این سایت بجز حل مشکل ، پیگیری شما در پاسخ ب کامنت ها بود دمتون گرم...
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
با سلام و احترام ممنون از لطفتون. این که طول عمر باتری تموم شده که جای بررسی نداره و قطعی هستش و ممکن هست چون گفتید اکثرا زمانی که برنامه سنگین باز می کنید اتفاق میفته، بعد از تعویض باتری حل بشه. ولی چون گفتید که روی ال سی دی دوم درست نشون میده ممکنه ایراد از ال سی دی تون هم باشه و در صورت حل نشدن مشکل تون مجبور به تعویض ال سی دی هم بشید. مدل لب تاپتون چی هست؟ یه احتمال دیگه هم هست که ایراد از هارد باشه که بیشتر برای لب تاپ های asus اتفاق میفته. موفق باشید.
۲۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام ممنون از اینکه به موقع پاسخ دادین... جا داره ک اول بگم ( این اولین بارشه بعد این همه سال ک براش مشکل پیش اومده) لب تاپ ایسوس مدل N43SM . تقریبا بنده اینو 6 7 سال پیش خریدم و از روی بایوسشم اگه بخوام بگم بایوسی ک برام نصب بود بدون آپدیت کردن برا 2011 بود و حتی اپدیتشم کردم اخرین ورژن برا 2012 بود :| (از سایت خوده ایسوس) خلاصه این سیستم قدیمی من طاقت شنیدن هر حرفیو داره :) *با عرض خسته نباشید و تشکر خدمت شما و سایت خوبتون*
پاسخ دهید
۱۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام.من لپ تاپم cori 3 وتازه ویندوز 10 نصب کردم.با همون جدا کردن باتری درست میشه.ولی خب هر بار اینکارو انجام میدم.راه حلی نیست که خودش درست بشه واینکارو تکرار نکرد؟
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
با سلام خیر، راه حلی نیست و این اتفاق به دلیل خراب شدن باتری رخ می دهد و می‌تونید باتری تون رو عوض کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۵ مرداد ۱۳۹۸
با عرض سلام و خسته نباشید من لب تاب cx61 msi دارم مشکلی که هست با فشار دادن دکمه پاور لب تاب روشن میشه مانیتور هم روشن میشه ولی تصویرش کاملا سیاهه لب تاب اگه با کابل به مانیتور دیگه ایی وصل کنم نو مانیتور دوم تصویر میاد ولی مانیتور لب تاب همچنان تیره میمونه تو حالت safe mode که قرار میدم با ریستارت شدن لب تاب و رفتن به حالت safe mode تصویر مانیتور اصلی درست میشه و از این حالت هم که خارج میشم تصویر همچنان درسته ولی با ریستارت شدن لب تاب مجدد همون مشکل تکرار میشه تا دوباره چندبار اینکار تکرار کنم و دوباره تصویر برگرده میخواستم ببینم مشکل از کجاست
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
با سلام اگر ویندوزتون 10 هستش احتمالا یه سری فایل هاش به مشکل خوردن و نیاز هست ویندوز repair بشه و یا میتونید به صورت آفلاین آپدیت کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۱۴ مرداد ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید. ویندوز من بالا میاد ولی تیره شدن صفحه نمایش ‌‌بصور نامنظم اتفاق میوفته.
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
با سلام احتمالا نیمه عمر مفید باتری تون تموم شده و باید با جایگزین کردن باتری سالم مشکلتون برطرف بشه. موفق باشید.
پاسخ دهید
۹ مرداد ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید.. من دیشب لپتاپ جلو روشن بود یهو یه گزینه اومد اپدیت فلان چیز ..زدم بعد لپتاپ مث همیشه خاموش و با روال عادی خاموش شد..اما بعدش دیگه کلا صفحه سیاه شده انگار ک سوخته باشه..ولی چراغ پاور روشنه..ممنون میشم راهنماییم کنید
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
با سلام ویندوزتون 10 هست؟ اگر ویندوزتون 10 هست این مورد به دلیل آپدیت ناقص یا خراب صورت گرفته و اگه به طور کامل ویندوز رو آپدیت کنید باید حل بشه. فقط چون آپدیت آنلاین ممکنه با قطع یا ضعیف شدن اینترنت مشکل ایجاد کنه بهتره که به صورت آفلاین آپدیت کنید. موفق باشید.
پاسخ دهید
۶ مرداد ۱۳۹۸
سلام لب تاب من ویندوز میاد بالا و تصویر به سختی معلومه ولی تاریکه تاریکه که به سختی میشه صفحه دکستاب رو دید. می دونید مشکل از چیه؟
۸ مرداد ۱۳۹۸
با سلام و احترام احتمالا ال سی دی شما سوخته باشد. البته ممکن هم هست کابل اتصال ال سی دی تون جدا یا قطع شده باشه. با تشکر
پاسخ دهید
۲۲ تیر ۱۳۹۸
سلام لب تاب من موقع روشن کردن ارم ایسوس رو نشون میده بعدش ارم ویندوز 10 رو هم نشون میده و بعد صفحه خاموش میشه و نمیاره ولی فن و همه چی روشنه و چند ثانیه بعد صدای بالا اومدن ویندوز رو میشنوم ولی صفحه تاریکه. البته همیشه اینطوری نمیشه بعضی وقتا صفحه بالا میاد و بدون هیچ مشکلی باهاش ساعت ها کار میکنم ولی وقتی خاموشش میکنم دوباره که میخوام روشن کنم معلوم نیس دوباره صفحه بالا بیاد یا نه مونده به شانس. وقتایی که صفحه دیده نمیشه با کابل hdmi وصلش میکنم به تلوزیون، تو تلوزیون صفحه رو بدون مشکل نشون میده مدل لب تاب هم q550l هست رم 8 گرافیک 4. خواهش میکنم بگین مشکلش چیه. تشکر فراوان
۱۹ مرداد ۱۳۹۸
با سلام به احتمال خیلی زیاد مشکل از کارت گرافیک یا ال سی دی باشه. البته چون دارید میگید بعضی اوقات هست و بعضی اوقات نیست ممکنه مشکل از باتری تون هم باشه و عمر باتری تون تموم شده باشه. اگه این اتفاق میوفته با باتری کار میکنه و تا حالا زمانی که داشته با برق کار میکرده نیفتاده، باتری تون مشکل داره. موفق باشید.
۶ مهر ۱۳۹۸
منم همین مشکل رو دارم .شما مشکلتون حل شد؟چی بود؟
۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام مطلب خوبی بود
پاسخ دهید
۱۱ تیر ۱۳۹۸
با سلام مشکل من حل نشد میتونید منو کمک کنید لطفا
۸ مرداد ۱۳۹۸
با سلام لطفا مشکل خود را به صورت دقیق با جزئیات مطرح کنید و بفرمایید کدوم روش هارو تست کردید و جواب نگرفتید. با تشکر
۱۲ فروردین ۱۳۹۹
لپ تاپ بنده ٦ماه خاموش بوده مارك Dellالان روشن نميشه صداي فن مياد و بوق ميزنه دستگاهم ميخواستم اگر ميشه ي راهكاري ارائه بديد
پاسخ دهید
۸ تیر ۱۳۹۸
باسپاس از مدیر محترم سایت .مشکل من باراهنمایی شمای عزیز حل شد
پاسخ دهید
۲۵ خرداد ۱۳۹۸
بسیار عالی very good
۱ تیر ۱۳۹۸
ممنون که مقاله "علت سیاه شدن صفحه لپ تاپ"را خواندید و نظر خود را با مادر میان گذاشتید.
پاسخ دهید
۱۸ خرداد ۱۳۹۸
TnQ
۱۸ خرداد ۱۳۹۸
سپاس از شما
پاسخ دهید
۱۶ خرداد ۱۳۹۸
دمت گرم با همون روش اول جواب داد...میشه توضیح بدین چرا با باتری در اوردن درست میشه
پاسخ دهید
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
Nice👍
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
ممنون